wicio127

t-25 wyjście na skrzyni

Polecane posty

wicio127    1

witam i chciał bym sie dowiedzieć po co w t-25 jest po prawej stronie na korpusie skrzyni takie coś zakryte plastikowom osłoną czy to jest boczny WOM czy co ???? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Władek nie ma bocznego WOM-u sprawdzałem przed chwilą u siebie i nie zauważyłem żadnej plastikowej osłony . Możesz powiedzieść dokładnie w którym miejscu to się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicio127    1

tak koł samego tylnego koła po prawej stronie

 

zaraz obok pompy

Edytowano przez wicio127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

To nie jest żaden wo, to jest tylko wałek rewersu przy jeździe do przodu kręci się chyba też do przodu a jak do tyłu to kręci się do tyłu lub odwrotnie już dokładnie nie pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

To wyjście na przystawkę (na pas transmisyjny), którą kiedyś wykorzystywano do napędu np: młocarni. By się nie rozpisywać zacytuję znaleziony gotowiec z netu

 

"W T-25 Koło pasowe to nie przystawka kątowa jak w Ursusach czy Zetorach. Tutaj jest to przystawka przykręcana do boku korpusu skrzyni biegów. Po prawej stronie tuż przed tylnim kołem. Po zdemontowaniu kaptura ochronnego, zdjęciu zawleczki i dystansu otrzymujemy wieloklin. Jest to wałek pośredni nawrotu. Dzięki temu koło pasowe może kręcić się zarówno w prawo jak i w lewo zależnie od ustawienia kierunku jazdy. Oczywiście nie wbijamy biegu tylko zmieniamy nawrót. Obroty wynoszą 1000 obr/min przy obrotach silnika równych 1800 obr/min.

Aby używać przystawki instrukcja zaleca ustawić ciągnik w położeniu wysokim (zwolnice w pionie) i maksymalnie poszerzyć. Nic nie mówi się tam o demontowaniu jakichkolwiek elementów. Należy więc domniemywać że przystawka znacznie "odsuwa" pas od pojazdu. Sądząc po rysunkach to około 20 cm.

Nowsze roczniki T-25 miały już ten wałek krótki bez wieloklina do zamontowania koła pasowego."

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Co jaki wom jakie koło rewersu :P Tak jak kolega powyżej. Przystawka na koło pasowe


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicio127    1

a to dobra rzecz hehehe :D

 

to pewnie było jeszcze do bocznej kosiarki bo widziałem władka z kosiarką z boku :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Władek nie ma bocznego WOM-u sprawdzałem przed chwilą u siebie i nie zauważyłem żadnej plastikowej osłony . Możesz powiedzieść dokładnie w którym miejscu to się znajduje?

Bo nie wszystkie wersje to mają, wydaje mi sie, że raczej tylko te starsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Ja mam władka z 73r. i nic takiego nie ma. Jedyna osłona i to blaszana koło pompy to od sprzęgła łupkowego.

Edytowano przez gelo707

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzigit    1

mój 74 ma taż taki wałek

a słyszeliście o tym że we władimircach były nakładki na pedały które pozwalały na ich wciskanie siedząc na masce (no mogło być tam jakieś siedzenie) bo podobno w moim coś takiego było ale nie wiadomo gdzie to sie podziało po tylu latach.

Teoretycznie było to chyba po to że gdy traktor pracował z przystawką do lnu cz coś w tym stylu i jechał do tyłu żeby było wygodnie kierować.


POWER IS BACK
POWER IS MTZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Pierwszy raz słyszę o takich nakładkach.

 

4.13.1

W celu wykorzystania silnika do napędu maszyn stacjonarnych za pomocą przekładni pasowej można na ciągnik zamontować przystawkę z kołem pasowym (rys. 50).

 

Zdjęcie trochę nie wyraźne ale coś widać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66cf22db264f4b27.html

 

Jeszcze pisze jak zamontować wpisać tutaj?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

mój 74 ma taż taki wałek

a słyszeliście o tym że we władimircach były nakładki na pedały które pozwalały na ich wciskanie siedząc na masce (no mogło być tam jakieś siedzenie) bo podobno w moim coś takiego było ale nie wiadomo gdzie to sie podziało po tylu latach.

Teoretycznie było to chyba po to że gdy traktor pracował z przystawką do lnu cz coś w tym stylu i jechał do tyłu żeby było wygodnie kierować.

Było było, i była też taka przystawka do kierownicy że koło kierownicy było skierowane w stronę maski. Może to nie takie nakładki, przynajmniej jeśli chodzi o pedał sprzęgła, ale można było tak zamontować pedał sprzęgła że siedząc na masce można było bezproblemowo go wciskać. Te innowacje chyba były tylko do wersji bez kabin. Czytałem o tym w instrukcji obsługi władimirca z 1973r.

Edytowano przez gelo707

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicio127    1

było tylko juz sie siedzenia nie dało zamontować na masce :D;d ja ma z 82 wersja bez kabiny ja oczywiście mam założoną kabine . i ta przekładke do kierownicy mam ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

nie wiem gdzie to leży. To przychodzi na wysokości stacyjki tylko z drugiej strony. Fabrycznie jest zaślepka


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

U mnie jest dekiel przykręcony i jest płasko ale w instrukcji obsługi jest to narysowane.Czesiu wstaw zdjęcie kolumny to zobaczę to mniej więcej jak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Po bliższej penetracji stwierdzam że mój władek też ma wyjście boczne na przystawkę.

Chyba nawet jest taka przystawka do kupienia. NA jednym ze zdjęć to chyba taka właśnie przystawka

Części

Edytowano przez gelo707

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Było! ja mam przekładnie do kierownicy nawet :D

Ale jak mialbys siedzieć na masce jak Ty masz kabine??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj