Skocz do zawartości
jaronr1

Problem z wyłączeniem napędu 3640

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaronr1    0

Witam,

mam problem z wyłączeniem przedniego napędu w JD3640 ,cewka jest sprawna,podczas przełaczania przełącznikiem

słychać wyraznie że zawór przeskakuje , czy moze ktoś doradzić co może być przyczyną?Czy przyczyną może być

niewłaściwy olej w skrzyni bo z tego co się dowiedziałem na forum to powinien być AGROL U .

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

A czego nalales do skrzyni??

Z tego co wiem to Hipol przekładniowy.Jak sprawdziłem olej na miarce to było go widać tylko na końcówce

miarki

Edytowano przez jaronr1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotttrek    89

Nie no Hipol to można lać do C-330 czy do 360 ale nie do JD... Ja bym na Twoim miejscu spuścił to dziadostwo i nalał coś lepszego. Agrol U może być.

A jeśli miarka się tylko na końcu macza to chyba oczywiste że oleju jest mało. Na bagnecie masz podziałkę i niej się trzymaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Ale wracając do problemu z napędem czy może to być spowodowane olejem ? czy może być coś innego może wiesz coś o takich przypadkach? Poprostu nie mogę go odłączyć ,a jak np. oparłem sie o drzewo i prubowałem czy dalej działa to najpierw jak by nie działał a potem stopniowo za kilka sekund koła zaczynają sie napędzać oczywiście przednie .

Nie no Hipol to można lać do C-330 czy do 360 ale nie do JD... Ja bym na Twoim miejoscu spuścił to dziadostwo i nalał coś lepszego. Agrol U może być.

A jeśli miarka się tylko na końcu macza to chyba oczywiste że oleju jest mało. Na bagnecie masz podziałkę i niej się trzymaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotttrek    89

Przed zmianą oleju nie było tego problemu z napędem? On cały czas ciągnie? Bez różnicy czy olej zimny czy rozgrzany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Przed zmianą oleju nie było tego problemu z napędem? On cały czas ciągnie? Bez różnicy czy olej zimny czy rozgrzany ?

To znaczy jak zakupiłem ten traktor to było wporządku , ale zrobił mi sie wyciek pod traktorem i zacząłem dolewać oleju

Hipol bo tak podpowiedział mi znajomy ponieważ myślał że jak do skrzyni to Hipol i po jakimś czasie wystąpił ten problem.

Póżniej rozebrałem cewkę ,następnie elektrozawór bo myślałem że tam tkwi problem, okazało się że to wszystko jest ok.

I teraz już zgłupiałem bo wszystko się załącza a napęd się nie wyłącza.Problem polega na tym że chyba nie powinno się jezdzić np.

po asfalcie z włączonym przednim , zresztą jak kawałek przejechałem to czuć jakieś opory a przy skręcie wręcz piszczą tylne

opony więc wolę nie jezdzic żeby czegoś ni rozwalić.Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Wymień jak najszybciej olej w skrzyni i filtry, najgorsze co tam możesz wlać to Agrol U, a najlepiej oryginalny Hy-Gard. Coś mi się wydaje że po wymianie będzie po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Moj 3140 na Agrolu U jezdzi od 7 lat i nie bylo zadnych problemow. Polbiegi chodza bez zadnych problemow, podnosnik podnosi, absolutnie nic sie nie dzieje wiec nie taki straszny ten Agrol U skoro spelnia norme JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Moj 3140 na Agrolu U jezdzi od 7 lat i nie bylo zadnych problemow. Polbiegi chodza bez zadnych problemow, podnosnik podnosi, absolutnie nic sie nie dzieje wiec nie taki straszny ten Agrol U skoro spelnia norme JD.

A co ty myślisz o tym problemie , słyszałeś kiedyś o czymś takim może możesz coś doradzić będę wdzięczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Jak nalales Hipolu to zrobiles najwieksza głupote jaka mogłe i tak jak kledzy radza spuszczaj szybko ten olej i wymieniaj filtry. To ze w cewce slychac wyraźne cykniecie to oznacza ze mechanicznie jest wszystko ok i rozlanczanie dziala tylko gestosc oleju nie pozwala na rozklejenie tarczek. Im dluzej bedziez z tym zwlekał to moze ci to drozej kosztowac. Slyszałem o sytuacjach gdzie Hipol doprowadzal do rozpuszczenia powierzchni tarczek i do wielu problemow z ciagnikiem czyli półbiegi i hamulce do roboty czego oczywiscie tobie nie zycze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Jak nalales Hipolu to zrobiles najwieksza głupote jaka mogłe i tak jak kledzy radza spuszczaj szybko ten olej i wymieniaj filtry. To ze w cewce slychac wyraźne cykniecie to oznacza ze mechanicznie jest wszystko ok i rozlanczanie dziala tylko gestosc oleju nie pozwala na rozklejenie tarczek. Im dluzej bedziez z tym zwlekał to moze ci to drozej kosztowac. Slyszałem o sytuacjach gdzie Hipol doprowadzal do rozpuszczenia powierzchni tarczek i do wielu problemow z ciagnikiem czyli półbiegi i hamulce do roboty czego oczywiscie tobie nie zycze.

A gdzie znajdują się filtry czy trzeba rozpoławiać ciągnik czy coś , czy są gdzieś na zewnątrz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Filtry są na zewnątrz, nic nie trzeba rozpoławiać, wyczyść sobie ten siatkowy. A jak ni wiesz gdzie są to sobie poszukaj w katalogu: JD Parts Catalog

Tutaj widać filtry nr 45 i 32: jd 3640 filtry

 

Szczewko ja też jeżdżę od półtora roku na Agrolu i wszystko z hydrauliką ok. Jedynie na zimnym zaraz po odpaleniu czuć takie przytrzymywanie kierownicy, po minucie już jest ok. Na Hy-Gardzie tego nie było. Mała wada a różnica w cenie spora.

Edytowano przez glwoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Filtry są na zewnątrz, nic nie trzeba rozpoławiać, wyczyść sobie ten siatkowy. A jak ni wiesz gdzie są to sobie poszukaj w katalogu: JD Parts Catalog

Tutaj widać filtry nr 45 i 32: jd 3640 filtry

 

Szczewko ja też jeżdżę od półtora roku na Agrolu i wszystko z hydrauliką ok. Jedynie na zimnym zaraz po odpaleniu czuć takie przytrzymywanie kierownicy, po minucie już jest ok. Na Hy-Gardzie tego nie było. Mała wada a różnica w cenie spora.

Dzięki za pomoc pozdrwiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaronr1    0

Dzięki za pomoc pozdrwiam

Mam jeszcze jedno pytanko jak będę nalewał olej to na zapalony ciagniku i powoli wlewać czy najpierw nalać do full

a póżniej zapalic i dolewac do stanu,jeszcze jedno mam dwie przyczepy które chodziły z tym traktorem jak usunąć ten

stary hipol z ich układu żeby znowu nie pomieszać olejów , jest to jedna wywrotka i niskopodwoziówka tego oleju w nich

nie jest za dużo tylko w przewodach bo siłowniki jak są złożone to olej z nich wraca do ciągnika.

Jeszcze raz dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaronr1 olej wlewaj na zgaszonym ale najpierw to sobie go dobrze spusc z 3 korkow i wyczysc sitko. Dobrze by bylo zebys spuscil olej z banki nad pompa glowna bo tam tez jest ok 4-5l. MAM PYTANIE DO WSZYSTKICH: CO ILE GODZIN WYMIENIACIE AGROL W HYDRAULICE?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marek3080
      Witam
      Tak jak w temacie. Konedata pokazuje że to ten sam model silnika (4239TL) ale jest różnica w mocy. Jeśli ktoś wie i mógłby napisać skąd w 2850 biorą się dodatkowe 8 KM byłbym wdzięczny. I jeszcze na dokładkę czy można zrobić coś z silnikiem w 2650  aby miał te dodatkowe konie jak 2850? Czy to tylko dawka paliwa czy może inna turbina?
      Pozdrawiam
    • Przez Kamilek1997
      Witam jestem tu nowy i nie znalazłem na forum podobnego tematu. posiadam od nie dawna John deera 28-50 i mam taki problem nie ważne zimny czy ciepły , wywala płyn korkiem chłodnicy dzieje sie tak tylko wtedy gdy jedzie sie na pełnych obrotach po przejechaniu około kilometra, na postoju można trzymać na obrotach i nic się nie dzieje, proszę o pomoc 
    • Przez krecikkkkkkkk123
      Witam .
      posiadam JD 2140 4x4 79 r 82 km + Turbo 
      Mam pytanie mam miedzy nogami takie małe pokreło i po prawej stronie tez mam takie 2 pokretła jakby , i nie wiem do czego to słuzy .
      Moze wy mi powiecie .?
       
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
×