siwy531

Jaki ciągnik mi polecacie?

Polecane posty

siwy531    0

Siema, zastanawiam sie nad kupnem nowego ciagnika o mocy okolo 150KM, jaki mi polecacie? Cena do 260tys, musi miec: przedniego tuza i wom, kabine amortyzorowana i osiągac predkosc 50km/h. Z gory dzieki za pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    20

Chyba żartujesz ;) za tą cenę i z takim wyposażeniem to 100-120 koni to max co uda Ci się znaleźć.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

znajomy kupil Case Puma 165 z podobnym wyposarzeniem i dal 230tys. wiec chyba jestes zle poinformowany. Jaka marka Twoim zdaniem jest najlepsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

wiem, ale niektóre są zablokowane elektronicznie a tę blokadę mozna usunąć. np w Zetorze tego nie ma, a w Case jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    20

@siwy539 może Twój znajomy dał tyle netto. Ciekawe bo zwykły ursus 16 nowa kosztuje coś koło 250 tysięcy bez tuza. Oglądając teraz jaśki dowiedziałem się za za 105 koni plus tuz i wom to równe 250 tysięcy zł.

Edytowano przez elemer

Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

moge przeznaczyc na niego 250tys netto , nie chce mi sie wierzyc ze ursus tyle kosztuje ma skrzynie 30km/h nie ma amortyzacji kabiny to za co tyle kasy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    20

Dla mnie cena 250tysięcy brutto za 150 koni jest okazyjna.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowca94    168

siwy531 Za takiego mf to musiał byś dać pewnie ok 400 tyś ja pytałem się o 5445 a to jest 95 km mocy normalnej i chcą 220 brutto :blink: ojciec miał go brać na zwrot ale za drogi troszeczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

uuu to za drogo, nie stac mnie. O jakiej mocy ciagnik kupił bym za przykładowo 250tys netto z wyposazeniem jak wczesniej wspominalem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

tak nową, jest to Valtra N111 i razem z turem zapłacił 220tys zł, brał ją w lipcu 2009r w Głuchowie, woj. łódzkie, a drugiemu koledze za N101 bez tura powiedzieli mu 204tys zł u tego samego dealera, ale nie wiem czy te ceny są netto czy brutto :D

Edytowano przez zetorek1607

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody89    1

Jedz do jakiegos dealera NH i zrób rozeznanie, jak dla mnie jedne z obecnie tańszych nowych zachodnich traktorów. Przykładowo za NH T6070(141km) w podstawowej wersji zapłacisz ok 210 tys netto. Za 250 netto z tuzem i wom-em cos tam juz znajdziesz dla siebie w new hollandzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

to ile trzeba dac za np. mf 6480?

Za 6480 nie wiem ale za 6475 w standardzie facet powiedział mi 220 tyś netto plus tuz i wom to jakies 25tyś dopłaty, za claasa ariona 630 CIS z miekka osia i tuzem powiedzieli mi 280 tys brutto byla to cena aktualna w dniu w którym sie pytałem . Za 250 tyś netto myśle ze kupisz jeśli nie będzie podwyżek >> Polska już podobno nie jest taką zieloną wyspą to może złotówka poleci na dól i jak zacznie się kupować na MGR to być może nie będzie tak źle , no ale to bardziej zakrawa na wróżenie z fusów niż coś konkretnego pożyjemy zobaczymy

Edytowano przez Andrzej24871

O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Amortyzacja jest w standardzie 4 punktowa mechaniczna ,dopłata jest do 4 punktowej pneumatycznej.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć bo nie wiem ale wszyscy którzy wzięli mechaniczną żałują że nie wzięli pneumatycznej , a dopłata (mogę sie mylić) to chyba 10 tyś czy 12 w każdym bądź razie dużo jak na taki bajer. Ja bym Ci zdecydowanie radził za miast amortyzowanej pneumatycznie kabiny wziąść amortyzowaną przednią oś (ja jak w domu rozmawialiśmy powiedziałem że miękka ośka być musi może nie być tuz-u czy czegoś ale miękki przód obowiązkowo)


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

nawet porównaj sobie jazdę Zetorem 7211 z miękką ośką, a 5320 bez miękkiej ośki, jest różnica, jechałem Valtrą z amortyzowaną przednią ośką i kabiną to jest cacy i szybkawo możesz jechać, a na tej samej drodze TD5050 już nie pospieszę, no ale do NH(chodzi mi o te mniejsze modele jak mój TD) nie dają miękkiego przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

Czyli wniosek jest jeden lepiej trochę więcej zainwestować i wziąć amortyzacje ośki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Dokładnie


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      Jaki nowy tani ciągnik polecacie w mocy około 35km?
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s
    • Przez Krzyszt0f
      Witam planuje podnieś moc w moim massey ferguson 5445 dyna 4 i teraz pytanie co sądzicie o tym podnoszeniu mocy i czy jest to bezpieczne czy nie za bardzo?
      ciągnik ma niby 90km a chce podnieś tak do 110/115km 
      a i jaka firmę polecacie do podniesienia mocy? 
      -agrotronic
      v-tuning
      -Agroecopower
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj