Kowalus00

Kabina T-25

Polecane posty

kuba12345    0

Witam serdecznie :rolleyes: Po poszukiwaniach szyby i ramki tylnej do T-25 mam problem z założeniem owej szyby w oryginalną uszczelkę a następnie w ramkę. Ramę wykręciłem z kabiny i teraz jak zamontować szybę tak aby nie pękła. Dodam że będę robił to pierwszy raz proszę o cenne rady, może jakieś foto :unsure: . Proszę o pilną odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Karol445 chyba mówił o dodatkowym alternatorze. Chyba w ciągnikach Same tak jest ze drugi ładuje dodatkowo jak jest włączone ogrzewanie. Ciekawy patent.

A faktycznie w dachu jest przecież nawiew zimnego powietrza, ja nigdy tego nie używam :lol:

Edytowano przez akadaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

A takie pytanie czy sznurek jest włożony w tą szparę w którą wchodzi ramka czy przeciągnięty na drugą stronę i do czegoś przywiązany?????? I mam rozumieć ze najpierw uszczelkę bez klina na szybę potem na ramę a na końcu klin ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Do kolegi UrsusCzesio przecież wiem że to nie jest ogrzewanie chodzi mi tylko jak wyjąć ten silnik co jest od nawiewu zimnego powietrza na dachu bo mi się kable wyrwały i chciałem to zrobić bo lube się bawić w takie duperelki... A o ogrzewanie to chodziło mi o takie nagrzewnice czy jak bym podłączył to czy by mi nagrzała w kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Silnik wentylatora chyba wychodzi w dół, tylko trzeba wiatraczek odkręcić. Alko może cała dmuchawa zdejmuje się z dachu...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

No ale jak to wygląda :blink: Ja rzygam na puszki na Władkach. To jest oszpecenie!


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Ja zamówiłem wczoraja kabinę do Władka nówkę za 2300 + dowóz teraz czekać tylko kiedy przywiozą :) Teraz jest masa kabin do tego ciągnika :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Temat troszkę stary ale może komuś przyda się ta informacja.Znalazłem firmę która sprzedaje szyby do T25.Do wszystkich rodzai kabin,a trochę ich było.Mogą także dorobić szyby pod konkretny wymiar i mają w ofercie uszczelki http://sklep.firma3e.pl/t25-c-1_157.html

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Możesz też spróbować tutaj: MT-AGRO Ogrodniczki koło Supraśla, tel. 693-312-572 ewentualnie przez pocztę email : mtagro1@wp.pl. Wystawia szyby na allegro pod nickiem mdzieszko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam.Panowie chce zmnieniac dowod rejestracyjny w t-25 a planuje w puzniejszym okresie kupic kabine i czy potem musze znowu zmnienaic dowod czy to nie ma znaczenia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Ja mam w t25 wbite w dowodzie że z kabiną, a w c360 w dowodzie nic nie jest napisane o kabinie a też jest założona. Przeglądy przechodzi już z 11 lat. :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Ja mam w dowiedzie wbite że bez kabiny,ale kabinę sami zakładaliśmy po zakupie ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie gdy dam rure z kolektora powietrza do kabiny to bedzie cieplo w kabinie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A dlaczego musi być szczelnie pozamykane?

Jak we Władku miałem jeszcze stara kabinę i nie była szczelna a ogrzewałem się ciepłym powietrzem z cylindrów to w mroź siedziałem w bluzie. Nie może być za szczelna bo taka ilość wtłaczanego powietrza musi gdzieś z kabiny wyjść.

Jak jest zimno na dworze to i tak powinno używać się tarczy dławiącej na wentylatorze chłodzącym, żeby ciągnik miał odpowiednią temperaturę. A w tedy będzie bardzo dobrze grzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Musisz mieć czyste cylindry tzn bez oleju i nie może być nigdzie nieszczelności na kolektorze wydechowym (uszczelka) albo np. nie może być przedmuchów spod głowicy. Inaczej będziesz się truć dioksynami ze spalonego leju albo zatrujesz się tlenkiem węgla lub spalinami. Człowiek przyzwyczaja się do zapachu i po kilku minutach nawet nie poczujesz, że coś jest nie tak i zemdlejesz, a traktor dalej będzie chodził. Na takie układy trzeba uważać. Dlatego producenci nie robią takich ogrzewań - za duże ryzyko. Tak samo trzeba uważać na ogrzewanie prowadzone od tłumika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal93    3

Witam czy ma ktos z was wymiary orginalnej kabiny do ruska oraz wysokosc ciagnika z kabina? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj