Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kujawaxD

Dlaczego w ZETORZE 10641 nie chce wycinać wycinarka??? WIE KTOŚ

Polecane posty

WHATEVER


grucha18    2

U nas też było podobnie i cały problem polegał na złym podłaczeniu węży do ciągnika. Przy wycinarce mamy 2 węże które powinny byc podłaczone pod jeden rozdzielacz w ciągniku(początkowo mieliśmy podłączone pod dwa różne rozdzielacze).:rolleyes:

Edytowano przez grucha18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


lukasz321    1

powrót musi iść do gniazda(powrót) które nie przechodzi przez rozdzielacz...

Edytowano przez lukasz321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kujawaxD    0

to jest wycinarka BVL i podłączyłem pod wszystkie i niechciało chodzic później tylko zaczeło podnosić i tyle i też ras jak podnosiło to zaczeły kosy chodzic

 

Napisz pod które numery gniazd podłączyłeś

 

a ty pod jakie podłączasz?

Edytowano przez kujawaxD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

danielhaker    823

Ja nie mam jeszcze wycinaka tylko się pytam pod jakie numery podłączasz bo może nie pod te co trzeba. Próbowałeś pod 1 i 2? Może tak jak mówi @grucha18 pod 2 różne rozdzielacze podłączyłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


zetores    15

Znam ten problem. Nie wiem jak w tym ciągniku bo go jeszcze nie nie miałem ale moim w 5320 trzeba w odpowiednie miejsce wajchę przestawić(bo powrotu nie było) bo inaczej nie pójdzie, więc ruszaj nią powoli w tą i z powrotem i sobie je ustawisz. No i trzeba tez węże odpowiednio ustawić do 1 rozdzielacza(musi iść powrót jak nie pójdzie to odwrotnie je przełóż. Jest jeszcze jedna możliwość ,założyć do wolnego, zaślepionego złącza, idzie tam tylko powrót, z czym wiąże się niewielki koszt,

 

najlepiej jeszcze ustaw se jeden wąż w tym samym miejscu a z tym drugim kompinuj. Albo jak masz 2 rozdzielacze to w 1 sobie ustaw powrót

Edytowano przez zetores

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×