robert1226

FARMTRAC 670 DT

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MgrLukash    154

Ok, jak możesz to policz :D

 

Ogólnie co opcjonalnie można wziąc do takiego FT 675(670)?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

To tak na jednym kole u mnie jest - 1 większy obciążnik i 4 mniejsze co daje 1x39kg + 4x32kg = 167 kg. - na jednym kole. To na dwóch kołach wychodzi 334kg :)

 

Co do wyposażenia to tu masz razem z cennikiem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770dec333f9e2aaf.html

Oprócz tego można wziąć -inny kolor +600zł, siedzenie grammera pneumatyczne (nie pamiętam jaka dopłata)

I o ile mi wiadomo w 675DT siłownik wspomagający udźwig z tyłu. Nie wiem jak z tym w 670DT, ale tylne mosty są jednakowe więc też powinno dać radę zamocować dodatkowy tłok. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

A czy pompę o większej wydajności da się zamówic czy tylko te 34l/min?

 

Może masz jakiś link w którym są pokazane prędkości na poszczególnym biegu?

 

Kolor sam wybierasz dowolny czy oni dają jakieś do wyboru?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

hmm z pompą to nie wiem, sam jestem ciekaw. A co ciekawe w 675 DT komunalnym jest pompa 50 l/min ;)

Co do prędkości na poszczególnych biegach to postaram się zeskanować z instrukcji

Kolor wybierasz sobie jaki chcesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Jakbyś mógł :)

 

Kierownica w nich jest regulowana?

 

Czy to tych modeli można wybierac kabine(M-F/ Koja)?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Podziękował :D

W jaki sposób się ja rguluje?

 

Wnetrza tych kabin sa takie same czy inne, bo kiedyś siedziałem w tej z zaokrąglonym dachem to mi sie w niej siedzenie dla pasażera niepodobało jakieś takie kiepskie i trzeszczące <_<

A jak jest z wyciszeniem? Sa tam jakieś maty wygłuszające?

Jakie są koszty przeglądów i co ile mth należy je przeprowadzac?

Jakie oleje stosuje się do silnika, przekładni i hydruliki?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

W kierownicy reguluje się kąt nachylenia, poprzez odkręcenie jednej dźwigienki po lewej stronie kokpitu ;)

Wnętrze kabiny M-F i Koja trochę się różni. M-F ma całkiem inną podsufitkę, inne kształty plastików na bokach ;)

Fakt trzeszczące trochę są, ale tylko jak je naciskasz lub robisz z nimi nie wiadomo co, a tak w czasie jazdy cicho. Wyciszenie w miarę ok. Radyjka można posłuchać :) Co do mat to się nie przyglądałem, a na podłodze zdaje mi się że sama guma leży.

 

A co do przeglądów to tutaj masz podane co ile mth. http://farmtrac.pl/img/files/List_print_ok_short_sm.pdf Ceny przeglądów w 670 DT mogą być trochę inne, ale ceny przybliżone masz w tym linku podane :)

 

U siebie mam silnik i skrzynie zalane tym samym olejem : Texaco Super Uniwersal Tractor Oil 15W-30

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/077f9c02b10329e4.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Trzeba bedzie się kiedyś na targach tym pobawic :D

 

A która jest ktora? M-F z ogrągłym dachem?

 

Maty mogą byc pod podłogą ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

No to teraz wiem już na 100% że w M-F siedziałem :P

Cena ta sama w przypadku obu kabin, czy może się za którąś dopłaca?

Kożystałeś w swoim z klimatyzacji?

Jest ona elektrycznie sterowana?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Cena ta sama, żadnej dopłaty przy wyborze niema ;)

U siebie z klimatyzacji jeszcze nie korzystałem bo na razie niema takiej potrzeby ;)

Włącza się ją takim pokrętłem na podsufitce i jednocześnie reguluję się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Strasznie drogo, ja za przegląd po 50 Mth zapłaciłem 70 zł (koszt dojazdu serwisu). Przecież koszt tego przeglądu pokrywa producent. Chyba że masz tak daleko do dealera. Ile płaciliście za przegląd po 300-350 Mth (ceny z linku powyżej są raczej mało wiarygodne).

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Pierwsza wymiana podobno w FT jest dodatkowa za darmo ja tak miałem w 675dt a później płaciłem za następne

Edytowano przez Fartrac675dt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Koszt filtrów .olej silnikowy ,przedni most i przodek jakiś koszt jest plus dojazd ,chyba że koledzy ugadali przed kupnem że przegląd będzie na firmy koszt bo ja ponad 600 tez płaciłem ale to kwestia dogadania się ,ja zamiast na kołach docisnołem ich aby przywiezli mi lawetą w ramach ceny ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Dziś zgłosiłem przegląd po 350 Mth. Dotychczasowe awarie to: pasek od sprężarki, sprężyna gazowa drzwi [ zaczepiony balot ], wąż od pompy do nagrzewnicy, tzw. wolny zlot ze sprężarki, urwana gałka od uchylania bocznej szyby [ dość słabo przyklejona :) ] no i ostatnio wyciek spod uszczelki podgłowicowej. Jestem także zaniepokojony pracą turbosprężarki tzn. dotychczas było tak, że po uruchomieniu była wyraźnie słyszalna a po kilku minutach cichła. Teraz od początku do końca pracuje jakby ciszej, niema tego momentu, gdy cichnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Ja w swoim tylko co zrobiłem to dwie szyby zbiłem za siedzeniem i drzwi koszt 700 coś zł drzwi a przeglądy to maiłem koło 600 zł jeden darmowy i nie jechałem sam przywieźli mi go ja mam 15km do fabryki w mrągowie dostarczyli mi go lawetą i co jeszcze na gwarancji linki od gazu noznego juz około 5 pękło i akumulator wymieniony a tak więcej nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No dawno tutaj nikogo nie było ale dzisiaj mam problem paliwo w zbiorniku ok połowa delikatne podjazdy pod zboże zawsze odpalał w sekundzie od nowego wjazd do garażu i jakieś kichniecie przy zgaszeniu i po ptokach chciałem odpalic i już nie dało się wymieniłem filtr dla pewności pompka zasilająca pracuje a silnik nic a nic coś się stało tylko co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Dobra rada kolegi wyżej ja u siebie miałem taki przypadek zgasiłem wieczorem a rano jechać na pole a tu zim zim zim zim tylko było nie chciał wgl załapać co sie okazało stan paliwa pół zbiornika masz go na gwarancji czy jak ?? u mnie sie okazało pompa paliwowa głowiczka urwana i zatarta teraz w swoim mam 4 pompe paliwową i silnik bo coś wadliwego było zdażyło się jeśli odkrecisz wtrysk i paliwo nie bedzie szło to to bedzie przyczyna że pompa siadła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

W pazdzierniku będzie miał dwa lata ,zasilajaca daje dobrze leci do zbiornika po odkręceniu jednego przewodu z pompy do wtryskiwacza próbowałem zapalić może w piątej próbie zaczął się odzywać juz myślałem że będzie dobrze dokręciłem przewód i potem żadnego odzewu ,po odkreceniu dwuch przewodów coś tam psika tylko bez ciśnienia tylko leci tak ,serwis przez telefon mówił że może elektryka ma winę kluczykiem gasisz to jakiś zawór odcina wtedy dopływ ale rano próbowałem jeszcze odpalić i nic to zadzwoniłem tylko czekać za tel od nich kiedy podjadą. Do kolegi wyżej już tyle miałeś wymienionych pomp to od razu siadały czy stopniowo coraz gorzej odpalał .muj odpalał zawsze w sekundzie i stop od razu wczoraj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj