MARCINMA

MTZ Belarus 820.3

Polecane posty

MARCINMA    0

Planuję kupić MTZ Belarus 820.3 poniżej 70 000zł jeżeli ktoś znajdzie taką ołerte prosze napisać. Z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

kolego lepiej zastanów sie nad modelem 920, skrzynia biegów jest zsynchronizowana więc ręka nie będzie bolała po całym dniu pracy (mam Belarusa 952,2 i MTZ 80 więc mam porównanie) zero zgrzytów, jeśli planujesz tura to bierz 920, do tego modelu możesz zamówić monoblock a do 820 już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

To zalezy Panowie, skrzynia synchro jest wolniejsza od tej zwykłej, i ma mniej przełożeń. Wg mnie do transportu jest lepsza zwykła, bo szybsza. A po pewnym czasie użytkowania skrzynia sie wyrobi i biegi wchodzą lekko, bez zgrzytu. Poza tym tam jest tylko problem z wrzuceniem z 8 na 9, bo za duże przełozenie jest. Ale kwestia wprawy ;) ja bym polecał bez synchra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Ja miałem mtz 82 to nienarzekałem na skszynie biegów przełozenia mi sieę bardzo podobaly bo biegi były szybkie na szos i był też duzy wybór w polu i uciag tez jest ok :lol:

 

W pronarah/belarusach bez synchro jest ta sama skszynia co w mtz 82 tylko że jest zboku drazek???????? tak czy coś pomieszalem???? :blink:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

dokładnie tak jak mówisz, skrzynia synchro jak się rozchodzi to biegi można zmieniac bez sprzęgła i zero zgrzytu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manik    34

Rozumiem że chodzi o te przy kierownicy, 2 są od wyjść hydraulicznych i 1 od TUZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Najlepszym rozwiązaniem(dla mnie) była by skrzynia zwykła + rewers ale nie wiem czy jest taka opcja, bo rewers + skrzynia synchro to jest. W transporcie szybki, a przy turze nie trzeba grzebać w biegach, tylko robimy ciach i jedzie do tyłu :lol: i jeszcze wielka zaleta, rewers jest po lewej stronie zamiast półbiegów, więc jedną ręką nie operujemy i biegów i ładowacza :) . Biegów zawsze więcej niż na synchro. Wie ktoś może czy jest możliwa taka konfiguracja, powtarzam zwykła18/4 + rewers??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj