Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Case95    13

Zwiadało czyli podnosiło przód.

 

Ale teraz to nie aktualne ponieważ ten ciągnik jest za mały.

Chciałbym się coś dowiedzieć o Case JXU 75, bo akurat ten model mam na oku .

Dzisiaj byłem u dealera i zrobił na mnie wrażenie .

Są jacyś użytkownicy tego Case?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Znam rolnika, który ma Lambo R2 tego najmniejszego... narzeka jak na te konie co ma to mało żwawy, mają porównanie z Ursusem 4512.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarnyBrat1    0

No tak, też myślałem, że będzie lepiej wchodził na obroty. Zwracając uwagę serwisowi, że ciągnik wydaję mi się mułowaty poinformowali mnie, że wszystkie ciągniki z elektronicznym sterowaniem silnika tak mają. Nie wiem jak w tym jest prawda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

62 kM to nie za wiele biorąc pod uwagę fakt że ciągnik ma mocną i wydajną hydraulikę i rozbudowaną skrzynię biegów. Szczególnie na nierozgrzanym silniku i zimnych olejach ma problem z wejściem w obroty. Najprawdopodobniej ta hydraulika go nieco dławi. Co do jazdy też nie ma co porównywać z zetorem czy ursusem o tej samej mocy ale bez napedu. Masa jest też większa bo z obciążnikami to 3500kg. Ciągnik to nie samochód, ale do tej masy przydałoby się parę koni więcej.

Mechanik coś przebąkiwał, że może przeprogramowac silnik na większą moc. Co o tym sądzicie?

Edytowano przez jankris

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Myślę że to nie głupi pomysł, tylko nie przesadź bo może odbić się na żywotności silnika. Kumpla ciągnik to ma chyba 85 km i wchodzi na obroty jak głupi ale to chyba nie jest 310?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam rollera 70 i R256 Target i spisują mi się bardzo dobrze nie bylo w nich wiekszych usterek jedynie w samie wymieniałem simering i sprzęgło ale to z zużycia się.W lambo mam tura METAL-FACH no fakt jest za lekki ale gdy mu przypniesz obciążnik z 400kg to nie ma szans zeby mu tył podniosło.Spalanie jest w nich bardzo małe niewiem z kąd takie głupoty ci mówią ze duzo pali,i ze na obroty słabo sie wkręcają,lampek ma aby 55km i z 5 tonami zboza wchodzi pod góre bez większego problemu fakt zejdzie troche z obrotów ale nie zdusi się do maksa a same to idzie jak rakieta.Kiedyś jechałem new hollandem 85 konnym z moimi 2 przyczepami(pustymi) pod górę zszedł o 200 obrotów a same z jakimiś 4/5 tonami gnoju pod tą samą górę zszedł o 50 obrotów. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseey    79

co sądzicie o nowym

deutz fahr agroplus ecoline 310 ???

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker
dublowanie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honest    2

Oglądąłem go zanim kupiłem ciagnik, ale wybrałem co innego. Jakie wyposażenie i za ile Ci proponują i gdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
umus2008    1

w jakiej pozycji powinna byc dzwignia od wom znajdujaca sie po lewej stronie siedzenia w agroplusie 310ecoline? ma byc ciagle na dole czy ma byc zaciagnieta do hory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stas25    1

Powinna być do dołu bo to jest drugi stopień sprzegła to tak samo jak byś trzymał nogie na sprzęgle cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

to ten agroplus ma 2 stopniowe sprzęgło wom nie jest włączany guzikiem tak jak w agrofarmie? co mi się wydaje że tu jest inna zasada i nie ma 2 stopniowego sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseey    79

zamierzam kupić df ecoline 310 z turem ! czy to prawda że w tych małych ciągnikach sprzęgło szybko siada przy dużym ciężarze na turze ?

Kolejny raz dublujesz ten sam temat!

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Kolego w każdym ciągniku z turem szybko sprzęgło siada, jesli to dla Ciebie taki problem kup wersje z rewersem hydraulicznym, to czy spalisz sprzęgło po 1 tys mtg po 1500mtg czy 2 tys mtg to tylko od Ciebie zależy techniki jazdy pracy i tego jak użytkujesz tego tura i do czego użytkujesz tura, bliskiej stycznosci nie mam z tym małym sdf ale wiem że w agrofarmie 85 sprzęgło padło po 1800mtg bo pojechał na piaskownie i woził piach, gdyby nie to może by dłużej pochodziło, za to wiem że w wersjach 100 i innych starszych 100konnych sdf sprzęgło dłużej wytrzymywało ale tam sprzęgło ma 13 cali, na pocieszenie dodam że w tych agroplusikach a konkretniej w starszych modelach to jest same roller i lamborghini lampo równie delikatna była również przednia os, chociaż znajomemu w agrofarmie (inny agrofarm niż wyżej) wyszczypała się satelitka i 5 tys kosztowało, czy w nowym agroplusie 310 jest ta sama os co w starszych rollerach i lampo tego nie wiem, polskiego tura raczej bym nie polecał do tego traktoreczka, jak juz to stoll f8,

ps. nie wiem czy znalazłes w galerii fotkę agroplusa 77 ze spalonym sprzęgłem serwis zapiewał 14 tys, same częsci około 8 tys, tarcza grubo ponad 1 tys, do tego nowy docisk i koło zamachowe bo tarcza na długo nie styknie, no ale wszystko można dotoczyć przerobić i może wyjsc naprawdę tanio, ogólnie super traktoreczek ale ceny częsci mogą przyprawić o ból głowy, a jaki tur zakładasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseey    79

Kolego w każdym ciągniku z turem szybko sprzęgło siada, jesli to dla Ciebie taki problem kup wersje z rewersem hydraulicznym, to czy spalisz sprzęgło po 1 tys mtg po 1500mtg czy 2 tys mtg to tylko od Ciebie zależy techniki jazdy pracy i tego jak użytkujesz tego tura i do czego użytkujesz tura, bliskiej stycznosci nie mam z tym małym sdf ale wiem że w agrofarmie 85 sprzęgło padło po 1800mtg bo pojechał na piaskownie i woził piach, gdyby nie to może by dłużej pochodziło, za to wiem że w wersjach 100 i innych starszych 100konnych sdf sprzęgło dłużej wytrzymywało ale tam sprzęgło ma 13 cali, na pocieszenie dodam że w tych agroplusikach a konkretniej w starszych modelach to jest same roller i lamborghini lampo równie delikatna była również przednia os, chociaż znajomemu w agrofarmie (inny agrofarm niż wyżej) wyszczypała się satelitka i 5 tys kosztowało, czy w nowym agroplusie 310 jest ta sama os co w starszych rollerach i lampo tego nie wiem, polskiego tura raczej bym nie polecał do tego traktoreczka, jak juz to stoll f8,

ps. nie wiem czy znalazłes w galerii fotkę agroplusa 77 ze spalonym sprzęgłem serwis zapiewał 14 tys, same częsci około 8 tys, tarcza grubo ponad 1 tys, do tego nowy docisk i koło zamachowe bo tarcza na długo nie styknie, no ale wszystko można dotoczyć przerobić i może wyjsc naprawdę tanio, ogólnie super traktoreczek ale ceny częsci mogą przyprawić o ból głowy, a jaki tur zakładasz?

 

stoll f8, albo

Hylmet

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kompletne sprzęgło do Lampo 70 kosztuje 2100zł bez upustu http://sklep.agro-plus.com.pl/category/lamborghini-lampo-70-chl-powietrzem-sprzeglo Nie wiem skąd te ceny wytrzasnąłeś. U mnie sprzęgło w lampo wytrzymało prawie 4000 mth. Wiele części u dilera (Agroplus Bogate) jest tańsze niż w sklepie internetowym. Wiem bo przy okazji wymiany sprzęgła zmienialiśmy profilaktycznie simmering na wale korbowym i uszczelkę oraz simmering od strony skrzyni biegów.

Edytowano przez inzynierobserwator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnikursus    21

Sprzęgło może zepsuć się w każdym ciągniku w jednym szybcie w drugim wolniej, zależy też jeszcze ile będziesz miał pracy z turem jeżeli sporadycznie to powinno wiecej wytrzymać, a jeżeli np codziennie do przewozu kiszonki itp. to może mniej wytrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Kompletne sprzęgło do Lampo 70 kosztuje 2100zł bez upustu http://sklep.agro-pl...etrzem-sprzeglo Nie wiem skąd te ceny wytrzasnąłeś. U mnie sprzęgło w lampo wytrzymało prawie 4000 mth. Wiele części u dilera (Agroplus Bogate) jest tańsze niż w sklepie internetowym. Wiem bo przy okazji wymiany sprzęgła zmienialiśmy profilaktycznie simmering na wale korbowym i uszczelkę oraz simmering od strony skrzyni biegów.

oo faktycznie ładnie ceny spadł i dobrze, bo jak pomyśle ile producent czy dielerzy musieli na tym zarabiać to aż skręca, no szukłaem zdjoł ktoś w galerii był agroplusik 77 ze spalonym sprzęgłem za części około 7 tys miało byc i za robotę z transportem serwis 2gie tyle chciał, kiedyś ponad 1 tyś kosztowała tarcza, a to co podałeś to za sam docisk 2100zł,

ogólnie to jak tak potaniały części i filtry też są już tańsze to chyba jedna z najlepszych propozycji na rynku nowych ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Kolego w każdym ciągniku z turem szybko sprzęgło siada, jesli to dla Ciebie taki problem kup wersje z rewersem hydraulicznym, to czy spalisz sprzęgło po 1 tys mtg po 1500mtg czy 2 tys mtg to tylko od Ciebie zależy techniki jazdy pracy i tego jak użytkujesz tego tura i do czego użytkujesz tura, bliskiej stycznosci nie mam z tym małym sdf ale wiem że w agrofarmie 85 sprzęgło padło po 1800mtg bo pojechał na piaskownie i woził piach, gdyby nie to może by dłużej pochodziło, za to wiem że w wersjach 100 i innych starszych 100konnych sdf sprzęgło dłużej wytrzymywało ale tam sprzęgło ma 13 cali, na pocieszenie dodam że w tych agroplusikach a konkretniej w starszych modelach to jest same roller i lamborghini lampo równie delikatna była również przednia os, chociaż znajomemu w agrofarmie (inny agrofarm niż wyżej) wyszczypała się satelitka i 5 tys kosztowało, czy w nowym agroplusie 310 jest ta sama os co w starszych rollerach i lampo tego nie wiem, polskiego tura raczej bym nie polecał do tego traktoreczka, jak juz to stoll f8,

ps. nie wiem czy znalazłes w galerii fotkę agroplusa 77 ze spalonym sprzęgłem serwis zapiewał 14 tys, same częsci około 8 tys, tarcza grubo ponad 1 tys, do tego nowy docisk i koło zamachowe bo tarcza na długo nie styknie, no ale wszystko można dotoczyć przerobić i może wyjsc naprawdę tanio, ogólnie super traktoreczek ale ceny częsci mogą przyprawić o ból głowy, a jaki tur zakładasz?

Zawsz Cię lubiłem @Ferdek :D -ale jak piszesz że w każdym ciągniku z ładowaczem szybko sprzęgło siada to Ci napiszę że w Zetorze 7211 wstawiłem nową tarczę 11 lat temu a 10 lat ciągnik jeździ w turze i to całkiem sporo godzin rocznie (nie wiem ile bo od 20 lat ciągnik ma 1621 mth :D )-a sprzęgło wydaje się być całkiem ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Wyjątek od reguły ;) chociaż mój mf 255 również od kilkunastu lat sprzęgło się trzyma, a swego czasu z legendarnym kolcem do bel i ładowaczem do gnoju na tuz nie miał lekkiego życia, od roku z turem i też się trzyma, stare sprzęgło pusciło na nitach ale nie spaliło się, heh znam ludzi którzy w każdym samochodzie jaki mieli potrafili spalić sprzęgło, lub w ciągnikach sprzęgła wykańczają, to tylko zależy od techniki jazdy

ps. w ciągniku 4x2 sprzęgło "ratuje się" ulizgiem kół napędowych w 4x4 na pewno szybciej by się skończyło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Ferdek 2100zł kosztuje kompletne sprzęgło do lampo czyli miedzy innymi: docisk, tarcza, łopatki, sprężynki, obudowa. Wszystko co pokazane jest na zdjęciach na stronie Agro-Plus Bogate http://sklep.agro-plus.com.pl/category/lamborghini-lampo-70-chl-powietrzem-sprzeglo. Sprzęgło jest marki Lucas i jest montowane w Lampo przez producenta. Za robociznę nie płaciliśmy dużo gdyż wykonywał ją prywatne kolega. I ten kolega pracuje w rol-bracie i wymieniał niemal identyczne sprzęgło (też firmy Lucas) w JD 5065E u kogoś na gwarancji bo się jakaś łopatka wypięła i się sprzęgło posypało. Kolega mówił że kompletne sprzęgło do JD 5065E kosztuje ponad 4000zł koszt części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no to fajnie ja się tylko cieszę że w końcu ceny częsci do sdf są na akceptowalnym poziomie, bo jak brałem lambo i zainteresowałem się co ile kosztuje to myslałem że osiwieję, zdziercy i krwiopijcy wymyslali ceny po 3000% marży!!!

Tak więc jesli sdf będzie miał ceny częsci na akceptowalnym i normalnym poziomie, to gdybym jeszcze raz miał kupować ciągnik lub gdy może będę kupował to nawet nie spojrzał bym na żadne farmtracki, fotony polmoty zetory i inne pseudo tanie w utrzymaniu ciągniki

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gie1980    0

Kolego w każdym ciągniku z turem szybko sprzęgło siada, jesli to dla Ciebie taki problem kup wersje z rewersem hydraulicznym, to czy spalisz sprzęgło po 1 tys mtg po 1500mtg czy 2 tys mtg to tylko od Ciebie zależy techniki jazdy pracy i tego jak użytkujesz tego tura i do czego użytkujesz tura, bliskiej stycznosci nie mam z tym małym sdf ale wiem że w agrofarmie 85 sprzęgło padło po 1800mtg bo pojechał na piaskownie i woził piach, gdyby nie to może by dłużej pochodziło, za to wiem że w wersjach 100 i innych starszych 100konnych sdf sprzęgło dłużej wytrzymywało ale tam sprzęgło ma 13 cali, na pocieszenie dodam że w tych agroplusikach a konkretniej w starszych modelach to jest same roller i lamborghini lampo równie delikatna była również przednia os, chociaż znajomemu w agrofarmie (inny agrofarm niż wyżej) wyszczypała się satelitka i 5 tys kosztowało, czy w nowym agroplusie 310 jest ta sama os co w starszych rollerach i lampo tego nie wiem, polskiego tura raczej bym nie polecał do tego traktoreczka, jak juz to stoll f8,

ps. nie wiem czy znalazłes w galerii fotkę agroplusa 77 ze spalonym sprzęgłem serwis zapiewał 14 tys, same częsci około 8 tys, tarcza grubo ponad 1 tys, do tego nowy docisk i koło zamachowe bo tarcza na długo nie styknie, no ale wszystko można dotoczyć przerobić i może wyjsc naprawdę tanio, ogólnie super traktoreczek ale ceny częsci mogą przyprawić o ból głowy, a jaki tur zakładasz?

 

6 tysięcy za robotę sprzęgła ?

Jaka firma tyle zdziera ?

Ja robiłem również sprzęgło w Agroplusie i za robotę wyszło 1000 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj