SZYMANOX

Stukanie w silniku T-25

Polecane posty

andrewk    154

Może coś się dzieje z mechanizmem wyrównoważającym, może się zluzowało koło zamachowe na wale ,lub też dane nowego typu tłoki a starego typu głowice ,lub odwrotnie musisz kolejno posprawdzać to i przyczynę znajdziesz ,domysłów  możemy mieć bez końca coś w rodzaju wróżby, trza jednak kolejno posprawdzać to na pewno przyczynę znajdziesz.

 

nakręcił już 1000mth więc dobór części był ok

 

Na 99 % procent wał pęknięty.Blok do osiowania jak stuki słychać w dolnej części silnika.

Tylko jak ten wal sprawdzić jak kompletnie żadnego pęknięcia nie widać - wszystkie panewki odkręcone i nigdzie ani śladu.

 

No nic znowu kolejny dzień walki.


„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A czy wał musi pęknąć na panewkach.Miałem raz 60 w której wał pękł na wykorbieniu między 2 i 3 garem.chodziła cały rok.Gość nie chciał robić tego silnika i robił wszystko aż pokazał rogi.Żeby sprawdzić wał musisz go wymontować położyć na desce i puknąć młotkiem.Jak głuchy to cały jak dzwoni czyli pękł ale przy takim ostrym waleniu puknij młotkiem we wał jak jest w silniku jaki ma głos.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Już nic nie będę pukał. Jutro wyciągamy silnik i rozbieramy dół. Najgorzej jest trochę dodatkowej roboty w porównaniu do serii ( ładowacz czołowy, wspomaganie na orbitrolu ).

 

Trzeba szukać tak jak piszesz, przyczyny w wale bo wszystko inne raczej wykluczone.


„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jeszcze sprawdź zanim wyciągniesz wał czy rozrząd jest w porządku ale jak piszesz że na rozruszniku nie wali a odpali to wali to  na 99 % wał  :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Wszystko jasne. Traktor już sprawny. Poluzował się zamach :D Śruby wklejone na klej + nowe zabezpieczenie i myślę, że będzie spokój B)

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie mam klopot zrobilem we wladku generalny remont silnika czyli wszystko nowe  wal panewki  tuleje cylindry gluwic i te wszystkie tulejki na walku i na kolach rozrzadu  sa nowe ale teraz mam klopot po pierwsze tak metalicznie chodzi i mi wali sacy zawor w tloki ale tylko sacy i tak metalicznie chodzi kolektor sacy jest bardzo goracy i sie silnik grzeje lapie temperature prosze o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj