Kowalus00

Kabina T-25

Polecane posty

mtracz    76

Kolego @Geo innej opcji jak tylko z czystym silnikiem to bym nie brał pod uwagę zakładając sobie ogrzewanie. :)

Wysokość ciągnika z oryginalna kabina.

Ustawienie wysokie 2547

Ustawienie średnie 2477

Ustawienie niskie 2327

Wymiary podane w mm, Na nowym oryginalnym ogumieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Musisz mieć czyste cylindry tzn bez oleju i nie może być nigdzie nieszczelności na kolektorze wydechowym (uszczelka) albo np. nie może być przedmuchów spod głowicy. Inaczej będziesz się truć dioksynami ze spalonego leju albo zatrujesz się tlenkiem węgla lub spalinami. Człowiek przyzwyczaja się do zapachu i po kilku minutach nawet nie poczujesz, że coś jest nie tak i zemdlejesz, a traktor dalej będzie chodził. Na takie układy trzeba uważać. Dlatego producenci nie robią takich ogrzewań - za duże ryzyko. Tak samo trzeba uważać na ogrzewanie prowadzone od tłumika.

 

 

To jest prawdą co napisałeś. Rok temu miałem wsadzone takie ogrzewanie od cylindrów w tym roku założyłem i przy pierwszej jeździe pod górę musiałem to wyrzucić bo zrobiła się mgła w kabinie. Przyczyną spalony olej bo coś zaczęło sączyć z głowicy...


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Pisze tego posta zeby troche rozjaśnić oznaczenia Władymirców wkurza mnie jak ludzi mylą to nagminnie. A więc:

T25A ciągnik z oszkloną kabina (ogrzewanie olejowe, ogrzewanie przedniej szyby, wentylacja, daszek przeciwsłoneczny, wycieraczki, lapka sufitowa, tapicerka drzwi z zamkiem i blokadą)

T25A2 ciągnik z oponczą czyli 4 rurki i dach z brezentu nic poza tym

T25A3 ciągnik ze szkieletem zabezpieczjącym czyli składa sie z podobnych profili prostokątnych co kabina T25A ale nie posiada oszklenia stosowany w celu zabezpieczenia kierowcy w przypadku wywrócenia sie ciągnika

Wszystkie ciągniki róznia sie jedynie nadwoziem pozostałem elementy sa takie same ( gdzies czytałem ze ktos pisał ze np T25a2 ma 31 kM a T25A 26 BZDURA TOTALNA!!!) Podaje te informacje na podstawie oryginalnej instrukcji obsługi tych ciągników. Moge wrzucić skan lub zdjęcie gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości.

Edytowano przez t25aaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To było już wałkowane wiele razy. Posty się starzeją i znowu trzeba było by powtarzać, ale to jak kulą w płot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

No tak tyle ze napisałeś kiedyś ze jest T25 A1. Ciekawe gdzie takiego widziałeś? Zrób zdjęcie tabliczki. Nawet nikt Cie nie poprawił, taka jest ogólna wiedza i wypowiedzi na temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Ja mam wersję T25A1. Rocznik 1973. Oryginalnie były same 4 rurki i pałatka:) No i inne błotniki tylne i inna deska rozdzielcza. Teraz mam kabiną od c330 w wersji tropikalnej czyli nieszczelnej;)


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

A ja na swoim a2 z 86r też miałem w oryginale te 4 rurki i daszek.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Czyli wychodzi na to ze nazwy przez lata sie zmieniały. To co napisałał wyżej razor275 dla mnie pasuje ja też mam Władymirca z 86. W instrukcji sa podane oznaczenia tak jak wczesniej pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Bo w a2 rurki i kawałek płachty był w standardzie.A to jest kabina komfortowa a A3 wg instrukcji to kabina komfortowa ale bez ogrzewania itp.Tylko na tym świecie jestem 21 lat i jeszcze A3 nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

A ja na swoim a2 z 86r też miałem w oryginale te 4 rurki i daszek.

 

Ty masz rurki właśnie a tam chodziło że takie jakby profile zamknięte takie jak zwykła kabina z szybami tylko bez. Też nie widziałem takiego i ciekawe ile w tym prawdy.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Były takie kabinki z profilami. Sąsiad miał dawno temu. Kupił ciągnik z samą ramą na profilach a potem, uszczelki szyby i miał oszkloną kabinę. Dokupił też drzwi. Nie pamiętam co to za model był władimirca, ale nie miał licznika mtg i obrotów na desce rozdzielczej, ale sam licznik mtg w miejscu gdzie wkręca się linkę od licznika przy silniku


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

No tak tyle ze napisałeś kiedyś ze jest T25 A1. Ciekawe gdzie takiego widziałeś? Zrób zdjęcie tabliczki. Nawet nikt Cie nie poprawił, taka jest ogólna wiedza i wypowiedzi na temat.

 

Naucz się szanować ludzi ich wiedzę i wypowiedzi.

Specjalnie dla Ciebie podjechałem do domu i na szybko zrobiłem zdjęcia o które prosiłeś. Niestety miałem przy sobie tylko telefon więc jakość zdjęć nie będzie zachwycająca. Ale może dostrzeżesz tę 1 którą mi tak wytykasz.

A ten ciągnik widzę u siebie na podwórku od kiedy tylko pamiętam.

Tabliczka: http://w695.wrzuta.pl/obraz/powieksz/aPziq8UMfKU

Dowód: http://w695.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4rmJcVsLp8s

Instrukcja: http://w695.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4MRkGB2fMV2

 

Więc jaka jest teraz Twoja wiedza i wypowiedź na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Bardzo dobra :) Napisałem pozniej posta ze przez lata oznaczenia sie zmieniały. Dzeiki za fotke tabliczki solidny z Ciebie gosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

T25A1 był produkowany w latach 72-78.Od 79r szły tylko A2,A i nie widzialny A3.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

własnie szukałem tego filmiku żeby pokazć a3 .. Pod koniec tygodnia wrzuce fotki z katalogu jak tam te modele rozrysowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To było już wałkowane wiele razy. Posty się starzeją i znowu trzeba było by powtarzać, ale to jak kulą w płot.

 

A nie mówiłem :rolleyes: .

Kolego cofnij się o jedną stronę tego tematu, tam kolega wyjaśniał różnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Fajny ten t-25 A3 można wiedzieć czym się ruznił od t-25 A1?

 

Od A1 różnił się troczę ale A,A2,A3 to oznaczenie kabin,inne znaczenie inna kabina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawnic4    0

siemanko ja mam władka z 1995r i drugiego z 1989z oryginalną kabina szczelną i z ogrzewaniem olejowym i elektrycznym a kolega KUKI1997t25 T25A2 nie miały kabin

można kupic kabinę za 2,5 tyś lub zrobić samoróbkę


Wladimirec T25A tuning 1995r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj