Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

różnica między 952 a 1025

Polecane posty

audi80b4    1

mam mtz 952 kolega ma 1025 i ostatnio porównywaliśmy czym one się różnią i wyszliśmy z tego ze chyba niczym a moc on ma większą bo jego kręci się do 2200 a mój do 1800 i chyba tylko tym się różni chyba ze się myle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

1025 ma większą chłodnicę większy filtr powietrza , chłodnicę oleju, skok taki sam, pojemność chyba też. no ale te 10 koni dają sporo. 1025 ma daną większą dawkę paliwa na pompie i skrzynie maja inne

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

filip94lemken    119

zacznijmy od tego ze 1025 ma turbine, 4 cyfrowy model na masce, i kilka innych duperszmitow, znajac zycie to moze kilka innych czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theursus3p    3

zacznijmy od tego ze 1025 ma turbine, 4 cyfrowy model na masce, i kilka innych duperszmitow, znajac zycie to moze kilka innych czesci

Heh MTZ 952 też ma turbine ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

każdy ma doładowanie....

 

mam książkę instr obsł. belarusów to ci wypisze co 1025 ma większego

 

- średnica zawracania o 1,3m

- ma 2 tarcze w sprzęgle a nie 1 jak 952

- 1025 16 biegów do przodu 8 do tyłu a 952 14 do przodu 14 do tyłu wszystko zależy od skrzyni

- 1025 wydatek pompy 56 dm3/min a 952 45...

- 1025 ma 4 pary szybkozłączy przyczym 952 ma 3

- predkość womu niezależnego 1025 ( 540/2040) 952 ( 540/1639)

- prędkość womu przy obrotach silnika obr/min 1025 ( 1000/ 2160) 952 1000/1672

- nacisk na przednią oś 1025 2800kg a 952 2500

- 1025 jest ciut cięższy

-

 

każdy ma doładowanie....

 

mam książkę instr obsł. belarusów to ci wypisze co 1025 ma większego

 

- średnica zawracania o 1,3m

- ma 2 tarcze w sprzęgle a nie 1 jak 952

- 1025 16 biegów do przodu 8 do tyłu a 952 14 do przodu 14 do tyłu wszystko zależy od skrzyni

- 1025 wydatek pompy 56 dm3/min a 952 45...

- 1025 ma 4 pary szybkozłączy przyczym 952 ma 3

- predkość womu niezależnego 1025 ( 540/2040) 952 ( 540/1639)

- prędkość womu przy obrotach silnika obr/min 1025 ( 1000/ 2160) 952 1000/1672

- nacisk na przednią oś 1025 2800kg a 952 2500

- 1025 jest ciut cięższy

-

 

 

silniki mają praktycznie te same różnią się dawką paliwa i lepszą turbiną i zwiększonymi obrotami i tym jest wykkrzesane te dodatkowe 10 koni... a żeby się nieprzegrzewał silnik zastosowano większy filtr i chłodnicę o pojemości około 20 litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×