Skocz do zawartości
siwy531

Jaki ciągnik mi polecacie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
siwy531    0

Siema, zastanawiam sie nad kupnem nowego ciagnika o mocy okolo 150KM, jaki mi polecacie? Cena do 260tys, musi miec: przedniego tuza i wom, kabine amortyzorowana i osiągac predkosc 50km/h. Z gory dzieki za pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

Chyba żartujesz ;) za tą cenę i z takim wyposażeniem to 100-120 koni to max co uda Ci się znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

znajomy kupil Case Puma 165 z podobnym wyposarzeniem i dal 230tys. wiec chyba jestes zle poinformowany. Jaka marka Twoim zdaniem jest najlepsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

siwy531    0

wiem, ale niektóre są zablokowane elektronicznie a tę blokadę mozna usunąć. np w Zetorze tego nie ma, a w Case jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

@siwy539 może Twój znajomy dał tyle netto. Ciekawe bo zwykły ursus 16 nowa kosztuje coś koło 250 tysięcy bez tuza. Oglądając teraz jaśki dowiedziałem się za za 105 koni plus tuz i wom to równe 250 tysięcy zł.

Edytowano przez elemer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

moge przeznaczyc na niego 250tys netto , nie chce mi sie wierzyc ze ursus tyle kosztuje ma skrzynie 30km/h nie ma amortyzacji kabiny to za co tyle kasy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowca94    168

siwy531 Za takiego mf to musiał byś dać pewnie ok 400 tyś ja pytałem się o 5445 a to jest 95 km mocy normalnej i chcą 220 brutto :blink: ojciec miał go brać na zwrot ale za drogi troszeczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy531    0

uuu to za drogo, nie stac mnie. O jakiej mocy ciagnik kupił bym za przykładowo 250tys netto z wyposazeniem jak wczesniej wspominalem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

tak nową, jest to Valtra N111 i razem z turem zapłacił 220tys zł, brał ją w lipcu 2009r w Głuchowie, woj. łódzkie, a drugiemu koledze za N101 bez tura powiedzieli mu 204tys zł u tego samego dealera, ale nie wiem czy te ceny są netto czy brutto :D

Edytowano przez zetorek1607

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody89    1

Jedz do jakiegos dealera NH i zrób rozeznanie, jak dla mnie jedne z obecnie tańszych nowych zachodnich traktorów. Przykładowo za NH T6070(141km) w podstawowej wersji zapłacisz ok 210 tys netto. Za 250 netto z tuzem i wom-em cos tam juz znajdziesz dla siebie w new hollandzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

to ile trzeba dac za np. mf 6480?

Za 6480 nie wiem ale za 6475 w standardzie facet powiedział mi 220 tyś netto plus tuz i wom to jakies 25tyś dopłaty, za claasa ariona 630 CIS z miekka osia i tuzem powiedzieli mi 280 tys brutto byla to cena aktualna w dniu w którym sie pytałem . Za 250 tyś netto myśle ze kupisz jeśli nie będzie podwyżek >> Polska już podobno nie jest taką zieloną wyspą to może złotówka poleci na dól i jak zacznie się kupować na MGR to być może nie będzie tak źle , no ale to bardziej zakrawa na wróżenie z fusów niż coś konkretnego pożyjemy zobaczymy

Edytowano przez Andrzej24871

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć bo nie wiem ale wszyscy którzy wzięli mechaniczną żałują że nie wzięli pneumatycznej , a dopłata (mogę sie mylić) to chyba 10 tyś czy 12 w każdym bądź razie dużo jak na taki bajer. Ja bym Ci zdecydowanie radził za miast amortyzowanej pneumatycznie kabiny wziąść amortyzowaną przednią oś (ja jak w domu rozmawialiśmy powiedziałem że miękka ośka być musi może nie być tuz-u czy czegoś ale miękki przód obowiązkowo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

nawet porównaj sobie jazdę Zetorem 7211 z miękką ośką, a 5320 bez miękkiej ośki, jest różnica, jechałem Valtrą z amortyzowaną przednią ośką i kabiną to jest cacy i szybkawo możesz jechać, a na tej samej drodze TD5050 już nie pospieszę, no ale do NH(chodzi mi o te mniejsze modele jak mój TD) nie dają miękkiego przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×