robert1226

FARMTRAC 670 DT

Polecane posty

maroko    118

też miałem z tej firmy, mój wytrzymał 2 lata i 7 mcy. Z początku myślałem, że tylko się rozładował, ale naładowałem, było słychac takie syczenie i jedna cela cały czas rozładowana.

mam jeszcze pytanie odnośnie ładowacza, próbowaliście rozładywać nim ciężar większy niż dopuszczalny tj. 1200 kg ?

chodzi o palety z suporeksem które ważą 1440 kg. czy lepiej nie ryzykować i zdjać górna warstwę na inna paletę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

Mój też 2lata i 5 miesięcy te akumulatory z ZAPu chyba tak wytrzymują

Moim zdaniem nie warte jest 7 koni 12500 te silniki forda są udane .

U mnie wajcha od podnośnika też ciężko chodziła aż klin się obciął ale doszedłem do tego że są pod spodem śruby ze sprężynkami do regulacji tych oporów przesuwania , a skacząca wskazówka obrotomierza to może być problem z ładowaniem.

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Co może być powodem tego że sprężarka nie pompuje powietrza? Podejrzewam zawór bezpieczeństwa na regulatorze cisnienia, bo jeżeli ''zamknę'' ten otwór na dole to pompuje, ale nie do końca tak szybko jak wczesniej,

miał ktos podobny przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Może trzeba spuścić powietrze z tej butli co jest przy akumulatorze, to najczęstsza przyczyna braku ciśnienia na wężu do pompowania powietrza. Próbowałeś tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

nie próbowałem, albo tak sobie myslę, że może być tez cos z tą uszczelką... nie wiem jak tam jest dokładnie... ale jak się wkręca ten wąż do pompowania to on tam dociska i zaczyna lecieć powietrze,

jutro spróbuję spuscić powietrze z butli... nie chciał bym rozbierać tego zaworu nie wiedząc co dokładnie jest przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Faktycznie jeszcze nigdy nie pompowałem powietrza wężem ale gdzieś czytałem może na tym forym że jest jakiś chwyt aby pompować chyba było coś o spuszczeniu ciśnienia z butli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

spuszczenie powietrza z butli rzeczywiście pomogło, co prawda jak nabiło powietrza znowu to nie chciał pompować ale jak spuściłem drugi raz to pompuje nawet gdy jest ciśnienie max. w butli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Chłopaki może znacie rozmiar paska napędu wentylator alternator dzisiaj zobaczyłem że trzeba kupić myślę że jeszcze kilka dni wytrzyma tylko ma poszarpane napisy i nie można przeczytać rozmiaru ,jutro będę w polu a ktoś z rodziny będzie w miasteczku i by mnie kupił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No jakaś porada mam 500 mtg po gwarancji dzisiaj robię agregatem 3 hektar bez żadnych kichnięć czy mniejszej mocy od razu silnik zgasł, zbiornik pełen miałem odkręciłem 17 nakrętkę paliwo leci do pompy wtryskowej odkręciłem 2 wtryski zakręciłem rozrusznikiem nic nawet nie kapło ściągłem go do domu i co sprawdzić mogę samemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

Sprawdź kable idące do pompy wtryskowej czy dobrze łączą. Mi kiedyś stało się tak samo w 555, pogrzeb wsuwkami przy pompie i stacyjce. Daj znać co to były jeśli dojdziesz do przyczyny. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No dzięki obiad zjadłem przeczytałem całe forum jeden kolega pisał że jemu ukręciła się ośka czy głowiczka w wtryskowej no idę do garażu popatrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ukręciła się ośka praktycznie w środku koła zębatego co napędza pompę pod pokrywką przy chłodnicy

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A jeszcze ciągnik odpoczywa ,po awari zrobiłem pierwszy tel do serwisu fabrycznego co i jak coś sie dowiedzieć gościu powiedział że można spróbować znależć warsztat co naprawiają pompy Bosch albo oni mają po naprawie pompy a jak powiedziałem gdzie kupiłem FT skontaktować się z serwisem najlepiej ,kilka tel i zawiozłem mam 120 km cisłem potrzebny do siewu mi jest ale sami nie wiedzieli czy bedą ją naprawiać czy inną . Też czytałem miałes problemy z pompą ale miałeś gwarancje jeszcze u ciebie miałes ukręconą czy tam trudne odpalanie i przecieki bo u mnie zero pocenia odpalanie pierwszy obrót równiutka praca silnika i w polu jak ukręciło ośkę w kole napędzanym od rozrządu wiadomo zgasł od razu . [ dobrze że jeszcze mam 35 letniego T-25 praktycznie nie miał dnia aby był niesprawny]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

zgadza się, gdyby nie to że "chłopaki zlitowali się" i wymienili mi cały silnik na nowy, to dalej bym jeździł i nie sprzedał 30 letniej c-360.  W tym silniku wszystko jest miodzio, sucho i chodzi jak powinien, moc super, na pompie można podkręcić dawkę jeszcze paliwa śrubką bo bawiłem sie tym trochę :D (efekt luks :D ) ale z powrotem zmniejszyłem bo pracownicy moi nawet z 4 biegu ruszali i nie gasł (wariaci :blink: ). A 68 koni bo tyle miał fabrycznie jest niezłym kopem :)  i wystarcza w zupełności. Awarie to pasek od sprężarki urywający się co 300mth (wina napinacza ale niedługo przerobie). Ogólnie nie żałuje że kupiłem.

Edytowano przez marcinffff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Też do tej awari byłem zadowolony chłopaki pisali na agrofoto że przy perkinsie 675 pompy bardziej są czułe na paliwo i zacierają głowiczki leją olej od dwusówuw do ropy ,paliwo kupywał ojciec ja w praktycznie tylko tej stacji od dawna raz dla spokojności tez 1 l dolałem do beczki teraz może miałem z 250 gram to też wlane było do beczki a po naprawie bez dolania oleju strach odpalać zazdroszcze kolegom mają przeróżne ciągniki leją paliwo różne skąd akurat przywiozą i o dolewkach oleju nigdy nie słyszeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

moja c-360 którą sprzedałem, to przez 15 lat na "oranżadzie" jeździła po dolewaniu oleju do ropy 1:200 i też nic się nie działo. Tym oszczędzaniem to na dwa silniki spokojnie zarobiła, w pompach (rzędowe) nic się nie działo, zarówno zetor jak i ten. W nowych ciagnikach to chyba musi się psuć, w Renaulcie mam 9800mth i nie wiem co to znaczy remont pompy...(rotacyjna)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Po tygodniu po awari zawiozłem pompę do Sępólna tam gdzie kupiłem ciągnik nie było wiadomo czy da się ją naprawić może po regeneracji jakąś, nowa 8 tyś kosztuje po coś 10 dniach mam tel że pompa naprawiona koszt 1,5 tyś zł jutro pojadą w me strony dowiozą mam 120 km do nich ,spoko firma nic za dowiezienie nie płaciłem był to gościu co pierwszy przegląd robił mi trochę podpowiedział co i jak zakładać ustawiać pompę już wiedziałem że roboty sporo praktycznie trzeba zgrać wszystkie znaki na kołach rozrządu aby ustawić pompę poprawnie więc chłodnice zdjęte napinacz wentylator i masz dojscie do pokrywy ale miske też mus odkręcić inaczej pokrywy nie wyjmiesz wał napędu  odkręcony ale jeszcze niespodzianka miski nie odkręciszi nie wyjmiesz jak nie odjedziesz te 2-3 cm przodkiem, to zrobiłem sam, mechanicy wyjechani akurat w sobotę nie mogłem nikogo złapac trochę się znam ściągłem brata też kiedyś robił w mechanice ale samochodowej  jak mieliśmy znaki zgrane na kołach pompa na klinie popmyłki nie zrobisz po chyba czwartym zakręceniu pojedynczy zapłon korekta zapłonu na fasolkach i  odpalił, uszczelki  zasilikowane przez niedzielę zaschły.W poniedziałek sam skręcałem zalanie płynu jeszcze ustawienie wtrysku minimalnie opóżnisz ciężej odpali milimetr dwa przyspieszysz na fasolkach odpala idealnie troche pojeżdziłem koło garażu niby ok jest za kilka dni w talerzówke to sprawdzę moc dymienie

 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

no to całe szczęście że naprawili bo tak to daj spokój 8 tys by było :(( U mnie w tamtym silniku co pierwsza pompa była to ciekła, serwis ją zawiózł do BOSCHA do serwisu, ale naprawa lipa, tyle że nie ciekła ale mocy nie było dalej. Dopieru nowa pompa jako tako chodziła, ale silnik miał wadę jeszcze inną fabryczną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Dzisiaj w kabinie było słychać takie jak by ''pukanie'', próbowałem dojść z kont dochodzi ale nie udało mi się. Jeżeli siedzę w kabinie to odgłos dobiegał z prawej strony, przy podłodze. Na zewnątrz nie słychać i tylko na postoju to się pojawia. Mało danych ale może miał ktoś podobny przypadek?

 

 

odkręciła się na dole poręcz przy szybie od drzwi ;)

Edytowano przez maroko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

Panowie czy w waszych farmtrakach opony przednie zużywają się równo , bo w moim to strasznie nierówny jest bieżnik i w dodatku prawa bardziej jest zdarta .                        Opony mam mitas .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

U mnie jest to samo, rozmawiałem o tym z serwisantem  to powiedział żeby przełożyć prawa na lewą a lewa na prawą :blink: ... słabej jakości one są a czy można zmniejszyć zbieżność żeby tak nie darły od środka to nie wiem.

Mam pytanie odnośnie smarowania łożyska wyciskowego sprzęgła... słyszałem, że można wstawić takie takie coś.

Słychać u mnie dosyć mocno to łożysko i trochę się boję że się rozsypie, będę wdzięczny za info na temat wstawienia tego smarowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj