Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zetor7745

Jaki ciagnik 110KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
timasz    52

lamborghini r4 110 moj sasiad posiada taki ciagnik i jest z niego zadowolony mowi ze jest oszczedny i bardzo zwrotny w agregacie uprawowo siewnym 3 metry biernym zbiornik paliwa wystarcza mu na 17 godzin posiada tez nowego zetora proxime 8441 i mowi ze spali wiecej od r 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Zetor Forterra 11441?

Ablo Same Silver 110 DT, czy Explorer Range3 100DT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Chota    1

zetor 11441 forterra

 

Zetor 11441 albo NH TS110. :rolleyes:

a ile kosztuje NH TS 110 ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

DF Agrofarm 100 kosztuje 152 brutto i pewnie można coś stargować albo lepsze wyposażenie

 

Po pierwsze to do czego będzie używany, bo to może część ciągników odrzucić ze względu na np. zwrotność, udźwig TUZ itd.

I dowiedz się jak wygląda i ile kosztuje serwis i żebyś miał go jak najbliżej, bo czasem szanują klienta dopóki nie kupi a potem mają go w d....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

bo jego sasiadowi zatarl sie silnik w zetoze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saymon    0

a moze coś mechanicznego Pronar 1221A chociaż to chyba mało wygodny ciągnik ale prosty i w miarę tani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

DF K 110. Ostatnio oglądałem ta maszynkę, fajny sprzęt. Silnik 6cyl., wiec nie do zdarcia :rolleyes:. Tylko cena jest większa niż 150 netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7745    3

dokladnie juz odpowiedzieli za mnie, mam jeszcze troche czasu ale lepiej sie porozglodac, ciagnik chodzil by w orce, siewie, podorywce, transporcie i w presie, a jakas godzinke temu sasiad mi pokazywal przyczepe ktora kupic miesiac temu juz pekl spaw przy kole gdzies ach ten nowy sprzet ;/

 

DF K 110. Ostatnio oglądałem ta maszynkę, fajny sprzęt. Silnik 6cyl., wiec nie do zdarcia :rolleyes:. Tylko cena jest większa niż 150 netto...

 

 

ojcu nawet sie spodobal :lol: kurcze chcialbym jakkims lepszym sprzetem sie bujac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
DF K 110. Ostatnio oglądałem ta maszynkę, fajny sprzęt. Silnik 6cyl., wiec nie do zdarcia :rolleyes:. Tylko cena jest większa niż 150 netto...

Jakieś 170-180 netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

W Tupadłach koło Inowrocławia za model K110 wołają 189 500 zł, natomiast za model K100 (4cyl. 100KM) to 178 500 zł. Ceny oczywiście netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1
DF Agrofarm 100 kosztuje 152 brutto i pewnie można coś stargować albo lepsze wyposażenie

to ciekawa oferta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Ja za tą kase bym brał r4 we wsi pracuje jego poprzednik czyli premium i sprawuje się świetnie :rolleyes:

 

 

Na ilu ha będzie robił ten traktor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×