robert1226

FARMTRAC 670 DT

Polecane posty

marian2011    113

Marcin w twym przypadku pasuje chcesz mieć problemy kup nowy ciągnik ,no teraz masz spalanie podobne do mnie takie rozsądne jest chyba tylko odpalanie nadal coś nie tak piszesz a naprawdę on pali zima czy lato pierwszy obrót wału u mnie i cudów nie ma komputerów elektroniki nie ma i muszą dopracować tobie albo wymienić ,ojciec miał ruskie, Fergusony, polaki a żadne tak lekko nie odpalały jak 670 ,ile masz mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

no na dziś ciagnik ma 90mth, szkoda kurcze że tak mi się trafiło <_< Można by było w nim perkinsa zamontować za dopłatą, sam nie wiem. W tygodniu musi jakaś decyzja zapaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

B) przyglądając się na budowę silnika Ford, zaciekawiła mnie jedna rzecz-rurka, która łączy kolektor wydechowy i dolotowy-recyrkulacja spalin. OK, normy euro3, część spalin ponownie trafia do silnika. No dobra ale gdzie zawór EGR??? tutaj nie ma zaworu, a zawór musi byc o to aby nie wpuszczać spalin do silnika gdy ten pracuje na ekonomicznych obrotach wału. Dopieru przy wyższych pow 1400 powinny dopieru wpuszczac do silnika. Czyli inżynierowie dali d...py. I tu opisze swój patent :D przeglądając google i tematy "zatykania rurek od recyrkulacji", postanowiłem to przetestować, może w końcu zacznie "normalnie" wchodzić na obroty ten silnik jak w zetorach któe zreszto też majo turbiny. Jak pomyślałem, tak też i zrobiłem. Kawałeczek blaszki w miejscu połączenia rurki z kolektorem wylotowym. Efekt??? silnik na hamowni miał 68km, silnik zbiera się już od 1000obr/min, wcześniej od 1400, przestał dymić całkowicie, nawet przy wciśniętym gazie do oporu podczas przyśpieszania, nawet jeszcze na nierozgrzanym silniku nie zauważycie dymu!! :o:D stał sie cichutki, turbina dużo wczesniej pompuje, zreszto teraz 100% splain idzie na turbo tak jak w perkinsach. Nie wiem ile to daje mocy, ale blaszki już nie wyjme, polecam użytkownikom, to nic nie kosztuje a efekt- silnik pracuje jak powinien, jest duużo dynamiczniejszy, tak samo jak 675 z perkinsem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

To rozumiem że zablokowałeś ten otwór i już spaliny nie idą do silnika tak rozumiem ,u mnie ciekł olej z pokrywy zaworów serwis przyjechał że przyczyna była w tym że że spaliny spod tej rurki nad kolektorem wydechowym dawały na uszczelkę pokrywy zaworów i ciekło ,płaszczyzna pod tą rurką była krzywa i uszczelkę wypaliło mi ,mówili że jakbym zaślepił ten otwór nad kolektorem nic silnikowi nie szkodzi jednak minimalne ilości spalin idące do ssącego kolektora poprawiają normę spalin ,mi chodzi dobrze to nic nie będę zmieniał może masz rację że u ciebie zamiast spalin idzie kapkę więcej powietrza i doszedł 1 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

widzisz, wprowadzanie ponownie do silnika spalin-to dla silnika powolna śmierć :lol: normy euro 3 weszły niedawno, niewiadomo co będzie po przepracowaniu 5-7 tys. mth. Ja mam 95 mth a kolektor dolotowy jest już cały w sadzy!! tak jak tłumik wewnątrz. Lepiej zatkać i cieszyć się dynamiczniejszą i zdrowszą jazdą dla silnika , co ciekawe spalanie ropy troszeczke spadło, co przy dzisiejszysz cenach jest bezcenne B) może ci zieloni z ochrony środowiska mnie nie wyklną hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1581

Dziś zrobiłem ten patent no i żeczywiście duża różnica na plus , teraz silnik ma bardzo ładną prace i co najlepsze ma kopa w całym zakresie obrotów.

 

A zieloni to niech się do drzewa przykóją :):P.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

koledzy poszukuje takich lamp jak w farmtrac 670 chodzi mi o te okrągłe lampy co są umieszczone pod dochem kabiny : moje pytanie brzmi jakiej firmy są te lampy lub gdzie można je kupić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Dziś zrobiłem ten patent no i żeczywiście duża różnica na plus , teraz silnik ma bardzo ładną prace i co najlepsze ma kopa w całym zakresie obrotów.

 

A zieloni to niech się do drzewa przykóją :):P.

bardzo się cieszę :) jeszcze tylko marian musi się dać przekonać :D teraz ten ciągnik "żyje" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1581

Przegldałem instrukcjię obsługi , bo miałem przegląd na 600mtg i zauwarzyłem że jest zdięcie silnika i tam niema tej rurki tylko ma kolektorze ssącym jest zaślepka.

 

A co do spalania to narazie nie miałem okazji zmierzyć .

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Rzeczywiście na zdjęciu w instrukcji jest zaślepka a rurki brak :blink: w dodatku jest to wersja 680DT(75km). Pewnie jeszcze przed normami euro3 były takie testowane. Po zdemontowaniu recyrkulacji, to inny ciagnik :D zero dymienia, lepsze przyśpieszenie, czysty kolektor dolotowy, mniejsze zużycie paliwa( w beczkowozie 7 tys litrów, 55 litrów ropy wystarcza na 10mth :D a wzniesienia na drodze są naprawde spore a ten wjeżdża bez redukcji biegów, co innych zaskoczyło). Znajomy który ma 675dt pojeździł moim ostatnio i stwierdził że idzie niegorzej jak jego B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1581

Widzę marcinffff`że jesteś w końcu zadowolony.

 

tak patrzę na ten silnik i niedokońca nie wiem o co w tym wszystkim jdzie ; bo tak filtr powietrza nad silnikiem ciągnie ciepłe powietrze potem powietze jest chłodzone a na koniec gdy jest w kolektorze ssącym jest do niego oprowadzone ciepło, tak mi wychodzi że we dwóch nad tym silnjkiem pracowało i robili sobie na złość.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

czy idące wszystkie spaliny na turbosprężarkę nie szkodzą jej ?

nie czemu, przed normami euro3 100% spalin szło na turbo i było super. Bardziej bym siemartwił tym że cześć spalin trafia spowrotem do silnika :P to tak jak "wdychać" ponownie powietrze któe przed chwilą się wydaliło. No tu chłopaki z serwisu się postarali i to bardzo bo mam nowy silnik :) nic nie stuka nie puka, odpala ok B) oby już był happy end. A tak na marginesie spodobał mi sie bardzo FT690, z wizją na przyszłość że go kiedyś kupię.

 

Odgrzebałem temat użytkowników Zetora którzy też odłączyli recyrkulacje i na co wskazują-mniejsze zużycie paliwa, lepsze przyśpieszenie, brak dymu. http://www.agrofoto.pl/forum/topic/12953-zetor-11441-slaby-silnik-ponizej-1500-obrmin/

Edytowano przez marcinffff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Witam ,marcin jak ostatnio tutaj poczytałem też by trzeba to zaślepić fachowo aby nic nie spieprzyć ,usunąć tą rurkę porobić zaślepki z grubej blachy uszczelka i dokręcić, czy podkładka uszczelkę i podłożyć pod rurkę na kolektorze wydechowym, tam idzie jednak ogień i blaszkę z konserwy by wypaliło i poszło by ssącym do silnika ,jak ty to zrobiłeś ,teraz odpoczywa ciągnik raz po nawóz skoczę i może śnieg wypchać jak będzie to do wiosny nie da się tak sprawdzić spalanie paliwa i kulturę pracy silnika po zaślepieniu ,a może poczekać do końca gwarancji bo mój zbiera się dobrze w obroty i moc ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

No ja zaślepiłem przy dolotowym kolektorze, fakt przy wydechowym mogło by stopić, ale przy dolotowym jest zimno jak "lód". Ja podłożyłem blaszke aluminiową, jest cienka ale skuteczna. Z czasem można by było wyrzucić tą rurkę i dać zaślepki na obydwa kolektory, ale narazie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

A ze się tak zapytam ... To tą rurkę mają wszystkie ciągniki spełniające normy spalin ? małe farmtracki tez ? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1581

Ja to mam zamiar rurkę odciąć a otwory zaspawać , narazie mam podłorzoną blaszkie od strony turbiny zrobiłem ze 40 mtg i się nie spaliła .

 

A spalanie w beczkowozie 5500tyś litrów 3,5l/mtg .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darkos795    4

Przeglądając ogłoszenia to po tyle stoją,jednego wyhaczyłem za 105,ostatni ze starej dostawy,czy coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Witam .Zdrowych wesołych świąt i jeszcze w tym roku zapytam się latem w czasie pracy wskażnik temperatury ustawia się tak około centymetra od czerwonego ,a tak teraz i mamy jeszcze na plusie może ruszy z dwa centymetry i na jednej trzeciej zielonego stoi jazda z przyczepą chyba że pod dłuższe wzniesienie to podejdzie , czy może termostat nie zamyka się czy ten typ tak ma że bez obciążenia ma niską temperaturę ,teraz tylko jak będzie śnieg to go odpalę i zastawiłem mu chłodnicę dyktą aby złapał jakąś temperaturę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj