NitroX

John Deere 2040 s

Polecane posty

Rolnik1111    27

Tak jak mówił Brama,przedmuchaj go kompresorem.Nic to nie kosztuje a może dużo pomóc.

Edytowano przez Rolnik1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy wątek z tym ciągnikiem ,pewnie wielu kolegów śledzi kolejne posty i z niecierpliwością czeka na wyjaśnienie przyczyny "słabizny" tego ciągnika .Życzę koledze NitroX rychłego rozwiązania problemu o czym na pewno nas poinformuje na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Tak jak mówił Brama,przedmuchaj go kompresorem.Nic to nie kosztuje a może dużo pomóc.

 

dzięki dzięki. Nic nie jest raczej przypchane bo jak się pompuje jest Ok. I jak odpowietrzaliśmy i ładnie szło . Prędzej pompe się wykręci i sprawdzi u dobrego pompiarza. Jak zimny to nawet dwójka i gaz a on zamiast przyśpieszac to staje to Paliwa ma mało jak nic.

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

przepraszam że pod postem ale,

 

Na przestawianie zapłonu Nic silnik nie reaguje tak ma być ? czy może to być wina pompy ? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
braciszek    6

Siedem , jak robiłeś silnik , głowice , mówisz że wtryski są dobre i ma ciśnienie , to sprawdz to paliwo , jak sie niezapowietrza to nie znaczy że ma odpowiednio dużo paliwa , sprawdz średnicę przewodów paliwowych pomiedzy bakiem a pompą , jak są za małe może go przymulać , jak masz kranik w baku sprawdz jego przepustowość ,

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział

 

 

Sprawdzałem właśnie Ruszałem Zapłon I nic, Dlatego się was pytam czy ma byc jakaś różnica czy nie ? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jerzy86    9

Po niedużym przestawieniu kąta wtrysku silnik będzie tak samo chodził, jak przegniesz nie będzie chciał odpalić na zimnym. Ja miałem identycznie, zaczęło się od piany w filtrze, zapowietrzał się. Przy baku miałem gumowy wężyk (chyba jeszcze oryginalny), wymieniłem go, porządnie uszczelniłem przewody między zbiornikiem, a filtrem. Piana (powietrze) w filtrze przestało się pojawiać ale ciągnik był słaby ledwo jechał, słabo reagował na gaz, aż zaczął gasnąć. Po odkręceniu śruby odpowietrzającej przy pompie paliwa można było pompką zasilającą spokojnie paliwo pompować, leciało normalnie. W końcu zacząłem rozmontowywać cały układ paliwowy. Okazało się, że w przewodzie między zbiornikiem, a pompką zasilającą siedział malutki kawałeczek drewna, cholera wie skąd.Tak więc wyszło na to, że jak się przewód przytkał to pompka wytworzyła na tyle duże podciśnienie, że do układu zaczęło dostawać się powietrze z zewnątrz i stąd piana w filtrze. Po uszczelnieniu (wycieków nie było) przewodów przestał się zapowietrzać ale dostawał za mało paliwa.Objawy z tego co piszesz masz identyczne. Może jednak posłuchaj kolegów, przedmuchaj przewody, wyczyść zbiornik albo chociaż dmuchnij pompką, nie zapomnij korka odkręcić ;)Powodzenia.

Aha, możesz spróbować jeszcze zrobić coś takiego. Weź bańkę paliwa, kawałek węża do niej wsadź, postaw gdzieś wysoko (na kabinie, albo przywiąż do lusterka) żeby duże ciśnienie było, wykręć wężyk między pompką paliwa a filtrem, zassij żeby paliwo leciało, i podłącz wąż bezpośrednio pod filtr w miejsce wykręconego wężyka od pompki. Jeśli nie będzie poprawy to przynajmniej wykluczysz układ paliwowy przed filtrem.

Edytowano przez jerzy86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hospes    0

To ja sie dołącze do pytania w jd2030 jak kolejno idą zawory patrząc od kabiny który wydechowy a który ssący ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Dawno nie pisałem, Nic się od tego czasu nie zmieniło (brak czasu) Pompa raczej zostanie wykręcona będzie do sprawdzenia, jednak ona raczej będzie dobra.

Tutaj Daje Film, Można zobaczyc jak przyśpiesza na 3-półbieg i na 2 zwykłej, Oglądajcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ISARIA    0

Dawno nie pisałem, Nic się od tego czasu nie zmieniło (brak czasu) Pompa raczej zostanie wykręcona będzie do sprawdzenia, jednak ona raczej będzie dobra.

Tutaj Daje Film, Można zobaczyc jak przyśpiesza na 3-półbieg i na 2 zwykłej, Oglądajcie

Kolego, ty chyba masz pomieszane biegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

jak pomieszane?? :blink:

 

będzie sprawdzane Paliwo, podłączy się Ominie się zbiornik, Bo jak jest taki kranik na dole pod zbiornikiem to jak odkręcony to nic z niego nie leciało, ledwo ledwo,jak zapchany,

 

ps. A powrót jak ma leciec? szybko ma tak rzygac? Bo tutaj to ledwo co powrót

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ISARIA    0

jak pomieszane?? :blink: Niewiesz jak? nie wiesz gdzie? domyśl się..... Wszystkie powody niedomagań silnika koledzy podali. Powodzenia.

 

będzie sprawdzane Paliwo, podłączy się Ominie się zbiornik, Bo jak jest taki kranik na dole pod zbiornikiem to jak odkręcony to nic z niego nie leciało, ledwo ledwo,jak zapchany,

 

ps. A powrót jak ma leciec? szybko ma tak rzygac? Bo tutaj to ledwo co powrót

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

zbiornik pominięty , I nadal to samo, Przedmuchane rurki (wąż co idzie do pompki zasilania razem z rurką) I ta rurka co idzie prosto do Pompy, Wszystko jest dobrze, powietrze ładnie przechodzi, Wnioskując Paliwo dostaje, A gubi je w Pompie tzn, mało daje no chyba że jeszcze rurki przy wtryskach, Ale jeszcze pompę się sprawdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem gdyby nie dochodziło w pełni paliwo to przy przytrzymaniu go na pełnym gazie na luzie kilkadziesiąt sekund powinien w pewnym momencie przerywać , ewentualnie zgasnąć.Cy tak się dzieje ?bo tego na filmie nie zauważyłem.Sprawdź wtryskową przynajmniej ją wykluczysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

no,pompę trzeba sprawdzić , Nic się nie dzieje jak się dłużej przytrzyma na obrotach.

 

Edit: pojechał w Pole z gruberem , co ledwo zakrywa koła, I nawet na terenowych ledwo co jechał.

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Edit Next: silnik znowu w rozbiórce , Pompa została Wyjęta do sprawdzenia , luz na zaworach Ok. Mam do Was pytanie odnośnie nadmiaru, otóż dwa nadmiary są przytkane jak widać na tym foto:

Foto zamknięty

 

Ruszają się góra dół,jak w górze otwarty jak na dole przytkany Po prostu trzeba oring dac drugi i powinno byc Ok.

 

A tak jest jak otwarty :

Foto Otwarty

 

tak chyba nie powinno być?.Druga rzecz gdzie są znaki jak powinien być rozrząd ?

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HARRY877    0

u nas tez stało się coś podobnego i John zaczął strasznie mulic nie szło nic robić myśleliśmy ze pompę szlag trafił ale jak sie potem okazało wężyk powrotu był zgnieciony i nadciśnienie się w pompie robiło i tera hula .

 

a i jeszcze jedna taka akcje mieliśmy ze w pompie pod ta kopułką jest taka dźwigienka od dawki paliwa i tam się obrobiło i nie działało dodawanie obrotów chodzil sobie jak chcial ale przyspawaliśmy na stałe i tez hula

 

john 2140 jakby co

 

a i jak masz powrót zatkany to łatwo to sprawdzic wez poluzuj śrubkę od odpowietrzania pompy i niech sobie tam paliwo tryska i zobacz czy się polepszy u nas tak było ze jak była luźna to chodził jak sie ja przykręciło ni hu hu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

u nas tez stało się coś podobnego i John zaczął strasznie mulic nie szło nic robić myśleliśmy ze pompę szlag trafił ale jak sie potem okazało wężyk powrotu był zgnieciony i nadciśnienie się w pompie robiło i tera hula .

 

a i jeszcze jedna taka akcje mieliśmy ze w pompie pod ta kopułką jest taka dźwigienka od dawki paliwa i tam się obrobiło i nie działało dodawanie obrotów chodzil sobie jak chcial ale przyspawaliśmy na stałe i tez hula

 

john 2140 jakby co

 

czyli wnioskując : przez to że dwa powroty są przytkane , też może robić się podciśnienie tak jak mówisz, I go może zamulać, bo pod małym gruberem nawet na terenowej 4 Stawał....

 

Pompę się sprawdzi te Powroty się zrobi , Jak pompa Ok, to może przez te powroty.

Jeszcze rozrząd chciałem sprawdzić ale za bardzo nie wiem, gdzie tam są znaki ? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HARRY877    0

na początku tak trochę przymulał wiec zaczęliśmy coś tam szukać ściągnęliśmy maskę potem założyłem ja i przycisnąłem wężyk od powrotu i zaczęło się jeszcze gorzej nie szlo nawet z pustymi przyczepami po drodze jechać dopiero po pewnym czsie do tego doszliśmy. napisz jak dojdziesz do tego co bylo przyczyna. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Pompa dana, i powiedzieli że coś jest wyrobione, że coś tam z głowiczką czy coś że ciśnienia nie dawała, Zobaczymy zażyczył sobie 800zł za to.

Mam nadzieję że to będzie to :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Informuj na bierząco , dzieki o powodzonka

 

Mam go już dosyć, Nic nie dało.. 1100zł Poszło się jeb... ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    5

A co tam z tymi powrotami, poodtykałeś? Z doświadczenia wiem, że jak zajedziesz do pompiarza z niesprawnym autem czy ciągnikiem to zawsze winna jest pompa, w samochodach już trzy razy mi chcieli robić pompy, a zawsze okazywało się coś innego. A zapala dobrze; czyli od pierwszego obrotu wału?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj