robert1226

FARMTRAC 670 DT

Polecane posty

maroko    118

Co może być powodem zapowietrzania się ukł. paliwowego?, dodam, że silnik ma - moim zdaniem...bo czujnik znowu nic nie pokazuje - zbyt wysoką temp. Paliwo wlewam przez lejek, wymiana samego filtra pewnie nie pomoże. Miał może ktoś podobny przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

Jakie objawy??? :?: może to tylko niebieski kabelek co idzie do pompy wtryskowej, sprawdź połączenia kostka wsuwki. itp., 2 sprawa to może zbyt szczelny korek od baku wiele osób o tym pisało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Dokładnie sprawdz korek wlewu bo na słoncu jak sobie stał tak się nagrzał że uszczelka tak zaślepiła te otworki odpowietrzajace że po chwili zgasł ,tam sa oworki malutkie wziołem wiertarkę wiertło już zapomniałem chyba 4 abo 5 i powiekszyłem i mam spokuj zobacz ty i tak zrób chyba że coś u ciebie innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

niestety, ale prawdopodobnie pompa wtryskowa ...posprawdzałem wszystkie zawory, zmieniłem podkładki, filtr paliwa. Swoją drogą nie wiedziałem, że przewody paliwowe też się maluje farbą od środka :P,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

a kolego ile masz mtg narobione tym ciagnikiem tak dla mnie ok ciągniczek poza drobnymi wyciekami w pierwszym roku ,spalanie oszczedne ostatnio przed żniwami nalałem do pełna zrobiłem 16,42 mtg spaliłem 51 litrów srednie ok 3,1 na mtg zwózka zboża presowanie kostą z 4 godz, talerzowanie 5 ha, jedynie muszę kiedyś uporac się z dzwigniami podnośnika zapiekły się ciężko chodzą siłową dzwignie przywiązałem z przodu aby nie chodziła z pozycyjną ale ciężko działaja WD ropą psikałem w ten mechanizm zewnetrzny ale nie pomaga trzeba rozebrać innego wyjścia nie mam a u ciebie ten mechanizm działa dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

mam niecałe 900 mth, u mnie ten mechanizm teraz działa dobrze, ale w zeszłym roku przesmarowałem to olejem - tak jak te pokrętła od szybkości opuszczania i reakcji - pod podłogą.

jutro wymontuję pompę wtryskową, elektryczną i jadę zawieźć do sprawdzenia. nie mam pojęcia co to może być: chyba tylko ta pompa, ale to trochę dziwne - bo ciągnik odpala bez kłopotu, na niskich obrotach też nie gaśnie, przedmuchałem sprężarką ten przewód od pompki elektrycznej, sprawdziłem korek i dalej nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris1973    0

pośadam 670 DT. .od kilku dni zauwarzyłem spadek mocy na rozgrzanym śilniku. jaka morze być przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

a na zimnym ma moc?? podejrzewam że kąt wtrysku się przestawił. Sprawdź śeubu mocujące pompę oraz odkręć dekiel rozrządu aby sprawdzić sruby mocujące pompe z trybem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Miał może ktoś kłopot z obrotomierzem? sprawa wygląda tak, że zaniża mi obroty i w pewnym momencie wskazówka skacze do prawidłowych, ale jak odejmę gazu i później dodam dzieje się znów tak samo.

co może być powodem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

O dawno nikogo nie było w 670 odpukać po pierwszym roku paru drobiazgach 2013 rok był bezawaryjny poza ciężko chodzącą dzwignią podnośnika ale chyba rozruszała się i obędzie się bez rozbierania ,co do obrotomierza coś z elektryką na pewno ale co najlepiej zadzwoń do swego serwisu przez telefon bez dojazdu coś doradzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

u mnie też bez większych kłopotów, w te mrozy tylko przepalił się jeden bezpiecznik i pompka elektryczna nie pompowała paliwa, no i teraz ostatnio przewód od nadmiaru paliwa pękł... a tak to ok. :)

najgorzej mnie zawsze denerwuje, że on tak ''twardo'' chodzi po odpaleniu,

mam numer do serwisanta to zadzwonię i może coś mi poradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Jak chodzi twardo po odpaleniu to zapłon jest ustawiony dobrze tak u mnie też jest latem to szybciej się nagrzeje i tak to nie denerwuje wyjedziesz podczepisz maszynę czy przyczepę ruszysz i wyłącza się już przyspeszacz zapłonu ale zimą trwa to długo po prostu nie gazuję mocno nim się nie wyłączy mało używam go zimą to aż tak to mnie nie przeszkadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Chłopaki a jak u was z paskami od napędu sprężarki 400 mtg poszły 3 czyli jeden co 130 mtg wprawdzie ma ciężko przez tą rolkę zagina się raz tak raz tak ale jak u was sprawdzałem koła pasowe żadnych nierówności nie ma teraz sprowadził mnie ząbkowany może wytrzyma dłużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A jaka jest dzisiaj różnica w cenie 670a 675 jak ja kupywałem to 675 był droższy ponad 10 patyków różnią się tylko silnikami mam tylko 410 mtg ale jak tak dalej będzie to polecam orzę 4 razy 30 cm wagę ma 3,5 tony dobry podnośnik prosty agregat plus mój siewnik 2,7 m zwiększyłem sobie zbiornik dwa worki pszenicy więcej wchodzi podnosi lekko, w transporcie drzewo z lasu dokładnie mierzyłem ok 4,5 l na mtg tylko spokojnie z gazowaniem do 1600 ob w polu czy to orka czy siew mniej spalam jak kiedyś 60 na 1 ha ,minusy przez taniość miał kilka niedoróbek mały wyciek ze spływu sprężarki do silnika amortyzator siedzenia urwał się kiepskie paski sprężarki jeden wytrzymał max 130 mtg teraz sprowadził ząbkowany może wytrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hoodoowca    39

Na jutro umówiony jestem z dealerem zobaczę czy przystanie na moją propozycję ceny bo prosił o 3 dni do namysłu .Co do różnicy między 70-tką a 75-tką to nadal jest ok 10-tys.Wie ktoś jak 670-Dt radzi sobie z prasą zwijającą walcową z sianokiszonce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Mysle że za ogólnie sie pytasz bo pras walcowych jest różnych marek dużo sprwdz sobie konkretny typ ile potrzebuje koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Ja jak brałem swojego to 675 dt był droższy o 12 tys. , wydawało mi się to sporo jak na tylko 8 km. więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hoodoowca    39

No więc ja też zdecydowałem się jednak na 675 droższy o 12500 od 670-tki ale przeważyły opinie ludzi z dwóch serwisów o zawodności tych drugich -silniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Powodzenia i bezawaryjnej eksplotacji 675 ,choć ja po wpisach kolegów jakie szopki mieli z pompami wtryskowymi a perkins nie chciał uznać gwarancji nawet zadowolony byłem że mam Forda ale nie ma co się martwić na zapas kiedy odbiór masz ile się czeka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Lać miksolu do paliwa, i nie dać się zrobić w ch*ja perkinsowi to będzie chodzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

właśnie dzisiaj padł mi akumulator ... czemu ciągnik nie psuje się w zimę... jak jest mało pracy <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

Jesteś pewien, że to akumulator? Przeczytaj mój post nr. 22 http://www.agrofoto.pl/forum/topic/38046-awarie-farmtrac-555-dt/page__st__20

Co prawda to inny model FT ale może o to samo chodzi ;). Przeczyść kable, klemy, i zobacz czy masę podłączona masz dobrze, a nie tak jak u mnie było na kabinę dali fabrycznie, a na silnik to już nie. Możesz jeszcze profilaktycznie aku naładować prostownikiem bo jak i kiepska masa to i ładowanie z alternatora było mizerne. Linki gazu przy próbie odpalania nie grzeją się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
    • Przez Janeczko
      Mam problem tzn wyciek oleju z mechanizmu regulacji prędkości opuszczania plecaka, ten mechanizm pod siedzeniem od którego idą dwa pokrętła i przymocowany jest na dwie 13 do reszty plecaka. Może ktoś to rozbierał już ? Dzwoniłem do Mrągowa i ponoć jest tam symeringi ale oprócz tego że nietypowy to więcej nie są wstanie udzielić informacji a nie uśmiecha mi się unieruchomić ciągnik w tym momencie. Wiecie jaki może tam idzie ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj