azifelek115622

zetor 7011 zimny problem

Polecane posty

witam , mam problem z zetorem, ponieważ gdy jest silnik zimny to rozrusznik nie umie obrócić wałem , no jakby to powiedzieć coś tam niby kula ale dusi go silnik,jak tylko go poleje dwoma litrami wrzącej wody, ale po GŁOWICACH, to rozrusznik zaczyna kręcić jak nowy, a więc co jest tego przyczyną? jak to naprawić? jest to zetor 7011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

też mam podobny problem w 7245.mam nawet planetarny rozrusznik.już przy -10 zaczyna bardzo wolno kręcić,zamontowałem mu grzałkę w blok to pali na dotyk(kręci jak głupi)nawet przy -20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    152

afizelek ogień do kolektora ssącego :) zapali na dotyk:P , albo ... Zamontować grzałkę tak przed mówca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Zamontuj grzałke.. nie jest aż tak droga, a warta jakich kolwiek pieniedzy ;) Od kąd mam grzałke.. to w zime odpalić ciągnik przy -25 dla mnie to nie problem :) Kręci wtedy dobrze, i jest już rozgrzany z lekka.Kup sobie Grzałke :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

grzałka swoiom drogom ale niech napisze czy dzieje sie to na silnych mrozach czy na lekkich te silniki spokojnie startowały przy -20 może jest coś związane z kompresją silnika, z doświadczenia wiem że te silniki są cholernie wrażliwe na ustawienie luzów zaworowych, gdy miałem 7211 też nie szło odpalić na mrozie też ledwo kręcił silnikiem, dopiero dobry mechanik powiedział o zaworach, ustawił je okazało się ze sie ciut nie domykały, okiem byś nie widział a kompresja uciekała, silnik ledwo kręcił ale nic nie zaskakiwał, co ciekawe latem tego nie było czuć na mocy też, dopiero potym z ciekawości na -22 chciałem spróbować okazało się że za 3 obrotem złapał, także niby taka pierdołka a potrafi zycie uprzykrzyć, szkoda ze nie ma jak w aucie że jekst hydrauliczna kasacja lózów, sprzydało by sie i był by spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetorlublin7341

a właśnie zawory mi coś źle brzmią, więc w tym tygodniu to obadam, ale to chyba nie wystarczy luzy poustawiać na zaworach, bo może byc nagar na głowicy, i juz sie nie bedzie domykał zawór, a jeśli to , to trzeba każdą głowicę ściągnąć i czyścić :D dzięki za podpowiedź z tymi zaworami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam mam rozebrany silnik od mojego zetora 6711 i związku z tym wpadłem na pomysł aby zamontować w tym silniku grzałkę ale tam nie ma otworu w bloku na grzałkę. Wymyśliłem że przecież mogę zrobić otwór w bloku i tam wstawić grzałkę , co myślicie o takiej przeróbce można tak zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam

 

Wydaje mi się że w blokach z oryginalnym otworem na grzałkę jest to trochę wzmocnione i wypuszczone na zewnątrz. Ciekawy jestem czy już ktoś próbował wywiercić i czy zdało to egzamin? Najlepiej było by próbować na jakimś zniszczonym bloku nie nadającym się do niczego bo dobrego to szkoda popsuć.

  • Like 1

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

dziękuje za podpowiedz raczej muszę zrezygnować z tego pomysłu bo szkoda bloku . Dziś patrzyłem to mógł by być problem bo nie wiadomo czy ta grzałka zmieściła by się między blokiem a tulejom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj