Skocz do zawartości
330CUrsus

Hamulce pneumatyczne C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-330
javorskyp    2

Temat jeszcze aktualny.... ? Jutro dodam fotkę bo dziś "jest już ciemno" :D . Też nie mam cięgła krótkiego które łączy się z lewym pedałem hamulca.

 

Mam nadzieje że z fotki coś ogarniesz... Ciągnik trochę brudny ale na bieżąco w pracy (w zimie) . ;)

Jak widzisz na foto brakuje krótkiego cięgła od hamulca (powietrznego). Jak byś miał jakieś pytania to wal śmiało...

post-8573-0-28429900-1296309991_thumb.jpg

post-8573-0-24490300-1296310004_thumb.jpg

Edytowano przez javorskyp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    3

Dzięki za pomoc, kupiłem sobie to cięgło co mi brakowało i hamulce działają super. Jeszcze raz wielkie dzięki.


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Witam. Mam problem pneymatyka w c-330. Gdy wlacze sprezarke bo che miec hamulec w przyczepie to ucieka mi powietrze przy zaworze odcinajacym tym co jest pod podlaga z prawej strony, natomiast gdy nacisne pedal do konca wtedy przestaje syczec i dopiero nabija cisnienie, lecz gdy tylko puszcze pedal to zaczyna uciekac i minie chwila i juz nie ma piwietrza w ukladzie. Prosil bym o pomoc co ja mam z tym zrobic, bo mam wyjazd i jest mi to pilnie potrzebne. Jezeli mial ktos podobny problem to prosze o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    175

wymień zawqór bo nie ma do niego uszczelniaczy kosztuje około150zł a dlatego przestaje lecieć jak wcisniesz pedał bo odcinasz zawór zwrotny upuszczający powietrze z układu przyczepy inc z tym nie zrobisz raczej


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

Witam. Mam problem pneymatyka w c-330. Gdy wlacze sprezarke bo che miec hamulec w przyczepie to ucieka mi powietrze przy zaworze odcinajacym tym co jest pod podlaga z prawej strony, natomiast gdy nacisne pedal do konca wtedy przestaje syczec i dopiero nabija cisnienie, lecz gdy tylko puszcze pedal to zaczyna uciekac i minie chwila i juz nie ma piwietrza w ukladzie. Prosil bym o pomoc co ja mam z tym zrobic, bo mam wyjazd i jest mi to pilnie potrzebne. Jezeli mial ktos podobny problem to prosze o porady.

 

A może pedał hamulca już go trochę otwiera jak jest w stanie spoczynku i on wypuszcza już powietrze z układu aby zahamować? spróbuj mu dać troche luzu a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej musisz go wymienić.Ten zawór cały czas pracuje przy każdym naciśnieciu hamulca niezależnie czy masz włączona sprężarkę czy nie.Pozdrowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Wiem wiem że on calu czas pracuje. Po zwolnieniu pedalu to cięgło jest lużne wiec nie ma takiej możliwośći by caly czas trzymało zawor troche. Dzikęi za pomoc. Udam się do sklepu po nowy i myśle że znowu na kikla lat będe miał spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juljanking    0

Jeśli syczy cały czas to masz nieszczelną instalacje za zaworem hamulca, jak przestaje syczeć kiedy naciskasz hamulec to właśnie dlatego że po jego naciśnięciu zostaje odcięty dopływ medium do przyczepu co determinuje załączenie się hamulców przyczepy, przyczepy z instalacją jednoprzewodową,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsuserM    3

Założyłem pneumatyke do c-330M i sprężarka jak narazie mało przepracowała (niecałe 1h)

a był juz olej w odolejaczu oraz troche zrobiło sie mokro koło miarki oleju.

I czego to moze być wina ze olej przepuszcza ? Moze być to spowodowane nadmiarem oleju?

Mam nalane sporo ponad tą kreskę na miarce oleju (Ta kreska to minimum czy maksimum?)

I wspomnę ze sprężarka prawie nic nie przepracowała od nowości wiec wina pierścinków czy cos takiego

raczej jest niemozliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam masz za dużo oleju wylej trochę tak aby było z 1 cm nad tą kreską a nie ma tam drugiej kreski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsuserM    3

Właśnie niema to w starszych spręzarkach były ja mam tą nowszą tam jest tylko 1 kreska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walusls    0

Witam czy ma ktos moze podlaczony zawor hamulcowy i ma mozliwosc sprawdzic czy przy braku cisnienia ten trzpien zaworu wyciagany jest przez ciegno czy tylko przy obecnosci cisnienia z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    677

Tam jest taka d*pna sprężyna że czy powietrze jest nabite czy nie zawór ma pracować tak jak pedał hamulca. Czyli wysuwać się i chować.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walusls    0

Tylko ze chodzi o to za zawor jest nasmarowany itp ale nie da sie go wyciagnac tzn ten trzpien to po wcisnieciu hamulca powinien wyjsc pozostaje w miejscu a tylko sprezyna na ciegle zie sciaga a zaworu nie ruszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    677

A nie wkręciłeś za mocno tych widełek które są włożone w zawór? W instrukcji napraw jest fajny przekrój zaworu. Przestudiuj sobie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walusls    0

skladalem wszystko z czesci bo stare sie rozlecialy dawno temu tylko ze nawet gdy chce go reka wyciagnac jak jest wykrecowy za te widelki to sie nie da jak by byl zablokowany ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus-23    106

Ponieważ nie chce zakladac nowego tematu podepne sie tutaj, mianowicie moglby ktos zrobic zdjecie gdzie dokladnie przechodzi przewod zawor-zlaczka ? z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć doącze się do tematu ;D

Mam problm z zamontowaniem odolejacza i tego zaworu obok nigo poniewarz kabina przeszkadza :/ Gdyby ktoś mógł porobić kilka fotek jak wy macie porobione hamulce tak pokoli od sprężarki aż po wyjśće hamulcowe :) Z góry DZIĘKI :)

 

Cześć doącze się do tematu ;D

Mam problm z zamontowaniem odolejacza i tego zaworu obok nigo poniewarz kabina przeszkadza :/ Gdyby ktoś mógł porobić kilka fotek jak wy macie porobione hamulce tak pokoli od sprężarki aż po wyjśće hamulcowe :) Z góry DZIĘKI :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vice_Lord    0

Witam wszystkich piszę tutaj swoje pytania które mnie głowią z powodu tego, że nie mogłem znaleźć połączenia pomiędzy sprężarką w c330 a zbiornikiem (takowe posiadam) tylko sprężarkę i zbiornik.

 

wiem , że jeszcze musi być regulator ciśnienia i odolejacz (juz zamówione idą do mnie)

 

ale jak to połączyć? jest kilka rurek na allegro ale nie wiem co gdzie jak ma być zero schematów na google aby przypatrzyć może ktoś podpowiedzieć? i zailustrować najlepiej zdjęciem danego elementu oraz gdzie konkretnie on ma być od samej sprężarki przy silniku do butli oraz mocowanie butli czy mam kupić czy lepiej sobie zrobić we własnym zakresie :)

 

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adamdx18
      Witam 
      Jakiej firmy  sprężarkę i o jakiej mocy  polecacie do pneumatyki w ciągniku Deutz Fahr DX 4.50. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez StankowskiRobert
      Witam nie wiem jak odkręcić wąż od pompy hamulcowej odprowadzjący płyn z pompy w kabinie w zetorze 7245.
    • Przez martin68
      Witam mam zamiar zabrać się za naprawę hamulców w moim ursusie i proszę o rady w tej sprawie wiem o blokadzie ale czy naprzykład trzeba uważać na jakieś uszczelki podkładki itp:
    • Przez xUrsusekc330x
      Witam, mam problem z dźwignią od ręcznego, wymieniłem ją niedawno na nową, i tam ma iść chyba sprężynka do niej, tylko nie wiem dokładnie jak ją zaczepić, w tej dźwigni jest dziurka na sprężynę ale nie wiem gdzie ją zaczepić, jakby ktoś z posiadaczy c 330 przesłał jakieś zdjęcie lub powiedział jak i gdzie ją zaczepić byłbym wdzięczny
    • Przez KaRpiK_3W
      Mam pytanie jak podciągnąć hamulce w c330 bo praktycznie w ogóle nie hamuje 
×