robert1226

FARMTRAC 670 DT

Polecane posty

robert1226    1586

Pompę do sprawdzenia najlepiej do dobrego warsztatu bo pierwszy lepszy( Janusz ) jeszcze bardziej rozreguluje strasznie czułe te pompy na regulację. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

pompa niby bosch ale to India albo china... będzie meksyk, kto to przyjmie . Powalcze w poniedziałek jeszcze z przewodami paliwowymi i cewką , dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Problem gaśnięcia rozwiązany. Winna była pompka zasilająca elektryczna. Niby chodziła ale ciśnienie lipne dawała. Na allegro ok 100zł uniwersalna -identyczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

U mnie kilka razy się zacięła i ciągnik zgasł. Ale wystarczyło popukać i znów pompowała. Nie wiem czy jakieś brudy tam się dostały czy od czegoś innego to. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Mam kolejny problem... Chyba wtryskowa padła :/ nie podaje paliwa nic, a paliwo dochodzi... a tak fajnie już pracował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118
Dnia 20.10.2018 o 20:33, marcinffff napisał:

Problem gaśnięcia rozwiązany. Winna była pompka zasilająca elektryczna. Niby chodziła ale ciśnienie lipne dawała. Na allegro ok 100zł uniwersalna -identyczna

Pamiętasz może z jakiej aukcji kupiłeś tą pompkę? Ja już raz zmieniałem ale coś znowu szwankuje. Jak prasowałem sianokiszonkę z koniczyny w rolującej pasowej  miałem rozwalone łożysko tak że się aż nie kręcił jeden wałek z pasami. Jak już dobijałem to mimo że redukowałem biegi silnik nie reagował na wciskanie pedału gazu. Tak poniżej 1000 obrotów trzymał ale nie gasł ( o ile nie było zbyt pełno w komorze). Mam nadzieję że to tylko ta pompka a nie coś poważniejszego. Jeszcze też trochę mi przypocił się przewód wtryskowy ( jeden z czterech co wychodzi w pompy ). Dużo paliwa nim nie leci. Przez pół roku ok 2-3 ml. się uzbierało bo woreczek z ciekawości podwiesiłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1586

Od jakiegoś czasu mam tak ze przy ciężkiej pracy temperatura idzie do góry czy u was też coś takiego się dzieje bo nie wiem czy to bolączki tego modelu czy mi uszczelkie pod głowicą dwuchnoł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

ten silnik jest taki pojebany że w siewniku poznaniaku pod czerwone jest wskazówka na WYJĘTYM termostacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1586

Nawet jadąc drogą na pełnym gazie to tez mi do czerwonego prawie doszło. 

A jaki masz pasek 13 czy 17 bo koła na wale i pompy wody są na 17 a na altenatorze jest na 13.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1586

Nie chce żeby ciągnął czyste i chłodne powietrze z zewnątrz nie ten rozgrzany kurz z nad silnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

tą rurę wlotową myślałem tylko przedłużyć jak w zetorach nowych i za lampami żeby ciągnął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1586
Napisano (edytowany)

Jak zrobię to pokaże co to wyszło. 

Zrobione.

20200207_154813.jpg

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1586

Jakos ostatnio nikt się nie chwali co się popsuło .

Mi ostatnio przepaliła się rura pomiędzy turbiną a łącznikiem elastycznym normalnie sito się zrobiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Sprawdziłem dziś poziom oleju silnikowego z ciekawości bo wymiana się zbliża i jest jakieś 1,5 cm powyżej max. 

Trochę dziwne bo raczej bym nie nalał tyle przy wcześniejszej wymianie.

Albo płyn chłodniczy albo paliwo :/

Miał ktoś podobną awarię w tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj