Skocz do zawartości
michal85

MF 595 - Spadają obroty.

Polecane posty

michal85    8

Mam Fergusona 595. Zrobilem mu gruntowny remint... ale jest problem. Po jakimś czesie jazdy (ok 30-40min) spadaja obroty. Pompa byla regenerowana. Proszę o pomoc.

Z góry dziękuję za wszystjie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm.. :unsure: jeśli spadają obroty w ciągniku a po remoncie to nie wiem.. Nie wiem jaka jest temperatura wody, może się podciera nie ma smarowania bo np. pompa oleju padnięta lub cuś. Ale co, chodzi i po 30 min spadają obroty i będę spadać aż ciągnik zgaśnie? Musisz lepiej opisać problem :) Poczekaj może ktoś miał podobny problem. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal85    8

Nie gaśnie, chodzi ale nie ma mozliwości zwiększenia obrotów. Kiedy go zgasze to po jakiś czasie jak "ostygnie" to znów jest ok. Był robiony gruntowny remont silnika, regeneracje wszystkich pomp, itp. stan wszytkich płynów jest w normie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michal85    8

Tak z 3 lata temu byla regenerowana, niby pracowala ok, ale teraz mechanik ktory robil mi ciagnik dal ja jeszcze raz do regeneracji bo twierdzil ze coś jest nie tak z uszczelkami w niej czy coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

jak ja mialem595 było to samo :unsure: Wymień wszystkie filtry Paliwowe i powietrze wymień, wiem że drogi ten ostatni ale musisz go wymienić . Będe obserwował temat bo też jestem ciekawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

zacznij od filtrów też tak miałem jak to nie pomoże to działaj po kolei dalej, a jak powietrzne nie są zjechane ostro to wystarczy porządnie przedmuchać sprężarką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal85    8

No jeszcze nie wiem, bo robie teraz cala instalacje i fizyczne nie mam mozliwosci go sprawdzic. Filtr paliwa byl wymieniony, a powierza przedmuchalem porządnie. a mam pytanko: na dolocie powierza do silnika mniej więcej na połowie długości, jest coś wkręcone (jakiś czujnik albo jakaś świeca) i nie wiem za bardzo co to jest. Przy samam śilniku jest jeżeli sie nie myle świeca żarowa... a to jest tak 20 cm dalej na metalowej rurze. Wychodzi z tego taki gumowy wężyk. Czy ktoś mi powie do czego to jest i gdzie to podłączyc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Kolego jesli jest to sprawdz w korku zbiornika paliwa czy jest drozna dzurka.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Kolego ten wężyk to jest podłączony do filtrów paliwa skąd idzie paliwo do świecy płomieniowej(nie żarowej) która masz podłączona do kolektora ssącego:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsiok    1

witam mam mf 4 cylindrowy silnik ad4.203 i jak ruszam z miejsca i nie dam dużych obrotów powyżej 10 jednostek na skali obrotomierza przed 'puszczeniem' sprzegła to ciągnik nie przyspiesza pomimo iz daje gaz do pełna i wtedy nie moge zwiekszyc obrotów dopiero musze go wyszprzeglic i dodac gazu i puscic sprzegło, dopiero wtedy mozna przyspieszyc, no i były wymieniane wtryski, pompa wtryskowa była sprawdzana i została wymieniona pompa paliwowa. co może byc tego przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzajn    0

Witam również posiadam problem ze spadającymi obrotami silnika w MF 698 wymieniałem filtry paliwa, filtry powietrza sprawdzone, co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    8

MIchał ten wystajacy krociec z dolotu z gumowym wezykiem jest od czujnika filtra powietrza, jesli go nie masz musisz koniecznie zatkac ten krociec bo przez niego bedzie ciagna kurz i brudy i silnik raz dwa szlak trafi. Jak zaczyna spadac z obrotow polej zimna woda pompe paliwa, wykluczysz wtedy jej rozczelnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzajn    0

Dziękuje KamilK za wskazówkę, jak się okazało przyczyną były jednak wtryskiwacze koszt wymiany jednej końcówki to 50 zł. Przypomnę że mam MF 698 z silnikiem A4.318 z założoną turbiną, poj. 5.21 l moc 110 km i moment obr 388 Nm przy 1500 obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×