Polecane posty

Jarolek19    0

w pgr-że jak zakładali nowy silnik do supra to silnik chodził non stop na wolnych obrotach prze dwa dni tak opowiadał mi tato

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

no to fakt dwadni i tylko rope lac a pozniej w pracy nie dawac mu po garach tylko stopniowo


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

docieranie tylko na wolnych obrotach nie ma większego sensu.na początku na wolnych obrotach ale np.po 6 godzinach można obroty podnieść do 1200-1300.przy wyższych obrotach jest większe ciśnienie oleju,mniejsze drgania silnika wiec warunki lepsze.jestem mechanikiem samochodowym i kilka silników docierałem wiec wiem to z doświadczenia.fakt bizona nie docierałem ale silnik dieslowski to silnik i wielkiej różnicy nie ma pomiędzy nimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

ja jak docieralem swojego bizona w zeszle zniwa to 3dni


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

moj sasiad ma bizona od 88 roku w orginale przez 10 latek kosił cała okolice. a docierania on nie widział miał 5mth jak poszedł w jetrzmien na pełnym przyspieszeniu i wiem jednonie ma bizona we wsi nad niego teraz robi mało bo rocznie koło 200mth bo kosi tez kuku :P a wujek jak docierazł to bizonek chodził cały dzien a na drugi poszedł w jetrzmien pełne opuznienie i tak sie bujał ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218