Skocz do zawartości
RafalJD

BMW X6

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JDKamil    0

Taaa...po mojemu to jest bujda,Co lepsze X6 czy Audi Q?, na forum rolniczym nie pisał by takich bzdetów, bardziej tu chodzi jaką kasą prosperuje "Jestem Gość, a Wy dziady" Tak to idzie odczuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego kup ML-a. Ale nie tego całkiem najnowszego bo go to tylko zepsuli jeśli chodzi o wygląd. Mówię o tym np z 2010 roku. Zarąbista maszyna. Co prawda w błoto na polu się nie nadaje, wiem coś o tym..... ale poza tym jest ok. Po suchym polu idzie jak przecinak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    98

Kamil zazdroszcze :lol: :lol: :lol:

Miałem Poloneza 1.6GLi czy GLE coś takiego i BMW do pięt nie dorasta. W 5 osób po górach sowich jeździliśmy w błocie i szedł jak przecinak B) W BMce urwiesz lub upalisz kabelek i 15 ludzi nie wypcha :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

jak Cie stać żeby wydać ponad 300tys to i stać żeby zadzwonić po lawete i na serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

taa... a widok miny faceta który widzi rysy na tym BMW x6 bezcenny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    98

jak Cie stać żeby wydać ponad 300tys to i stać żeby zadzwonić po lawete i na serwis

Stać na takie cudo połowe kierowców, reszta uciułała grosza że 300tys max na auto ale o późniejszych problemach nie myślą typu lakiernik awarie elektryki gdzie moduły i ine "pieprzoty" kosztują tyle co piękne audi A4 z początku produkcji i to w TDI B)

Więc kupując coś drogiego trzeba wykalkulować i powiedzieć otwarcie

"stać mnie na serwis"

"stać mnie na paliwo"

a nie na forach wypisywać jak to im się auto psuje i nie daja sobie z tym wszystkim rady

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

nie chce mi sie wierzyć że ktoś kto kupuje x6 nie ma ubezpieczenia AC i wtedy te same rysy to juz nie taki wielki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

taaa AC do tego jak masz kupe innych sprzetow to na naprawie zaoszczedzisz 3 tysiace, a za zwyzke na AC zaplcisz za rok wiecej o 10 tys i tak sie to oplaca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez oszukana
      Poszukuję osób poszkodowanych w sprawie sprzedaży traktorów sprowadzonych z Hiszpanii przez firmę gospodarstwo rolne Katarzyna Cupał a także ich wspólników podajacych się za allegro sabinusia127@wp.pl
    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×