Zaloguj się, aby obserwować  
kris19911

82TSA a 1025

Polecane posty

kris19911    9

Szukam szukam i nic... interesują mnie różnice w budowie silników tych ciagników, a mianowicie 245.5 i 245. Turbo, pompa, filtry itd, skąd róznica mocy rzędu 15KM i czy z 82TSA można wyciagnąć te 10-15 KM więcej, chodzi mi tylko o silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Silniki różnią się komorą spalania, pompą wtryskową, wielkością sprężarki i wielkością dawki paliwa.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Między 82TS i 1025TS jest różnica w dawce paliwa i filtrze powietrza.Kuzyn ten temat przerabiał i przerobił z 82TS na 1025TS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Właśnie interesuje mnie turbo... Ja mam TKR6 a w 1025 dzisiaj widziałem też TKR6 (tylko że u handlarza i nie znam historii ciagnika) bo dawkę paliwa na pomie można spokojnie wyregulować. Wiem na 100% że filtr jest sporo większy, ale czy to ma aż taki duży wpływ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Kuzyn też porównywał to wyszło że tylko różnica w filtrze jest. Pompę wysyłał do Pronaru.Chodzi już ciągnik z 6 lat po przeróbce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

tylko ciekawe jak długo po takiej przeróbce wytrzymają podzespoły ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

sam silnik powinien pracować bez większych problemów, skrzynia raczej też to wytrzyma, najgorzej boje się o sprzęgło... Ale moc muszę jakoś zwiększyć przynajmniej na wiosnę, bo maszyna już zamówiona, mniejszej się nie opłaca bo w przyszłości możliwe że dojdzie jeszcze jakiś mocniejszy koń pociągowy, a ten rok rusin musi przetrwać... Tylko potrzebuje te 10-15KM!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj