Skocz do zawartości
stolarczyk

Różnica spalania jd 6230 i 6230 premium

Polecane posty

stolarczyk    0

Witam.

Szukam informacji-testów spalania jd 6230 i jd 6230 premium,lub jeśli ktoś posiadatakie takie modele to piszcie ile mniej może spalic premium i czy warto dolożyc około 30000pln do premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vojt4s    3

Witaj ja jestem posiadaczem takiego ciągnika 6230 (nie premium) i kiedy ja go kupowałem to koleś co go sprzedawał to mówił nam że nie mam różnicy w spalaniu bo to ten sam silnik ale wzbogacony o elektronike i komputer comandcenter różnica natomiast jest widoczna w komforcie np. tls (miękka oś),

komfortowy fotel, reflektory ; i to właśnie sprawia że trzeba dopłacić te 30000 tyś (moim zdaniem to lepiej maszyne dokupić do niego za takie pieniądze )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

John6930P    0

i mino ze ma te 4 zawory na cylinder to różnice w spalaniu są chyba nie wielkie, a poza tym silniki 4 zaworowe są bardziej wrażliwe na gorszej jakości paliwo <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

OMG co wy się tak przyczepiliście do tego że 4 zaworowe silniki są bardziej wrażliwe na paliwo ??? Co ma piernik do wiatraka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930P    0

akurat ma dużo bo z jakością paliwa Polsce jest kiepsko nie raz spotkałem się jak paliwo podczas mrozu pojawił się lud :blink: to znaczy ze dolewają do paliw wodę a później pompy siadają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Noto skoro uważasz że ilość zaworów na cylinder ma znaczenie to weź mi to jakoś wytłumacz bo moim zdaniem ilość zaworów nie ma nic do psujących się pomp paliwowych lub wtryskiwaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930P    0

może do psujący się pomp paliwowych i wtryskiwaczy nie :P ale do wrażliwości na użycie gazu (pedału gazu) tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    0

Znajomy mowił,że przy podorywkowym 2,6m-kos z uni spalił 6 litrów/godzinę

Edytowano przez stolarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus1988s    0
Napisano (edytowany)

ja jestem zainteresowany nad 5100r lub 6230 wiec tez jak by ktoś mógł powiedzieć ile tak one palą w orce w siewie agregatem uprawowo siewnym i w lekich pracach.

Edytowano przez kubus1988s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×