Zaloguj się, aby obserwować  
Nitram92

Klopot z szostką

Polecane posty

Nitram92    1

Niedawno nasze gospodarstwo stalo sie posiadaczem ursusa 1201 maszynke odrematowalismu [malowanie i pierdolki bo silnik jest igla] i ciagnik pracowal ...troche z transportem i dosc duzo z prasa nic sie nie dzialo. wczoraj wyjechalem na caly dzien kosic [pierwsza ciezsza jego praca] i ciagnik gdy przejezdzalem na kolejna lake zapowietrzyl sie ...odkrecilem pompke zasilajaca [jest zatarta] po jej wyjeciu za chwile do tego gwintu doszlo paliwo wkrecilem pomke i ciagnik szedl dalej ...koszac lake 3ha 3 razy musialem tak zrobic bo zdychal ....ciagnik chodzil caly czas na 2000obr co ciekawe w drodze powrotnej kiedy obroty byly rozne nie zapowietrzyl sie mimo iz ''wg czasu'' powinien. Spalil po 7 motogodzinach pracy z kosiarka od c360 42l ropy.....mozecie mi cos poradzic?? filtry nowe i odstojnik wyczyszczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41
Niedawno nasze gospodarstwo stalo sie posiadaczem ursusa 1201 maszynke odrematowalismu[malowanie i pierdolki bo silnik jest igla] i ciagnik pracowal ...troche z transportem i dosc duzo z prasa nic sie nie dzialo .wczoraj wyjechalem na caly dzien kosic[pierwsza ciezsza jego praca] i ciagnik gdy przejezdzalem na kolejna lake zapowietrzyl sie ...odkrecilem pompke zasilajaca [jest zatarta] po jej wyjeciu za chwile do tego gwintu doszlo paliwo wkrecilem pomke i ciagnik szedl dalej ...koszac lake 3ha 3 razy musialem tak zrobic bo zdychal ....ciagnik chodzil caly czas na 2000obr co ciekawe w drodze powrotnej kiedy obroty byly rozne nie zapowietrzyl sie mimo iz ''wg czasu'' powinien. Spalil po 7 motogodzinach pracy z kosiarka od c360 42l ropy.....mozecie mi cos poradzic?? filtry nowe i odstojni wyczyszczony.

tyle to 912 spali :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

spróbuj wyczyścić zbiornik paliwa. ja kiedyś tak miałem jak kupiłem używaną 914, że się nieraz lubił zapowietrzyć. na dnie zbiornika było sporo śmieci i jak zaciągnęło to się odrazu zapowietrzał. po wypłukaniu zbiornika problem zniknał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Tak,tak ja ostatnio też tak miałem.Się zapowietrzał,wyczyściłem zbiornik i spokój. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Ja miałem identyczną sytuacje w mojej C-360, to wyczyściłem kranik który doprowadza paliwo do pompy paliwowej i teraz mam spokuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

dzisiaj jechal dokanczac koszenie[2ha] i sie ani razu nie zapowietrzyl tkach ...Czyszczenia zbiornika mu nieodpuszcze pewnie sie syf nazbieral ...kupilem pompke zasilajaca [dala mi jakas bosha] i wszystko ladnie pieknie tyle ze ona ma za duzy gwint...@ZTS czyli malo spalil ....[mowilem silnik ma dopiero nakrecone 3tys moto/h bo to juz drugi na tym ciagniku taki kupilem] Jakie macie sposoby na wyczyszczenie zbiornika? daloby sie obejsc bez demontazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Bez demontażu to raczej nie da rady. Musisz wymontować ja to zwyczajnie wlałem troche ropy zakręciłem wlew i kranik,zamieszałem zbiornikiem i spowrotem wylałem wlewem.Następnie wlałem benzyny ekstrakcyjnej i tak samo do skutku,aż będziesz widział czy jest czysty w środku. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

ja przy swoim musiałem zbiornik zdemontować. reszta czynności jakie wykonałem była bardzo podobna do tych jakie opisał @wojtus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

@Nitram92 trochę dziwiłem się że przy obrotach 2000 tyle połknie, z reguły przy około 1500 w lekkich pracach 12stka spala około 6-7 l/mth. Tzn dla serii 1222/1224 tak wychodziło u mnie i znajomych. Przy pompie wtryskowej z centralnym smarowaniem powinna ta pompa zasilająca boscha pasować :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

Moja nie pasuje i kicha ale ta stara to zupelnie nie wyglada na bosha to stary ciagnik i domyslam sie ze pompa jest ta co byla a silnik tylko wymienili dzisiaj mierzylem w litrach dokladnie spalil rowne 40 l ja wiem czy 2 z kosiarka o szer robo 1,70 i rura to lekka praca nie rzadko kretowiny i place po dzikach czy woda? Narazie czyszczenie zbiornika zostalo odlozone do odwolania [dzisiaj jeszcze jechal kosic trawe z siewu i sie ani razu nie zapowietrzyl ...narazie tylko jak sie przez noc ustoi to delikatnie rurka z dna baku pociagne i zobacze co poleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj