Gość Profil usunięty

Przyczepy Inter Cars

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To rolnicza wersja przyczep 3TW23N Granin, które były opracowane do przewozu płodów rolnych jednak jakiś dealer sprzętu rolniczego z okolic sieradza ich cisnął i zrobili wersję rolniczą.

Co do ceny to jest dziwna :blink: ciężarowa wersja jest tańsza :lol: o 4 tyś <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

No zależy jak patrząc na to bo jak widzę dopiero to jest druga firma co oferuje osie 90km/h. I Skrzynia jest długa 6,8m a nie jak w innych że max 5,5m. I nowe opony zakładają jak dobrze widzę. Ja np do mnie bym taką kupił bo do wożenia palet była by idealna bo więcej mogę włożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

@Bobek nie oszukujmy się jakość kosztuje wink.gif mieliśmy taką tylko, że ciężarową na testach tak jak Janek napisał 3TW23N Grain, tylko że cena mu się nie dokońca zgadza, nie wiem jak jest teraz ale jak pytaliśmy to byłą trochę tańsza choć fakt parę ich produktów już mamy.

Co do jakości przyczepy sposób w jaki była projektowana i wykonywana to jedynie wielton i zasław może z nią konkurować, choć nie wiem czy w MESie i Catii, NXie te firmy liczyły czy w czymś innym. Dodatkowo burty są aluminiowe i spawane TIGiem, w porównaniu do wielbłąda burta się nie wygina w banan jak to ma miejsce przy alu skrzyni dry.gif nie wiem jak teraz ale pierwsze modele tak miały. Dodatkowo tak jak wcześniej pisałem to jest przyczepa ciężawowa z homologacją rolniczą więc jakość musi być lepsza wink.gif


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@JanekJelonek, także sam widzisz... Na polskim rynku jest duża anomalia cen przyczep. Za cenę tegoż Inter Carsa kupisz już naczepę, do tego wózek i za 100-110 kafli masz znacznie większy zestaw, mówię tu o pojazdach całkowicie nowych. smile.gif Wg. papieru ona ma ładowność 14 ton, ale przy 23 m3 to idzie na nią nasypać 19 ton pszenicy. Przelicznik wychodzi 3450 zł netto za 1 m3, to i tak tanio w porównaniu z Conowem Base 18 w cenie 4000 zł netto za 1 m3.

 

@dawidg2 jasne, ale w Polsce nie ma prawnego zezwolenia na jazdę Fastrackiem z prędkością 85 km/h. biggrin.gif Bardziej realne w przyczepie rolniczej wydaje mi się oferowanie osi 60km/h, tak aby był zapas przy skrzyni 50km/h i raptem o 5 km/h mniej od niektórych Fendtów i Fastracków(bodajże)... bym zapomniał to też u nas poza prawem tongue.gif Tak właściwie osie 90 km/h to się nadają dla gospodarstw, które korzystają z pomocy Unijnych, a dodatkowo mają jakieś ciężarówki, wtedy moim zdaniem ma to jedynie jakiś sens. wink.gif

 

Jak już wcześniej pisałem, ta przyczepa ma 23 metry sześcienne objętości, wymiary 2,42x6,8x1,4. Także szerokość skrzyni i wysokość jest taka jak w MT, Wieltonie, jednak mając 14 ton w papierach mają skrzynie długości 5,5 metra. Inter Cars ma 14 ton w papierze, ale realnie można załadować znacznie więcej. smile.gif Także nie jest to typowa czternastka, ale bardziej dwuosiowa osiemnastka. cool.gif

 

Wiadomo, opony nowe, to niewątpliwa zaleta, ale mogli by zadbać o to, aby bieżnik był jakiś przyzwoity, najlepiej stricte rolniczy/polowy. Montują kierunkowe szosówki, które przy wilgotnej glebie zakleją się i zaczynają sunąc po podłożu... Także jak już za coś dopłacać, to tak żeby miało to sens i przynosiło wymierne korzyści. wink.gif Mamy doświadczenia z tego typu oponami w rozsiewaczu. Wiebłąd ma regenerowane opony o bieżniku rolniczym i kłopotu nie ma, bark jest łukowato wykończony, tak, że opona nie wyżyna głębokich kolein. Duże przerwy między poszczególnymi kostkami zapewniają odpowiednie samooczyszczanie się opony. Do przyczepy rolniczej to jak już ma być opona szosowa, to musi być trochę jeżdżona i zdarta, najlepiej z naczepy, bo ma wtedy pościerane ostro wykończone barki. smile.gif

 

@Lukas1987 zgadzam się, że jakość kosztuje. wink.gifMetaltech spawa TIGiem, MAGiem, MIGiem, projektują w SolidEdge. Czym się różni w budowie burta alu w Wieltonie i Inter Carsie? Zastanawia mnie na ile 18 ton DMC technologicznego przy 90 km/h przekłada się na DMC technologiczne przy 40km/h, jeżeli przyczepa ma osie 90km/h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wózek kosztuje około 40-50 kafli, naczepa 32m 74 kafli to masz ok 120 tyś za 32m3 ale mając 2 przyczepy masz 46m3 za 160 tyś czyli w sumie kupić naczepe 46m3 wyjdzie ci tyle samo. Tyle że przyczepy są bardziej uniwersalne bo można je targać pojedyńczo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Metaltech spawa fakt ale kwestia jakim Tigiem jakie ma elektrody, jakie gazy osłonowe? Solida to ty do Catii i NXa nie porównój bo to nie ta półka do tego MES laugh.gif. Burty różnią się stopami aluminium oraz konstrukcją wewnętrzną, będąc w sieradzu widziałem jako robią burty do tych przyczep, a wieltonowską jak widziałem wewnątrz to pozostanie tajemnicą dry.gif ale wytrzymłe to one nie są.

Co do mas to przy BWP nacisk na oś 9t przy 90 km/h rośnie do 11,5t przy 60km/h i do 12t/ przy 40km/h. - informacja z katalogu marki doll z naczepy ponad normatywnej. Z tego co mówił przedstawiciel to można poza drogami na nie te 18t ładować smile.gif

Dodatkowo Feber ma najdłuższe i największe doświadczenie w produkcji naczep, przyczep i zabudów w aluminium.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Moim zdaniem jak już pisałem bardziej do palet uniwersalna. Porównałem wysokość od podłoża i tak Wielton ma 1,42m, Zasław (na pneumatycznym zawieszeniu) 1,4m a Inter Cars ma tylko 1,12m, 30cm? toż to wielka różnica. Zawsze nadstawki można ściągnąć.

 

Ja jeszcze wożę trociny więc jakby zabudować do 3,8m wysokości Intercarsa to mam kubaturę 44m3.

 

Intercars osobiście dla mnie bardziej uniwersalny. + dla niego za nisko umieszczoną zabudowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja tam się na tym nie znam(spawarki i projektowanie), przedstawiłem tylko to co znalazłem na stronie. smile.gif To jakby liczył że Inter na osi 90km/h to przyczepa rolnicza o ładowności 18 ton, to cena jest znośna. Za Wieltona PRC-2HP/W18R w pełnym wyposażeniu liczą 78 tyś. z hakiem netto bez upustu. Z tym, że W18 nie zapniemy do ciężarówki, ale jest łatwiejsza w manewrowaniu i wywiera nacisk na ciągnik. wink.gif Przyczepa samochodowa, która ma niżej zamontowaną podłogę jest bardziej stabilna i ma większą przydatność do wożenia bel oraz kostek, ale słabo nadaje się do wożenia buraków i kiszonek. smile.gif

 

Intercars jest na poduszkach? Łukasz kiedyś tak chwaliłeś Wieltona, a teraz co Ferber jednak lepszy od Wieltona? biggrin.gif

 

Jakościowo Inter mi się podoba, wykończenie jest bardzo dobre, ale mało kto skusi się na przyczepę w tej cenie. Dodatkowo przy ładowności 18 ton i tylko dwóch osiach trzeba by stosować szerokie ogumienie niskociśnieniowe, a wtedy opona traci właściwości przyczepy samochodowej. smile.gif Zasadniczo to ta przyczepa skierowana jest do dużych producentów zbóż, rzepaku, firm usługowych itp, a tam jednak wielokrotnie częściej spotyka się przyczepy skorupowe. wink.gif

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61
Łukasz kiedyś tak chwaliłeś Wieltona,

i tak jest dalej, ale co do jakości pierwszych burt aluminiowych nie mam dobrego zdania.

Jakościowo dla Mnie Feber stoi wyżej od Wieltonu, choć abie marki są bardzo dobre to jednak ma naczepy z sieradza wink.gif dużo wcześniej mieli aluminiowe skrzynie. Feber to klasa premium dopiero teraz mają wersje green o niższej cenie i jakości. Doposażyć Wieltona w podzespoły Febera to wielbłąd wychodzi dużo drożej.

tak są na miechach powietrznych

Bobek opłaty za przyczepe rolniczą są niższe niż za ciężarową wink.gif firmy napewno na to mogą iść tongue.gif

Gdy chwaliłem Wielton porównywałem go z Metaltechem i Pronarem cool.gif


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fakt za rolniczą są mniejsze opłaty o tym zapomniałem. smile.gif Jak wypada porównanie resora i miechów pneumatycznych? W moim miemaniu miech jest bardziej awaryjny, resor jakby jest bardziej idiotoodporny. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Wie ktoś czy jakieś mniejsze koła średnicą można zastosować? np jakieś 19.5" na niskim profilu i jaka to by była różnica w wysokości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Przy przeładowaniu, prowadzeniu na pusto i pełno miech bije resor.

Czy jest mniej idioto odporny .... nie powiedziałbym.

Jedno jest pewne. Obrotnica jest bardziej idioto odporna od tandemu wink.gif

Dawid mniejszych kół raczej nie zasosujesz choć zapytać można niżej jak 960mm i tak ta przyczepa nie zejdzie wink.gif choć dla ciebie to było by idealne

właśnie Feber ma krzynie przystosowaną do europalet a to duży plus.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Miech idzie też szybko wymienić w polu. z resorem to tak gorzej chyba.

 

Są kółka od naczep mega ale szerokość pow 400 a dalej to 50/R19.5 i bieżnik drogowy. Myślisz o wys skrzyni że będzie koło 960mm. Zresztą więcej jak te 44m3 nie idzie załadować bo i tak już będzie przeładowana. I ciekaw jestem jak by to się do tyłu kiprowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Dawid a nie lepiej jedną naczepę NW70KD alu skrzynia 70m3? do tego wózek? fakt taki zestaw wyjdzie 120-130 tyś naczepa, wózek około 10 samoróbka 45 tyś nówka ale masz 70m3 bez problemu do tego ładowność przy ciągniku 30 ton biggrin.gif a zawsze przeładować można do konstrukcyjnej na około 40 ton ohmy.gif

Co do ITD woziliśmy kryszywa NW55KD wózek SAM i Valmet ani razu nas nie ważyli za każdym razem jak zatrzymywali to tylko mówili, żeby nacisków 8t na oś nie przekroczyć smile.gif


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy trzyosiowej naczepie i dwuosiowym wózku jest 40 ton. smile.gif Mieliście wózek rejestrowany? Gdzieś czytałem, że wózek musi mieć blachę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Tak wózek ma rejestrację. 40 ton to DMC a ładowność wyjdzie 30 ton. Naczepa około 8t i wózek ponad 2t.

Puki co ciągników nie mogą zatrzymywać do ważenia, dlatego tylko proszą, ale jak się ciągnik przeładuje za dużo to każdą ciężarówkę ważyć będą.

Dlatego nie ma co szaleć.

W dodatku i tak na trasie do 45km od bazy wioząc 5t więcej ciągnik jest bardziej ekonomicznym rozwiazaniem


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Widzę że jest jak pisałem. Przy konfikuracji wózek-naczepa można te pare ton więcej załadować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

o za takie cos moge dac 4 dychy :) , chociaz pewnie samemu da sie znalezc to samo w tej cenie tylko 5 lat mlodsza ;) .

 

tak samo z wozkiem dolly bylo, ktorego ze szwecji razem z transportem za 3 tysie sciagnalem :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Brzozak@ wozek 3tys Euro ? czy zł??

 

Ja preferuje przeciete Kmazy i Jelcze w formie wózków B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj