Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wysoki24    2
Napisano (edytowany)

D jak dramat.

 

Zapoznałem się z parametrami tego ciagnika, to sorry ale 60 konne ciagniki sprzed 20 lat są lepiej wyposażone.

 

Próbują naiwnego chwycić rewersem pod kierownica i klimatyzacją, kiedy cały ciągnik do niczego się nie nadaje.

 

Konkurencja co najwyżej dla Farmtrac, Kioti, bo Zetor i Ursus już więcej oferuje.

 

reklamowanie tego czegoś w Polsce jako nowoczesnego, to juz obrazanie naszego narodu.

 

Zastanawiam się do czego mozna wykorzystać taki pseudo-ciągnik?

Edytowano przez wysoki24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Tak, to jest solidny sprzęt dla koneserów mechanicznej obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Piszecie o tych biednyuch krajach jak bysmy w szwajcarii mieszkali. U nas też się ludzie na to rzucą podobnie jak na 5m bo dla niektórych jd to jd i nieważna reszta. Co stego że skrzinia ma 9 biegów i max 30 km/h, może podnosnik za słaby, ktos pewnie znajdzie tam chińskie części. Ale na masce napisano john deere. To ma konkurować z zetorem, ursusem i tym podobnymi. Każda marka ma swoją politykę fendt produkuje ciagniki dla tych których na to stać i ma jakiś tam swój poziom także cenowy. Jd produkuje różne sprzęty, pewnie uważają, że liczy się sprzedaż, wizerunek nieważny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak się nie będzie psuł to i wizerunek pozostanie...może tak-AGCO ma Fendta a JD ma Premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Wizerunek to nie tylko psucie się. To tak jak by powiedzmy audi czy merc zaczeły robic tanie auta aby tylko wielu mogło je kupić np w cenie ki ceed. Nie oszukujmy się ta niska cena to nie tylko ubozsze wyposażenie czy starsza technika. Wexmy fendta jeszcze kilka lat temu np 307 ci z archaiczną skrzynią biegów kosztował najwięcej w swojej klasie. Cena to tez element budowania jakiegoś tam wizerunku, każda firma ma swoją strategie. Myśle, że taka strategia poprawia zyski ale jednak obniża prestiż marki w dłuższej perspektywie. Swego czasu jd robił wersje se i z tego co nawet na af czytałem jakość ich była gorsza od pozostałych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takie było założenie. smile.gif Trafić do mniej zamożnych rolników. wink.gif W sumie zastanawia mnie na czym oszczędzają inne marki oferując lepsze wyposażenie w niższej cenie? tongue.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

Zastanawialiście się może ja rozpędzić ten ciągnik np z dwoma 8 tonowymi przyczepami pełnymi zboża mając do dyspozycji jd 6d o mocy 100 km i 3 biegami w najszybszym zakresie? bo ja nie... a na pewno wiele osób zgodzi się ze mną że ciągnikiem o mocy 100 km ciągali takie zestawy a nawet większe, jak dla mnie ciągnik by się przyjął gdyby nie ta opłakana skrzynia biegów... w ostatnim poradniku rolniczym jest mała wzmianka o tym ciągniku i piszą to co było już tu napisane, gabarytami wg mnie to on maxxuma nie dogoni, na zdjęciu to wygląda jak 5M z maską od większego modelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Zastanawialiście się może ja rozpędzić ten ciągnik np z dwoma 8 tonowymi przyczepami pełnymi zboża mając do dyspozycji jd 6d o mocy 100 km i 3 biegami w najszybszym zakresie? bo ja nie... a na pewno wiele osób zgodzi się ze mną że ciągnikiem o mocy 100 km ciągali takie zestawy a nawet większe

 

Masz rację nie raz ciągałem nie 2 x 8 a 2 x 12 ale skrzynia z 24 biegami. Dla mnie ten ciągnik to porażka, bez urazy ale ja bym go nie kupił, wolałbym już jakieś NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Robert w PQ możesz zmieniać zakresy. ;) W 6D zamiana zakresów jest bez synchronizacji. tongue.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

A czy 6D ma PowerQuad ? tam pisze PowerRewersor więc chyba tylko coś z rewersem związane, nie wyobrażam sobie zmiany niezsynchronizowanych zakresów w czasie jazdy. nawet jak by zmieniać te zakresy to podejrzewam że przy tej ilości biegów to ten przeskok między poszczególnymi jest duży, tak dla porównania c-360 ma 10 biegów do przodu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Ten ciągnik to już jest haczyk, jeśli te zakresy będą tak "pięknie" wchodziły jak w 912 i pochodnych to będzie szał,.Chyba wybiorę się na prezentację tego modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Heh dziś miałem "przyjemność" się takim ciągnikiem przejechać (130 KM). Szczerze powiedziawszy jeśli miałbym wybierać między np Belarusem a tym JD, wybrałbym Belarusa.

Niby zachwalali jak ten ciągnik jest sprzedawany na Zachodzie, w Ameryce itd, ale wątpię czy on przyjmie się w Polsce. Chyba, że jego cena jest bardzo atrakcyjna (niestety nawet się o nią nie zapytałem). Natomiast ogromnym plusem jest obecnie jego finansowanie (0 %). Pewnie na zachętę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

180 tys netto za ten 130 km to nie jest zbyt atrakcyjna cena, dla porównania 6 cylindrowy T6050 w wersji delta o mocy 126 KM można kupić za 185 tys netto i tam już jest skrzynia 24x24 nie mówiąc o pozostałych parametrach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Ale jajca ten johndeere nie ma ramy dzisiaj byłem na agrotechu i szczerze powiedziawszy wybrał bym to samo co @murtek3 czyli belarusa kabina wygląda premitywnie a co do newhollanda rzeczywiście jest tani ale u kolegi zatarło silnik i to mnie odraża. Brawo dla producenta johndeera ;[ :blink: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Najlepsze w tym ciągniku są dzwignie zmiany biegów rodem przeniesione z naszego bizona .NIE ta cena za ten ciągnik . Czuć Chińczyka w środku ale i nie tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

jak nie chce Ci się wierzyć to weź słomkę i wsadź w szklankę kompotu z truskawkami i zobaczysz jak lekko leci


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

Poza tym ten johndeere nie ma ramy z czego zwyczajnie zawsze jest. @Atomik a widziałeś chociarz tego johndeera bo wydaje mi sie że nie. a że rewers jest mehaniczny to naprawde mnie przeraziło. Wg. mnie najleprze z johndeera były serie 6030 S i SE nie do zajeżdżenia. Co do jelenia 6D jeżeli rolnicy zauważą że jest on hiński to producentowi odechce się tej taniej produkcji ;[.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Poza tym ten johndeere nie ma ramy z czego zwyczajnie zawsze jest. @Atomik a widziałeś chociarz tego johndeera bo wydaje mi sie że nie. a że rewers jest mehaniczny to naprawde mnie przeraziło. Wg. mnie najleprze z johndeera były serie 6030 S i SE nie do zajeżdżenia. Co do jelenia 6D jeżeli rolnicy zauważą że jest on hiński to producentowi odechce się tej taniej produkcji ;[.

Z tego co wiem to rewers jest elektrohydrauliczny.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHollander    0

Lepiej by było gdyby 6D miał PowrReverser 16/16 (ewentualnie też 32/16) z 40km/h w standardzie wtedy by grało :D bo jak na taką cenę ze skrzynią 9/9 są trochę śmieszni

Edytowano przez NHollander

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj