robert1226

FARMTRAC 670 DT

Polecane posty

marian2011    113

A koledzy ile macie mtg już że opony zdarte, myślę że kto dużo śmiga po szosie to we wszystkich markach opony lecą tak widzę po sąsiadach jeden ma NH drugi MTZ , co do łożyska to przy regulacji fabrycznej po przeglądzie też było bez minimalnego luzu i pracowało cały czas przeregulowałem sobie potem samemu aby był luz na tej dzwigni co wychodzi z obudowy sprzęgła ten 1-2 mm aby był luz  wyczówalny wstawiłem tam leciutką sprężynę  i biegi dobrze wchodziły pedał w kabinie musi być wyżej od hamulca regulowałem nakrętkami w kabinie i pod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Ja mam zrobione coś ok. 1200 mth. ale  dużo jeżdżę po asfalcie.

Aha... opony zużywają się bardziej od zewnętrznej strony, nie od środkowej jak pisałem wcześniej.

Dlaczego sprężynę tam wstawiłeś? samo rozkręcenie dzwigni nie będzie dobrym rozwiązaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Ja mam 1800 zrobione ,a zdziera mi się bardziej prawa od zewnątrz , a lewa po całości jednakowo ale protektor strasznie krzywo jest zdarty                                                       A sprzęgło zrobiłem podobnie jak marian.       

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

maroko spreżynę mam lekko rozciągającą od tego otworu w dzwigni co wychodzi z obudowy sprzęgła do przodu ciągnika wspornik dokręcony do osłony wału ,linka  sprzęgła ma jakieś tarcie opór a po podniesieniu pedału wyregulowaniu tej śróby miedzy dzwignią sprzęgła a dzwignią gdzie łączysz linkę dokładnie palcem sprawdzisz czy masz luz myślę że wiesz o co chodzi ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

czy ktoś wie jaki jest w originale pasek od sprężarki chodzi mi o długość , bo dziś zakładałem 1400 i mógł by być trochę dłuższy  bo ja z tym paskiem mam ciągle problem czy wam też ten pasek tak szybko pęka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Witam sprawdziłem też mam 1400 i taki musi być maksymalnie musisz opuścić sprężarkę i pomoc śróbokrętem i wskoczy też kilka wymieniałem co pamiętam wytrzymywały ok 100 mtg potem byłem w składnicy i sprzedawca powiedział że sprowadzi pasek specjalny taki ząbkowany i nie pamiętam ile zrobiłem mtg ale na razie nie widać pęknięć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Już od dawna zakładam te ząbkowane i co więcej różnych firm i wszystkie pękają , bo te zwykłe to szkoda zakładać teraz kupiłem taki co ma te ząbki takie płytkie i tak jakby przy tych innych to by miał co drugi ząbek i w dodatku te ząbki to nie guma tylko jakieś tworzywo takie ni to płótno ni to filc dlatego pytałem bo żeby go założyć to sprężarkie musiałem całkowicie odkręcić taki ciasny a też 1400/13 chyba się dopasuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No nie wiem jakiej masz firmy pasek ale jak mi sprowadził ten ząbkowany to mam spokuj z wymianą nie robię dużo mtg rocznie ale już dwa lata latam to wytrzymał na razie te 300 mtg jak pisałem zwykły ok 100 mtg , Ile masz mtg ja ogólnie zadowolony z ciągnika pekła ośka w pompie wtryskowej zmieściłem się w naprawie 2000 zł mam nadzieje że  to awaria jak mówił serwis niespotykana tylko że mnie trafiła po gwarancji na 500 mtg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Mam 2000mtg , awarie ; pompa wtryskowa pęknięty wałek, pompa była jeszcze raz w naprawie bo za pierwszym razem coś żle zrobili i

ciągnik dziwnie parkotał przy gaszeniu to wszystko było na gwarancji , zaraz po gwarancji akumulator zdechł to tyle poważnych awarii  .Ogólnie jestem z ciągnika zadowolony .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekfred    1

czytalem kilkanascie wypowiedzi, posiadam taki prototyp juz od około 2000 mth to niekonczace sie pasmo napraw i usterek zaczynajac od pasków szczególnie od spreżarki już ok 10, linka od gazu urwana, linka od sprzegła urwana, klamki w oknach odpadły, akumulator wymiana 2 razy trzeci kupilem sam, obudowa spreżarki pęknięta dorabiali nową, pompa wtrysku paliwowa sie odkreciła, rurka od podcisnienia pekła brak mocy, pompa olejowa zatarta, rurka od spreżarki peknieta wymienilem na wąż, rozrusznik padł elektromagnes, turbina padła wymienili na nową, silnik padł po 1500 mth odpadła podkładka trzymającz koło posrednie na rozrzadzie pekniety dekiel i takie tam, na koniec odkreciła sie śruba wodzika w skrzyni (12.9) pokiereszowało tryby naprawa 3 miesiace. POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

piotrekfred masz 2000 mtg  też mam taki wynalazek i po gwarancji ukręciła się ośka pompy wtryskowej cały koszt zmieścił się w 2000 tyś zł a tam paski to ok 20 zł tylko coś nie tak ok 100 mtg wytrzymują teraz mam ząbkowany wytrzyma więcej a tak jako tako zadowolony akumulator lekko ponad 2 lata wytrzymał u mnie  dla poprawy samopoczucia mam sąsiada MF naprawa pompy ponad 4000 zł koszty oleju filtrów czujniki ciśnienia temperatury skrzyni też go męczą ,teraz kupił JD 90 koni niestety może drobiazgi ale serwis kilka razy był chyba czasy tanich ursusów popularnych 30 czy 60 nie wrócą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

 

Koledzy mam pytanie . Mam problem z wajchą od przerzucania z podnośnika na tura. Gdy przerzucę na tura to ucieka z pozycji nic nie trzyma  . Patrząc na rozdzielacz od tyłu ciągnika są dwie tuleje . Którą należy odkręcić i wpuścić tam WD 40 ? 

Tak to wygląda ...post-46461-0-74350700-1431412006_thumb.j

 

 

Edytowano przez Meg5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dziękuję  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Po kiego wuja masz tura podłączonego przez ten rozdzielacz .

Zrób podłączenie bespośrednio i masz kłopot z głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Firma zakładająca ładowacz do nowego ciągnika i co za tym idzie na gwarancji zamontowała go zgodnie z zaleceniami producenta . Dlatego jest jak jest ,ale to się przerobi ,tak jak piszesz kolego Robert .  :)

Edytowano przez Meg5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Co może być przyczyną tego że wspomaganie kierownicy nie działa?

Poziom oleju jest ok.

Rozbierać pompę czy może coś innego?

 

 

Niestety to jednak pompa, a dokładniej ta tulejka z wielowypustem co łączy obie sekcje się wyrobiła  

a także trochę frez od strony wspomagania.

 

Nową pompę mi zaproponowali w cenie 2350 ,-

a składaną z 2 letnia gwarancją za 1000 ,-        <_<

 

 

Edytowano przez maroko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Przerpbilem te nieszczesna rolkie prowadzaco pasek od sprerzarki dalem ja wyrzej i pasek nie jest taki przełamany zobaczymy jak będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Witam jak kupiłem pasek ząbkowany na razie trzyma już dwa lata a ten zwykły nawet roku nie trzymał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Ja kupowalem i ząbkowane i wszystkie od środka pękały .Niewiem jak u ciebie ale umnie ta rolka była mocno nisko i pasek był mocno przecięty .A u ciebie tez jest tak nisko. bo ja teraz dalem ja pod sama szojbe od wentylatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamehameha    0

Podłacze się do tematu 
kupiłem niedawno własnie ten o to ciągnik i mam mały problem.
Mianowice zniszczony przez użytkowanie lakier na przednim zaczepie. Nie jest to problem jednakże rzuca to się bardzo w oczy ii chciał bym to pomalować ale tutaj mam problem. Jaką farbą ?? nie to czarny ni to szary kolor. miał ktoś może podobny problem ?? 

Edytowano przez Kamehameha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamehameha    0

Kolejne moje pytanie do was 
czy ma coś wspólnego fakt że na desce podczas transportu do domu ciągnika zapaliła się kontrolka spadku ciśnienia powietrza z tym że ciągnik wrócił na włączonym przednim napędzie ??
jeśli nie to co może być powodem świecenia się kontrolki 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

Sprężarka włączona była? (rączka na sprężarce pod maską na wł. powinna być do góry). Kilka wciśnięć hamulca i ciśnienie z układu pneumatycznego ucieka, zapas z butli jest ograniczony. Nie widzę związku z przednim napędem. Po drogach nie powinno się jeździć 4x4 bo ścierają się opony strasznie i co zauważyłem pod górę tak jakby brakowało mocy. Mam nadzieje że pomogłem i nie ma awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ile ma mtg jaki rocznik ,jeszcze podpowiem żebyś nie był zaskoczony, mają te ciągniki tak że zimny chodzi twardziej ,dopiero jak troszkę się nagrzeje przechodzi na tryb pracy ciszej ,po prostu pierwsze minuty jazdy małym gazem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj