Zaloguj się, aby obserwować  
azifelek115622

czujnik ciśnienia zetor 7011

Polecane posty

witam, mam problem, bo nie pokazywał mi wskaźnik ciśnienia powietrza w układzie pneumatycznym, więc go kupiłem nowy, wymieniłem, i dalej to samo jest, więc jeszcze czujnik został, tylo jest problem , gdzie tą francę szukać w ogóle? bo niemam pojęcia gdzie on może być zlokalizowany, może orjentujecie się gdzie go mogę znajść, może wymienialiście go juz? proszę o pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

na butli z powietrzem,pewnie brak masy[kabel ugnil]to najczestsza przyczyna awarii instalacji elektrycznej.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie sądzę by to było przyczyną, bo butla oprócz tego połączona jest metalowymi przewodami ciągnikiem. Ten czujnik jest gdzieś na przewodzie, w okolicy skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

u mnie w 5211 jest na przewodzie zaraz przed butla też mi chwile nie pokazywał okazało sie ze urwało kabelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

:D :D ,poprawiacie mi dzisiaj humor,fachowcy,

z przodu jest pneumatyczny wlacznik sprzegla[tez sa tam kabelki] a z tylu jest zawor butli a za nim czujnik cisnienia i bez masy nie dziala[-chyba ze jest zepsuty ale watpie,kable masowe maja kolor szary-ale nie kazde i trzeba uwazac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuję jacus , to jednak to oczym ja też myślałem, a tam jeden kabel dochodzi do niego tzn dać mu dodatkowy kabel z minusa?

Edytowano przez azifelek115622

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

a miales wlaczona sprezarke :D , nigdy nie zapomne jak sprawdzalem wtryskiwacze na ciagniku i nie podawaly paliwa bo pompa byla wylaczona, :P :P jutro zobacze jak to jest u mnie to w niedziele napisze.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

moj sprzet jest "troche" brudny wiec widac ze ida 2 kable,ale koloru nie moge rozpoznac i wchodza w blotnik. licznik w sumie nie jest do niczego potrzebny. a kontrolka ci gasnie jak jest napompowany.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W moim czujnik jest na końcu zbiornika(za) i idzie do niego jeden kabel i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj