Kowalus00

Kabina T-25

Polecane posty

Kowalus00    0

A wiec witam wszyskich jestem nowy. Posiadam Władymirca T25 bez kabiny:/ Chciał bym kupic kabine i moje pytanie jest takie czy do władzia podejdzie "buda" z c-330? bo widziałem nowe bardzo ładne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samo    3

w co wątpie żeby taka pasowała. musiałbyś ją przerabiać. "KOJA" produkuje kabiny do rusków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Ja znalazłem ogłoszenie w Topagrar i zadzwoniłem to gościu powiedział że kabina kosztuje 2,5 tyś. Ma 2 drzwi, otwierany dach i tylną szybę, jest zrobiona instalacja pod światła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Witam szanownch użytkowników ciągników tylko i wyłącznie T25A lub A2, A3 ale z kabina, sprawa wyglada tak, moja tapicerka na blotnikach drwiach itp. jest w dobrym stanie ale już to nie jest, to. Miejscami odłazi i jak myślecie, jak obić to na nowo ale dac jescze pod to jakiejś waty, mam sobie w planach walnąć taki materiał jak w kabinach Zetora 5211 itp. podoba mi się tam i u mnie tez bym mógl sobie robić. Jest jedno ale, czy da rade samemu zrobić, a jak nie to kto mógl by mi to wykonac. Chce zrobić to ze względu na estetyke i chyba to wszystko bo co do komfortu to mu nic nie brakuje mamy w planach, nową kierownice, siedzenie już takie lepsze, moze nawet z jakies rozbitego samochodu, wstawić szybe do tyłu, kapitalny remont, zabudowa radia, i malowanie na JD. i chce żeby był w całości jak nowka ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

To malowanie na JD to przesada bo po co jeśli i tak ma ładne barwy.

Jak chcesz to mozesz pod tapicerkę dac jakies maty kupa ich jest na allegro albo jakoś gąbke jak w 5211 zeby tapicerka byla mietsza.

Siedzenia podzukaj od cięzarówki lub dostawczego z dobrą amortyzacją.

A tapicerke to mozesz iśc do tapicera i pod wymiar wszystko dotnie i zaszyje tylko ile kasy weżmie to niewiadomo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam :)

 

Tapicerka od Zetora kosztuje około 300 zł, tyle tylko, ze jest ona już wycięta pod konkretny model

Tapicerka - Zetor

I TUTAJ masz jeszcze matareiał tapicerski, nie wiem czy będzie Ci odpowiadało

 

 

Siedzenie, to jak chcesz byle było amortyzowane i żeby "kuperek" miał miło :) U nas w T25 może będziemy zakładać ale takie jak jest w C-360, lub coś podobnego.

 

Tylną szybę załóż i jak w nowych niech będzie uchylana, zdjęcie w galerii jest.

 

Co do malowania zrób jak uważasz, byle go nic nie szpeciło :)

 

Pozdrawiam robuch6 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No to tak, jutro śmieciara zabiera stary tapczan na którym jest baaardzo dużo dobrej skaji, bede próbowal sam ładnie obwlec wszystko, gdzieniegdzie się przyklei. Jaki klej polecili byście, prosze o szybką porade


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem czy nie za późno odpowidam ale tu masz klej do tapicrerki i tutaj też

W moim T25 może kiedyś coś podkleje, bo materiał już jakiś mam, tylko najpierw zrobić z tyłu błotniki jak w nowszych

 

Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

Witam

Chce kupić kabinę do mojego T25 z 73-74 dokładnie niewiem. Ale niewiem czy kupić nową czy używaną jak wy uwarzacie prosze odpowiadać bo jestem ciekawy jaką byscie mi polecili. Z góry dziekuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
jak używana to oryginalna ale nowe mają lepszy wygląd i dodatkowe bajery

No własnie i w tym tkwi problem jaka wybrac z jednej strony moim zdaniem orginalna lepiej wygląda a z drugiej strony nowa to i lepszy komfort piszcie jakie byscie wybrali zobacze jakich bedzie wiecej odpowiedzi cz urzywana czy nowa i zadecyduje jaką kupię ;);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

ja jak bym kupił używaną to sąsiad powiedział by że to po 10 ruskach i lepiej było by dołożyć i kupić nową. Według mnie lepiej kupić nową chyba że byś miał jakąś wyjątkową okazję na używkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal7    0

Ja bym wybrał nową;) Jest napewno bardziej szczelna i no i bardziej komfortowa:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ja watpie ze bedzie cichsza bo jakie ta nowa kabina ma wyciszenie oryginalna ma wyciszone tak mniej więcej podłoge i przestrzen miedzy silnikem a kabina a nowa nawet nie ma tapicerki na błotnikach wiec ja nie wiem skad ma byc lepszy komfort w nowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
Ja watpie ze bedzie cichsza bo jakie ta nowa kabina ma wyciszenie oryginalna ma wyciszone tak mniej więcej podłoge i przestrzen miedzy silnikem a kabina a nowa nawet nie ma tapicerki na błotnikach wiec ja nie wiem skad ma byc lepszy komfort w nowej.

 

No podloga wyciszona w każdym jest, miedzy silnikiem jest to samo tylk owłasnie nie pkoji mnie to , że brak tapicerki będzie, chyba że by dał potem błotniki do tapicera tzn cały ciagnik zeby otapicerował i jakąs pianke np: taką co pod panele się kladzie położył, i ładną tapicerke brązową ;) Chyba że by dali z błotnikami to by było już super


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
No podloga wyciszona w każdym jest, miedzy silnikiem jest to samo tylk owłasnie nie pkoji mnie to , że brak tapicerki będzie, chyba że by dał potem błotniki do tapicera tzn cały ciagnik zeby otapicerował i jakąs pianke np: taką co pod panele się kladzie położył, i ładną tapicerke brązową ;) Chyba że by dali z błotnikami to by było już super

 

Ale jest problem bo mi te błotniki się nie podobają wole orginalne ale jak by dali tapicerke na błotniki to by było super ale jak nie to bede zmuszony kupić z błotnikami może macie jakieś zdięcia kabin lub błotników jak tak to wyslijcie mi linka bede bardzo wdzieczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wez sobie taką jak ci kiedyś wysłałem linka i kup sobie błotniki a nie porzałujesz ;) bo to jest taka sama linia co moja tylko ta juz jast nowsza i full przeszklona, są bardzo szczelne i ciche jeszcze jak załorzysz długi wylot tłumika tak rzeby był na równi z dachem to super komforcik. A błotniki to sam sobie wytapicerujesz - przynajmniej ja sam sobie wytapicerowalem i jak ktos widział ta tapicere to m nie chciał uwierzyc że to sam wszystko zrobiłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29
No podloga wyciszona w każdym jest, miedzy silnikiem jest to samo tylk owłasnie nie pkoji mnie to , że brak tapicerki będzie, chyba że by dał potem błotniki do tapicera tzn cały ciagnik zeby otapicerował i jakąs pianke np: taką co pod panele się kladzie położył, i ładną tapicerke brązową ;) Chyba że by dali z błotnikami to by było już super

Ojej ale sie pomotałem zapomniałem ze podloga i deska rozdzielcza nie jest razem z kabina sory mój bład.

Z nowa kabinka bedzie wygladał napewno oryginalnie

http://www.allegro.pl/item533941290_kabina...ikowe_t_25.html ta jest fajna chyba cos takiego jak w T-25 LEDA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

pablo21 własnie o taką mi chodziło dzięki za linka ale jak ktoś ma jakieś inne to dawać linki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

W moim T-25 z oryginalna kabina jest dosc głosno wiec postanowiłem go wyciszyc troche.

 

Myslałem zeby wyciszyc podłoge i miejsce miedzy silnikiem a kabina tam gdzie sa akumulatory i własnie nie wiem juz teraz jakie maty zastosowac zeby to dało rezultat widoczny i zeby zamkneło sie w przystępnych pieniadzach.

 

Jesli ktos miał doczynienie z matami z allegro np takimi http://allegro.pl/item556781266_apama_maty...a_standard.html

to prosze sie wypowiedziec czy one cos daja bo na podłoge były by akurat.

 

A jesli chodzi o wyciszenie miejsca miedzy silnikiem a kabina to włąsnie nie wiem czy lepsze beda takie maty jak w linku powyzej czy moze maty z filcem

czyli takie http://allegro.pl/item554289299_apama_mate...e_z_filcem.html

 

Mysle ze ten temat przyda sie nie tylko mi ale takze innym a w temacie o T-25 zgubiłby sie poprostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

jeśli masz wszystkie i uszczelki w dzwiach i oknie, to te maty niewiele dadzą, a jeśli niemasz uszczelek to kup uszczelniacz gumowy do okien i przyklej do słupków. możesz wymienić tłumnik na inny, ale to niewiele da bo ten ciągnik tak już jest zrobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ale mysle ze jesli wycisze miejsce miedzy silnikiem a kabina to bedzie mniej słychac silnik na obrotach w srodku co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj