jaronr1

Problem z wyłączeniem napędu 3640

Polecane posty

jaronr1    0

Witam,

mam problem z wyłączeniem przedniego napędu w JD3640 ,cewka jest sprawna,podczas przełaczania przełącznikiem

słychać wyraznie że zawór przeskakuje , czy moze ktoś doradzić co może być przyczyną?Czy przyczyną może być

niewłaściwy olej w skrzyni bo z tego co się dowiedziałem na forum to powinien być AGROL U .

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

A czego nalales do skrzyni??

Z tego co wiem to Hipol przekładniowy.Jak sprawdziłem olej na miarce to było go widać tylko na końcówce

miarki

Edytowano przez jaronr1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotttrek    94

Nie no Hipol to można lać do C-330 czy do 360 ale nie do JD... Ja bym na Twoim miejscu spuścił to dziadostwo i nalał coś lepszego. Agrol U może być.

A jeśli miarka się tylko na końcu macza to chyba oczywiste że oleju jest mało. Na bagnecie masz podziałkę i niej się trzymaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Ale wracając do problemu z napędem czy może to być spowodowane olejem ? czy może być coś innego może wiesz coś o takich przypadkach? Poprostu nie mogę go odłączyć ,a jak np. oparłem sie o drzewo i prubowałem czy dalej działa to najpierw jak by nie działał a potem stopniowo za kilka sekund koła zaczynają sie napędzać oczywiście przednie .

Nie no Hipol to można lać do C-330 czy do 360 ale nie do JD... Ja bym na Twoim miejoscu spuścił to dziadostwo i nalał coś lepszego. Agrol U może być.

A jeśli miarka się tylko na końcu macza to chyba oczywiste że oleju jest mało. Na bagnecie masz podziałkę i niej się trzymaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotttrek    94

Przed zmianą oleju nie było tego problemu z napędem? On cały czas ciągnie? Bez różnicy czy olej zimny czy rozgrzany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Przed zmianą oleju nie było tego problemu z napędem? On cały czas ciągnie? Bez różnicy czy olej zimny czy rozgrzany ?

To znaczy jak zakupiłem ten traktor to było wporządku , ale zrobił mi sie wyciek pod traktorem i zacząłem dolewać oleju

Hipol bo tak podpowiedział mi znajomy ponieważ myślał że jak do skrzyni to Hipol i po jakimś czasie wystąpił ten problem.

Póżniej rozebrałem cewkę ,następnie elektrozawór bo myślałem że tam tkwi problem, okazało się że to wszystko jest ok.

I teraz już zgłupiałem bo wszystko się załącza a napęd się nie wyłącza.Problem polega na tym że chyba nie powinno się jezdzić np.

po asfalcie z włączonym przednim , zresztą jak kawałek przejechałem to czuć jakieś opory a przy skręcie wręcz piszczą tylne

opony więc wolę nie jezdzic żeby czegoś ni rozwalić.Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    5

Wymień jak najszybciej olej w skrzyni i filtry, najgorsze co tam możesz wlać to Agrol U, a najlepiej oryginalny Hy-Gard. Coś mi się wydaje że po wymianie będzie po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Moj 3140 na Agrolu U jezdzi od 7 lat i nie bylo zadnych problemow. Polbiegi chodza bez zadnych problemow, podnosnik podnosi, absolutnie nic sie nie dzieje wiec nie taki straszny ten Agrol U skoro spelnia norme JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Moj 3140 na Agrolu U jezdzi od 7 lat i nie bylo zadnych problemow. Polbiegi chodza bez zadnych problemow, podnosnik podnosi, absolutnie nic sie nie dzieje wiec nie taki straszny ten Agrol U skoro spelnia norme JD.

A co ty myślisz o tym problemie , słyszałeś kiedyś o czymś takim może możesz coś doradzić będę wdzięczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Jak nalales Hipolu to zrobiles najwieksza głupote jaka mogłe i tak jak kledzy radza spuszczaj szybko ten olej i wymieniaj filtry. To ze w cewce slychac wyraźne cykniecie to oznacza ze mechanicznie jest wszystko ok i rozlanczanie dziala tylko gestosc oleju nie pozwala na rozklejenie tarczek. Im dluzej bedziez z tym zwlekał to moze ci to drozej kosztowac. Slyszałem o sytuacjach gdzie Hipol doprowadzal do rozpuszczenia powierzchni tarczek i do wielu problemow z ciagnikiem czyli półbiegi i hamulce do roboty czego oczywiscie tobie nie zycze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Jak nalales Hipolu to zrobiles najwieksza głupote jaka mogłe i tak jak kledzy radza spuszczaj szybko ten olej i wymieniaj filtry. To ze w cewce slychac wyraźne cykniecie to oznacza ze mechanicznie jest wszystko ok i rozlanczanie dziala tylko gestosc oleju nie pozwala na rozklejenie tarczek. Im dluzej bedziez z tym zwlekał to moze ci to drozej kosztowac. Slyszałem o sytuacjach gdzie Hipol doprowadzal do rozpuszczenia powierzchni tarczek i do wielu problemow z ciagnikiem czyli półbiegi i hamulce do roboty czego oczywiscie tobie nie zycze.

A gdzie znajdują się filtry czy trzeba rozpoławiać ciągnik czy coś , czy są gdzieś na zewnątrz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    5

Filtry są na zewnątrz, nic nie trzeba rozpoławiać, wyczyść sobie ten siatkowy. A jak ni wiesz gdzie są to sobie poszukaj w katalogu: JD Parts Catalog

Tutaj widać filtry nr 45 i 32: jd 3640 filtry

 

Szczewko ja też jeżdżę od półtora roku na Agrolu i wszystko z hydrauliką ok. Jedynie na zimnym zaraz po odpaleniu czuć takie przytrzymywanie kierownicy, po minucie już jest ok. Na Hy-Gardzie tego nie było. Mała wada a różnica w cenie spora.

Edytowano przez glwoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Filtry są na zewnątrz, nic nie trzeba rozpoławiać, wyczyść sobie ten siatkowy. A jak ni wiesz gdzie są to sobie poszukaj w katalogu: JD Parts Catalog

Tutaj widać filtry nr 45 i 32: jd 3640 filtry

 

Szczewko ja też jeżdżę od półtora roku na Agrolu i wszystko z hydrauliką ok. Jedynie na zimnym zaraz po odpaleniu czuć takie przytrzymywanie kierownicy, po minucie już jest ok. Na Hy-Gardzie tego nie było. Mała wada a różnica w cenie spora.

Dzięki za pomoc pozdrwiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Dzięki za pomoc pozdrwiam

Mam jeszcze jedno pytanko jak będę nalewał olej to na zapalony ciagniku i powoli wlewać czy najpierw nalać do full

a póżniej zapalic i dolewac do stanu,jeszcze jedno mam dwie przyczepy które chodziły z tym traktorem jak usunąć ten

stary hipol z ich układu żeby znowu nie pomieszać olejów , jest to jedna wywrotka i niskopodwoziówka tego oleju w nich

nie jest za dużo tylko w przewodach bo siłowniki jak są złożone to olej z nich wraca do ciągnika.

Jeszcze raz dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaronr1 olej wlewaj na zgaszonym ale najpierw to sobie go dobrze spusc z 3 korkow i wyczysc sitko. Dobrze by bylo zebys spuscil olej z banki nad pompa glowna bo tam tez jest ok 4-5l. MAM PYTANIE DO WSZYSTKICH: CO ILE GODZIN WYMIENIACIE AGROL W HYDRAULICE?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj