Bartek72511

3085 Dynashift Pytanie o skrzynie.

Polecane posty

ppiotr    55

Przy wyciągnięciu bezpiecznika przedni napęd działa prawidłowo, do pewnosci możesz sprawdzic u siebie czy się wyłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Jak dla mnie to nie jest najlepszy pomysł. Ale mogę sprawdzić. Bez Dynashift w transporcie musi być głupio. Może jakiś przełącznik się zrobi. A gdzie można znaleźć takiego mechanika z kompem/ Czy ktoś zdejmował blokadę u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

po co mam się bawić jak mam bez blokad teraz i leci ile fabryka dała mateusz1995 ja ściągałem blokadę robi Ci elektryk takie obejście bez niczego i śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Własnie w transporcie to trzeba uważac zeby nie pomylic Dynashift z migaczami, bo nie wiem co by sie stało gdy przy pełnej prędkosci przełączył by z D na A.

 

Ariss, to trzeba było podpatrzec co elektryk zrobił i napisac tu, ja kiedys miałem takiego majstra co odłączył czujnik prędkosci, blokady nie było ale przedni napęd był cały czas.

Edytowano przez ppiotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

hmm migacze masz razem z resztą gówien wystarczy spojrzeć a po 2 od razu z D na A nie zrobisz jak już na C chyba że masz ciężka rękę

 

ja Ci mogę podać dane do mojego elektryka i Ci to zrobi i dodatkowo system sprawdzi błędy wykasuje

 

mam migacze po prawej z wycieraczkami i spryskiwaczami i sygnałem a po lewej rewers i półbiegi

Edytowano przez ariss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

W moim migacze są na konsoli a Dynashift jest przy kierownicy.

Mój jest 3085 a twój pewnie 61.. to masz troche inaczej.

Edytowano przez ppiotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

No możesz podać namiar do tego elektryka. A skąd jesteś bo ja z łódzkiego: Pajęczno. Ta blokada jest denerwująca bo z nia i tak nie pojedziesz 30 bo ci kontrolka miga a to wk...ia poza tym zmieni ci bieg. Ja i tak nie będe jeździł duzo 40 no ale 35 to już częściej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

napisz na gg lub priv(ochrona danych osobowych)ja jestem z wlpk on tez ale jeździ po całym kraju zarówno sam jak i pracując dla Korbanka.Mi teraz leci pod 50km/h przydała by się woda w oponach by był bardziej stabilny na drodze, a wcześniej tak jak Ty 32km/h i zrzucał na C. To chyba kosztowało 300zł z tego co pamiętam.Chyba że w systemie masz opcje że można bez tego kagańca jechać szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Jaki olej masz zalany (marka parametr)?to jest normalna reakcja tych ciągników na zbyt niską tamperaturę dlatego ja stosuję żadszy olej i nie ma problemów ani zimą ani latem no chyba że jest -20 i więcej i ciągnik na dworze stoi to i wtedy trzeba czekać jazda jest teoretycznie nie wskazana w takim momencie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Nie wiem jaki mam olej bo sprowadziłem go tydzień temu z Francji. A czy może silnik chodzić jak nie działa Dynashift czy może nie ma jakiegoś smarowania albo coś? Mi jeszcze przez chwile nie działa wajcha od biegów tzn. mogę wbić tylko 3 i 4 bieg. Czy to jest normalne? Jakim olejem zalać jak bede zmieniał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

pewnie masz lipny olej bo teraz nie ma dużych mrozów a przy ponad -15 czasem trzeba poczekać aż będzie można włączyć bieg bo olej jest zimny. Ciągnik od razu po zakupie powinien jak auto iść na kanał i wszystkie filtry i oleje wymienione.Temat o olejach jest dla tej serii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Są tam dwa elektrozawory na przeciwko siebie. Za te zjawisko odpowiada ten skierowany ku górze z czarną wtyczką. Należy sprawdzić czy po przełączeniu na B lub C dochodzi do niego napięcie. Jeśli tak to możliwe, że elektrozawór jest zacięty


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj