michalnh

New Holland T6070

Polecane posty

michalnh    27

Zgadzam się z tobą kostrzewa24 sprzedawcy ale niektórzy nie mówią prawdy,widzą tylko same zalety.Nic nie mówią o wadach a każdy ciągnik je posiada .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

No to jako właściciel coś mogę powiedzieć. Mam 6070 RC od roku 330 godz. Fajny ciągnik, bardzo duża przestronna kabina ładna kolorystyka, amortyzowana , siedzenie również na pneumatyce. Jesli chodzi o awaryjność to na gwarancji wymieniono manetke wycieraczek i przetarty wąż od klimy ( wada mocowania)Spalanie : gruber 10 l/ha pług 15-20 l/ha siew 8-12 l/ha transport 12-15 l/h. Ogólnie polecam. Za tą kasę to inne ciagniki z takim wyposażeniem są praktycznie nieosiągalne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam

 

Posiadam T6070 PC od półtora roku i jest on u mnie głównym ciągnikiem pracuje przy podorywce orce i siewie. Spisuje się świetnie i moim zdaniem ma bardzo dobry stosunek jakości do ceny i jeśli miał bym jeszcze raz kupować traktor prawdopodobnie znowu zdecydował bym się na NH i z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu ;)

 

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
guzik    0

Aj jestem posiadaczem nh t6070PC na nowym podłokietniku i mam przy nim tur mx 12 i jak do tura to jest bardzo zwrotny spalanie nie mierzyłem ale myśle że ma umiarkowane po jeździe nim polecam ten ciągnik w 100 % u mnie ma 140 mtg i już po kilku pracach czyli ładowacz orka i uprawa jestem z niego zadowolony jak coś pisz na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeko0220    0

Spokojnie że da rade ja takim NH6070 plus obrabiam 50ha ale do pomocy mam ursusa 1614 ale on prawie nic nie robi w NH wygoda pracy lepsza ąż chce sie robić w polu

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Znajomy ma oś super steer w NH TS-A 135. Ciągnik podobnych gabarytów jak 6070 pc. Dzięki tej osi ma dużo większą zwrotność bo widziałem jak nawracał na podwórku. Do maszyn zawieszanych, i na pola krótkie gdzie jest dużo uwroci taka oś jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz328    2

Ja teraz złożyłem wniosek na 6070 Plus z skrzynią 16x16, przednim TUZem i amortyzowana osią. Na ofercie jest 300tyś brutto i chcę się tego trzymać. Ale teraz chodzi mi po głowie bezstopniowa skrzynia. Tylko że NH takiej skrzyni nie ma w swojej ofercie. Więc się zastanawiam nad Case CVX 140 tylko za 300tyś byłby pewnie goły i wesoły. Co możecie mi w takiej sytuacji doradzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Moze wersja RC 18x6, czyli 6 polbiegow i III zakresy bez sprzegła?? Jezdzilem ostatnio o bardzo fajnie idzie,troszke szarpie ale to kwestia kalibracji ktora mozna samemu wykonac co wazne. Cena tez znosna bo za 6070 RC z tuzem, odwaznikiem 900kg, miekka os,szerokie opony 540/650, 240 netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agentczor    0

Najtaniej z bezstopniową to dopiero 7030ac. Z supersteer od około 400brutto cennikowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agentczor    0

Nh trochę łatwiej potem odsprzedać. Zwróć uwagę także na umiejscowienie i jakość serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz328    2

Z jakością serwisu różnie bywa, ale z odległością do Wialanu, Agromy Rzeszów czy Kisiela mam podobnie. Pewnie w dużej mierze będzie zależało czy dostane dobre wyposażenie w NH za rozsądną cenę i przymknę oko na skrzynie bezstopniową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilt7040    0

Z czystym sumieniem moge poleciić Serwice w WIA-LAN ja jestem z nich bardzo zadowolony, mój teść wzioł CASE u KISILA i to jest porażka słabo wyszkoleni i gdy coś nawali to szukają winy w właścicielu żeby wyrwć kase ,a w WIA-LAN przyjeżdżają i robią bez gadania!!! Mam też do czynienia z serwisem john deera z RADOMSKA ci to też umieją zmienić olej i to jeszcze nie bardzo! Serwice to podstawa bo w tych czasach nie ma sprzętu bezawaryjnego!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostrzewa24    0

troszkę za daleko mi do tych serwisów co piszecie więc ja będe korzystał z Raitechu w Szczecinku,myśle że to też dobra kadra serwisowa,okarze się w praktyce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JJ6070    0

mam t6070 od 2008r ma około 1500 mth ciągnik godny polecenia posiadam gleby od 2 do 5 klasy ciągnik spokojnie sobie radzi w każdych warunkach glebowych i pogodowych posiadam do niego pług 5 skibowy obrotowy szerokość 2.25 m

i prędkość orki 10km/h robi do dziś na mnie wrażenie.Ktoś pisał czy da radę na 50-70 ha spokojnie ja obrabiam około 140ha i nie mam problemu. Co do spalania ciągnik na maksa może spalić nawet 20l paliwa, ale za tą godzinę jestem w stanie zaorać 2ha lub zasiać około 3ha zboża, coś za coś. Niech każdy sam sobie zada pytanie jakiem ciągnikiem ile jesteś w stanie zrobić za godzinę i ile spali? . W ładowaczu lub niewielkim obciążeniu nie przekroczy 8l/godz. Wszystkie wymiany olej dokonuje sam bo to jest proste warunek to odpowiednie klucze i nie zaprogramowanie komputera (podobny jak w samochodach) pierwszy przegląd chłopaki z serwisu pytają się cz programować stanowczo odradzam . A jedna rada balast na przodzie jak w moim przypadku to 1100kg. tłumacze czym bardziej dociążony przód to mi nie buja ciągnika z siewnikiem cz pługiem bezpieczna jazda drogą i lepsza przyczepność w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
didio22    0

Ja mam t6070 plus od 2lat 1400 mth i nic z nim sie nie dzieje. Spalanie mozna porównać z 1224 na/ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czy ktoś miał takie problemy z tym ciągnikiem jak ciągłe parowanie się szyb czy to jesienią czy teraz zimą przez to cały czas trzeba mieć włączoną klimę i drugi problem to słabe światła mijania tzn. świecą dobrze niby a jadąc w nocy to wydaje się że jakby słabo trzeba wspomagać się roboczymi a to wbrew przepisom przecież niby żarówki wymienione na philipsy o zwiększonym strumieniu światła takie delikatnie niebieskie a to i tak nic nie daje dodam że ciągnik ma dopiero 30 0 mtg może to dziecinne problemy ale troszkę denerwujące może ktoś też ma takie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ale żeby w nowym ciągniku który tylko po drogach jeździ bo to traktor urzędu gminy a druga rzecz to jak nawet było bez tych filtrów na przekonanie jeżdżone jeden dzień to i tak to nic nie dało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj