UrsusFan1222

Strzela z tłumika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
UrsusFan1222    23

Mam problem w ursus 912 na rozgrzanym silniku wydobywa mi się olej z odpowietrzenia skrzyni korbowej (odma) z lewej strony silnika. W czym problem ??, silnik nie jest pierwszej nowośći i bierze małe ilośći oleju ale ma jeszcze siłe.Podczas całego dnia w transporcie przez "odpowietrzenie" wyleci okło 2-3litrów oleju .prosze o pomoc!!! : :lol:


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Przez tłumnik nie wali olejem,też myślałem o pierśćieniach !, ale nie ma problemu z uruchomieniem rano czyli jako taka kompresja jest


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Miałem tak w 1004 - silnik do roboty (tłoki, tuleje, pierścienie).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 912 tak się zaczęło robić pod koniec wakacji, tylko jak się skończą prace to trzeba silnik do remontu.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

czyli nie pozostaje mi nic innego jak rozkręcać silnik i remoncik bo denerwuje mnie ten cięknący olej!!, dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam. :lol:


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

Witam, mam na oku Ursusa C-385. Podczas oględzin gdy stał na wolnych obrotach przez dłuższy czas to na ziemi były krople czarnego oleju z odmy. Oprócz tego z odmy leciutko kopciło.

Lecz oprócz tego (nie działał licznik mth i obrotów i nie wiadomo ile było ) podczas trzymania gazu na maxa strzelał z tłumika. Co to może być ?

Dodam że ma stary tym silnika.

 

Co to może oznaczać że lekko kapie z odmy i strzela na maksymalnych obrotach ?

proszę o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

oznacza to , że masz dać sobie spokój z tym traktorem ;)

silnik do remontu

jak olej kapie z odmy to pierścienie, tłoki i tuleje są już w słabej kondycji

a to strzelanie jeszcze się z tym nie spotkałem

może z wojska :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

a ile czlowiek chce za ten ciagnik?


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

Ciągnik jest po pieniądzach, byłem także u znajomego mechanika i byliśmy tam to mówił że to będzie źle ustawiony zapłon.

Czy to może być zapłon ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Zapłon to na pewno źle ustawiony.Ale może też być pompa wtryskowa uszkodzona.Ja tak miałem. Przyjechałem z pola z orki a na drugi dzień z podwórka nie mogłem wyjechać.Okazało się ze coś w pompie pękło, ale mechanik sobie z nią już nie poradził i dał mi inną.

Popuść śruby na pompie i spróbuj doregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Albo sam się zapłon przestawił ( kumpel tak miał w c-330 )


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafiook    2

mam problem z odmy na wysokich obrotach poszla chmura niebieskiego dymu co moglo sie stac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Olej Ci bierze i ma przedmuchy.Kiedy robiłeś remont silnika?

Ja mam tak w 904 cały czas mi dmucha z odmy.

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@ Rafiook napisz coś więcej, ciągnik jest słaby ? bierze olej ? Nie widziałem jeszcze takiego co by nie dymił z odmy po rozgrzaniu, kiedyś rozmawiałem z mechanikiem który zajmował się naprawami ciężkich Ursusów w pobliskiej spółce. Podobno nowe ciągniki które przychodziły tam potrafił dymić po rozgrzaniu silnika. Nie masz się chyba czym przejmować, gorzej gdy z odmy rzuca ostro olejem wtedy można się martwić. O ile się nie mylę to odma pełni funkcje odgazowania skrzyni korbowej silnika, silnik to nie hermetycznie zamknięta puszka.

Edytowano przez UrsusFan1222

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

mam problem z odmy na wysokich obrotach poszla chmura niebieskiego dymu co moglo sie stac?

 

Jeżeli nagle się mocno się zwiększyła chmura dymu to są dwa warianty; zatarta panewka na wale, przez co pali się olej, drugi to wyplucie pierścieni lub uszkodzenie tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafiook    2

@ptaszyna tak jak piszesz. Dmuchac dmuchal ale jak konczylem ostatnio orke chmura dymu poszla ze za ciagnikiem kolo pluga bylo niebiesko. dodam ze mogl silnik byc troche przegrzany. i cisnienie oleju drastycznie spadlo, bedziemy widziec jak go rozbierzemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

sorki nze w temat sie wcinam. Przed chwila dzwoniłem w sprawie kupna c-385. i gość powiedział że woda dostaje sie do oleju, no i cieżko biegi wchodzą. Biegi to mozliwe że przez tarcze sprzegła, ale woda w oleju to raczej uszczelka pod głowica. i chciałem sie zapytać jaki jest w przybliżeniu koszt remontu silnika w takim ciagniku? Tzn, szlif wału, nowe panewki, tuleje tłoki, regeneracja głowic, no i nowe końcówki wtrysków? Chce sie dowiedzieć czy warto sobie tym w ogóle głowe zawracać. ciagnik z 72r, chce za nia 8 tyś. Z góry dzieki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Szlif wału 300 zł

Panewki główne 200 korbowe 150

Tuleje 800-1000 zł

remont głowicy i korbowodów 750 zł

wtryski jak leją 200 zł

Uszczelki i uszczelniacze kolo 200 zł

pompa olejowa 300

Jak zrobisz sam to 2900 do 3500 jak pompa wtryskowa jest dobra a jak weźmiesz mechanika to 1500 zł dołóż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nie dodałem że za osiowanie 200 spasowanie jak chcesz dopłacasz 200 zł. :huh: Ja zawsze wolę spasowanie nią jeździć po 2 a czasem 3 razy przywożę składam 15 godzin docierania i w pole w lekka robotę. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Dzieki, My jak sami robilismy c-360, to nie osiowalismy bloku bo uznalismy ze nie ma potrzeby, dokrecilismy wał i lekko sie obracał, pytalismy mechanika jeszcze i powiedział że nie trzeba, i juz chyba 5 lat jeżdze po remoncie, tylko ze wał nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawcio7474    10

Witam . Koledzy mam taki kłopot. Otóż na wolnych obrotach jest ok czym wyzsze tym gorzej strzela z tłumika  i zaczyna wtedy dymic. pompa sprawdzona wtryski nowe. zaplonem tez juz ruszałem , zawory wyregulowane , sprężanie zmierzone i nic nie pomogło . ma ktoś jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj