Skocz do zawartości
kluczek

Potrzebny mechanik do hydrauliki JD [3640]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kluczek    0

Witam.

Potrzebuje dobrego mechanika do JD z województwa mazowieckiego. Proszę o jakieś namiary.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogys    0

napisz coś więcej, jakie okolice mazowieckiego , jaki JD i co się stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kluczek    0

Mam JD 3640 85r 130km. Problem z hydrauliko (już paru próbowało ale bez skutku) oraz nie mogę wyłączyć przedniego napędu i tak w ogóle trzeba ogarnąć. Mieszkam koło makowa mazowieckiego mam niedaleko serwis jd ROLBRAT z żabina ale oni nie chcą tego brać do ręki bo jak stwierdzili starych ciągników nie robią. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lipnicak    0

siema wszystkim

Koledzy mam problem z uruchomieniem jd 6620 se, rok prod 2004. A sytuacja wygląda tak: z rok temu siadła mi pompa wtryskowa, oddałem ją do regeneracji naprawa 3000 zł kosztowała no i było w lato wszystko w porządku. Przyszły mrozy ciagnik uruchomiłem ale pochodził tylko z góra 30 sek i zgasł. No i dobra to zmieniłem wszystkie filtry paliwa, paliwo na zimowe i nic nie pomaga. Jak muszę koniecznie go uruchomic to psiukam samstarter no i z ledwoscią załapuje i jest ok chodzi, równo pracuje. Wyłączam go postoi dwie godziny na mrozie i jest to samo od początku: zapali pochodzi z 30 sek i gaśnie. Macie może jakieś pomysły jak go naprawić ?? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

ja jestem z mazowieckiego okolice minska maz mam praktyki na warsztacie na ktorym robi sie glownie ciagniki rolnicze jak cos moge ci dac jkis namiar do szefa to bys zadzwonil pogadal jak cos pisz PW

z tym modelem chyba jeszcz nie mielismy doczynienia chyba ze kiedys jak mnie jeszcze nie bylo w warsztacie ale mysle ze szef by cos na to wymyslil

Edytowano przez wojtas972

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurand210    0

siema wszystkim

Koledzy mam problem z uruchomieniem jd 6620 se, rok prod 2004. A sytuacja wygląda tak: z rok temu siadła mi pompa wtryskowa, oddałem ją do regeneracji naprawa 3000 zł kosztowała no i było w lato wszystko w porządku. Przyszły mrozy ciagnik uruchomiłem ale pochodził tylko z góra 30 sek i zgasł. No i dobra to zmieniłem wszystkie filtry paliwa, paliwo na zimowe i nic nie pomaga. Jak muszę koniecznie go uruchomic to psiukam samstarter no i z ledwoscią załapuje i jest ok chodzi, równo pracuje. Wyłączam go postoi dwie godziny na mrozie i jest to samo od początku: zapali pochodzi z 30 sek i gaśnie. Macie może jakieś pomysły jak go naprawić ?? Pozdrawiam

 

Jestem posiadaczem JD 6410Se i mogę powiedzieć, że mój również ciężko pali w niskich temperaturach. Nie miałem takich problemów jak ty ale mogę się podzielić moim doświadczeniem, może ci to coś pomoże. W moim modelu pompka paliwowa nie chodzi po przekręceniu kluczyka stacyjki o 1 stopień (tak jest fabrycznie) aby ją uruchomić trzeba ustawić dźwignię od rewersu w położeniu do przodu lub do tyłu i przekręcić kluczyk do połóżenia 2, czyli odpalania. Oczywiście traktor nie będzie odpalał ale za to wtedy zaczyna działać pompka paliwowa, no i trzeba tak z trzydzieści sekund przytrzymać i wtedy pompuje sobie paliwo do filtrów i łatwiej mu zastartować. Sprawdź jak jest w twoim modelu z serii 20 SE bo wiem że w 20 ale premium pompka działa po przekręceniu stacyjki o 1 stopień. Jak to sprawdzić?? Wystarczy posłuchać, można ucho do wlewu zbliżyć i słychać jak chodzi a po kilkunasty sekundach będzie słychać czy paliwo wraca z przelewu do baku(wtedy masz pewność że pompuje a nie tylko się kręci).

No bo jak pompka jest zepsuta to może to wpłynąć na odpalanie. Sprawdź przewody czy nigdzie ci się nie leją, pod tą gumową podłogą w kabinie jak się ją trochę do góry podniesie to widać takie okienko po którego otwarciu masz skromny widok na bak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

Jestem posiadaczem JD 6410Se i mogę powiedzieć, że mój również ciężko pali w niskich temperaturach. Nie miałem takich problemów jak ty ale mogę się podzielić moim doświadczeniem, może ci to coś pomoże. W moim modelu pompka paliwowa nie chodzi po przekręceniu kluczyka stacyjki o 1 stopień (tak jest fabrycznie) aby ją uruchomić trzeba ustawić dźwignię od rewersu w położeniu do przodu lub do tyłu i przekręcić kluczyk do połóżenia 2, czyli odpalania. Oczywiście traktor nie będzie odpalał ale za to wtedy zaczyna działać pompka paliwowa, no i trzeba tak z trzydzieści sekund przytrzymać i wtedy pompuje sobie paliwo do filtrów i łatwiej mu zastartować. Sprawdź jak jest w twoim modelu z serii 20 SE bo wiem że w 20 ale premium pompka działa po przekręceniu stacyjki o 1 stopień. Jak to sprawdzić?? Wystarczy posłuchać, można ucho do wlewu zbliżyć i słychać jak chodzi a po kilkunasty sekundach będzie słychać czy paliwo wraca z przelewu do baku(wtedy masz pewność że pompuje a nie tylko się kręci).

No bo jak pompka jest zepsuta to może to wpłynąć na odpalanie. Sprawdź przewody czy nigdzie ci się nie leją, pod tą gumową podłogą w kabinie jak się ją trochę do góry podniesie to widać takie okienko po którego otwarciu masz skromny widok na bak.

 

kolego jakie masz luzy zaworowe w 6410 se bo niewiem jak umnie ustawic pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurand210    0

kolego jakie masz luzy zaworowe w 6410 se bo niewiem jak umnie ustawic pozdrawiam

 

Niestety nigdy nie regulowałem tego. Ale wydaje mi się, że może być coś podane w instrukcji obsługi. Jak będę miał czas to zerknę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    1

Jurand ja mam 6210SE i też pompka chodzi dopiero na pozycji rozruch i jak traktor zapali to działa już cały czas . Być może wszystkie SE tak mają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurand210    0

Jurand ja mam 6210SE i też pompka chodzi dopiero na pozycji rozruch i jak traktor zapali to działa już cały czas . Być może wszystkie SE tak mają .

 

Tak wiem wszystkie serii 6010 se tak mają. Ale w serii 6020 Premium pompka chodzi w pozycji pierwszej kluczyka. Teraz pytanie jest czy tak samo jest w 6020 SE? Wiem z własnego doświadczenia ,że użycie tej pompki (mowa o serii 6010se) w sposób jaki opisałem pomaga odpalić w niskiej temperaturze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    3

Witam!

 

Koledzy poszukuję mechanika do JD 2040. Mam problem z hydrauliką. Po lekkim zagrzaniu ciągnika przestaje działać hydraulika. Mieszkam w Końskich 45km na północ od Kielc. Bardzo proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listonosz1    0

Witam!

 

Koledzy poszukuję mechanika do JD 2040. Mam problem z hydrauliką. Po lekkim zagrzaniu ciągnika przestaje działać hydraulika. Mieszkam w Końskich 45km na północ od Kielc. Bardzo proszę o pomoc

 

Kolego poradziłeś sobie już z tym problemem,bo ja mam tak samo w 1640

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
    • Przez Rafal_john3140
      Witam.
      Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach.
      Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy.
       
      Co to moze byc? Proszę o pomoc.
    • Przez Spojler
      Moge kupic traktor ale waham się pomiedzy case'em 5140 a jd 3050.Nie mam pojęcia jak porównać te dwa ciągniki.W końcu w case jest wiecej elektroniki a jd prostota.
       
      prosze o plusy i minusy tych dwu ciągników
       
      PS. zna ktos stronke z uzywanymi/uszkodzonymi maszynami z polski/holandii?
    • Przez damian19321
      Cześć jakie macie opinie o tych modelach jd 1640/2140, jak z spalaniem w porównaniu do c360 dostępnośćią częśći i kosztem, na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan techniczny)? jakie usterki występują najczęściej? Czy nie lepszy był by np zetor np 7245 
      Pracował by na około 15ha na lekkich ziemiach 
×