michalnh

New Holland T6070

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
b0gdan    90

a na podłodze masz jakieś dywaniki czy jakieś inne badziewia, bo często wilgoć w takich miejscach jest przyczyna parowania szyb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nic takiego nie ma tylko ta guma co jest fabrycznie mnie poprostu chodzi czy ktoś z użytkowników tych traktorów miał takie problemy bo może ten typ tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint6070    1

No to jako właściciel coś mogę powiedzieć. Mam 6070 RC od roku 330 godz. Fajny ciągnik, bardzo duża przestronna kabina ładna kolorystyka, amortyzowana , siedzenie również na pneumatyce. Jesli chodzi o awaryjność to na gwarancji wymieniono manetke wycieraczek i przetarty wąż od klimy ( wada mocowania)Spalanie : gruber 10 l/ha pług 15-20 l/ha siew 8-12 l/ha transport 12-15 l/h. Ogólnie polecam. Za tą kasę to inne ciagniki z takim wyposażeniem są praktycznie nieosiągalne wink.gif

 

Ha mój wuja też ma takiego samego też od roku . Ma go z tuzem przednim ale bez wałka i ja też nim jeżdże i widze ze maszynka się spisuje. Bardzo mi się podoba dźwignia command grip i sidewinter oraz wyświetlacz dotykowy. U nas na gwarancji jeszcze nic nie wymieniano a wója ma firme usługową więc nie źle się męczy :D . Co tu dużo pisać ? No kolega już o nim napisał więc tak ten ciągnik to naprawde dobry wybór zwarzając na bezawaryjność i komfort i ogólnie. Jak się zdecydujesz na niego czy innego napisz mi na PW ok?

POZDrO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

po roku urzytkowania jednak musze oddać honor smerfowi wszystkie choroby wieku dziecięcego ustąpiły po około 500mth skrzynia biegów się ułożyła spalanie spadło teraz jest 800mth a gdyby było więcej śniegu to pewnie1000 by już stuknęło :) Krótko mówiąc POLECAM :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Albo nie mówicie do końca prawdy, albo ja dostałem wyroby 3 jakości. Jestem posiadaczem 7050 i 6050 RC (czyli prawie 6070). Skrobnę parę słów o 6050. Skrzynia RC nieporozumienie. Szarpie szczególnie pomiędzy 4 i 5 w zasadzie w każdym zakresie. Kalibracje ręczne, automatyczne, wymiana cewek nie pomaga. Ten typ tak ma. Jak Wy sobie radzicie tymi ciągnikami z turem? Chyba cały czas ruszacie na sprzęgle?

Trochę wycieków na gwarancji pousuwali. Co jakiś czas wyświetla się N na wyświetlacz i aby ruszyć trzeba zgasić i zapalić traktor. Fajnie szczególnie, w siewie kukurydzy. Siedzenie powietrza nie trzyma, pneumatyk też. Przy wyborze proponuję zdecydować się jednak na zielonego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Między 4 i 5 szapie bo wtedy przełączają się 4 sprzęgła więc wszystko musi być dograne, a u Ciebie widocznie nie jest. Kalibracja nie pomoże, bo w jej trakcie jest "badane" tylko jedno sprzęgło. Ktoś mi kiedyś mówił, że jedną z rozlicznych przyczyn takiego stanu może być uszkodzona czujka temperatury - wszak olej w różnych temperaturach ma różną gęstość i inaczej należy z nim postępować (czyt. sterować).

 

Co do tura - a da się precyzyjnie jeździć bez sprzęgła?


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Precyzyjnie pewnie nie, ale ruszenie np. z dwoma bigbagami z samego rewersu byłoby wysoce ryzykowne. O jakiej czujce temperatury piszesz?

Od oleju w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Dodaj więcej gazu. Jak ruszasz z małego gazu to bardziej szarpie, aniżeli z większego.

Nie wiem dokładnie, bo nie kopałem jeszcze za nimi, ale właśnie o czujki temperatury oleju w skrzyni chodzi. Może działać nieprawidłowo, ale nie na tyle żeby wyrzucić błąd.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    111

też moge polecić prócz traktora serwis WIA-LAN. jeśli jest problem przyjeżdzają wykrywają usterke naprawiają (co najważniejsze profesionalnie) i wszystko gra. u mnie był problem z takim zgrzytem przy hamowaniu, okazało sie ze tarcze hamulcowe były wadliwe, co zdiagnozowali od strzała, rozebrali wymienili poskładali wycieków brak wszystko trzyma sie kupy. MAM T6030 PC wiec podobny ciagnik, przed wczoraj wybiło 500 mtg ma 11 miesiecy. sieje nim nawozy na 200 ha orze 120 sieje 100 qq 80 zbóż. w lecie transport na młyny z pszenicą 32 tony dwie przyczepy a oprócz tego zawsze trafi sie w przerwie jakies talerzowanie itp itd a w nastepnym sezonie planuje załozyć um opryskiwacz tak że wykorzystany jest na 100% i spełnia oczekiwania ponad norme. szarpanie tez sie pojawiło ale jedna kalibracja i jest płynnie. co do siedzenia zaintrygowało mnie to co przeczytałem bo tez miałem swego czasu takie wrazenie i musze sie temu dokładniej przyjrzec. pneumatyka tez jak zostawie na noc choc nie zawsze to zejdzie powietrze ale w mfie tez tak mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrAnimapaj    0

Ja mam do Wia-Lanu około 25 km i w mojej okolicy duzo rolnikow ma z tamtad sprzet i na serwis nikt nie narzeka a traktory tez sie jakos trzymaja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hereford    18

Witam mój cały park maszynowy oparty jest na NH . Przedtem jeździliśmy na detz-Fahr i to dopiero była porażka ludzie to chyba gorsze od crystala . Mój kombajn 7 sezonów i zero naprawy prucz pasa na młucarńi i łożysko na rębaku. Ciągniki 6070 absolutnie bez awarii ciągał pług ps100 kv. 6skib obrotowy na 4 klasie ziemi orał na 25 cm i było lux. Naprawdę polecam tą markę . Serwis to raitech szczecinek absolutny profesjonalizm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Witam mój cały park maszynowy oparty jest na NH . Przedtem jeździliśmy na detz-Fahr i to dopiero była porażka ludzie to chyba gorsze od crystala . Mój kombajn 7 sezonów i zero naprawy prucz pasa na młucarńi i łożysko na rębaku. Ciągniki 6070 absolutnie bez awarii ciągał pług ps100 kv. 6skib obrotowy na 4 klasie ziemi orał na 25 cm i było lux. Naprawdę polecam tą markę . Serwis to raitech szczecinek absolutny profesjonalizm

Co to jest rębak w kombajnie?

Pas na młocarni i łożysko to jednak nie to samo co zero awarii.

Ten traktor z tym pługiem to pewnie spalił Ci 5l/ha a wydajnośC była 10ha/h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hereford    18

Jarecki21 czy masz jakiś problem ze zrozumieniem pisanych wyrazów,boję sie napisać zdań bo może też niewiesz co to?. Jak niewiesz co to rębak to wpisz sobie w Google . Takie awarie to praktycznie jak by ich nie było przy takim przebiegu.

Nie musisz mi wieżyć że ten ciągnik pracował z takim pługiem,ja nie napisałem o wydajności i spalaniu ale widzę że twoja bujna wyobraźnia nie daje ci spokoju i musisz sobie popisać na forum i ponadśmiewać sie z innych . Pochwal sie swoimi osiągnięciami lub rzeczami które sprawdziłeś na własnej skórze a nie pompuj sie z innych .

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

No wpisałem sobie ten rębak. Masz kombajn do drewna?

Tak, moja bujna wyobraźnia nie daje mi spokoju. Wiem jak wygląda praca T7050 z Kvernelandem ED100 na ziemi od klasy III do VI. Na zółtym piasku jak i na żółtej glinie. Wiem też jak wygląda praca T6050 z talerzówką terraX 4,5m, gruberem 4m broną wirnikową 4m. Wiem na co stać ciągniki NH. To nie są maszyny do ciężkiej pracy. Zdecydowanie NIE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hereford    18

Tak jasne do ciężkiej pracy to nadają sie tylko jd,valtry,fenty jasne wiem to już doskonale od swoich znajomych. Tylko jak to jest że ci sami znajomi zamieniają sprzęt na NH ? Pewnie kolor im sie podoba. Słuchaj ja robię tym sprzętem na codzień wiem na co go stać to jest naprawdę wartościowy sprzęt tymbardziej że mam porôwnanie z inna marka. Mój 6070 śmiga z 3 metrowy kokorlingiem na 25 cm 11 na godzinę naprawdę bez problemu,a tymi detzami to można przyczepy ciągać a nie w polu robić.

A co do rębaka to czepiasz sie pierdôł i już.

Nh6080 155 km ciaga agregat talerzowy z siewnikiem potingera 4 m z walami packera sieje 10-13 km/ h nawet nie piernie .

Natomiast dla mnie najważniejsza jest niezawodńość podczas prac polowych i tu jestem usatysfakcjonowany w100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    21

interesuje mnie T6. Kilku znajomych ma od 2-3 lat serie t6000 140-150 KM. Mnie interesuje najmiejasza T6 120, wcześniej myślałem nad T5 100-115KM ale T5 nie zabardzo poradzi sobie z aktywnym zestawem uprawowo-siewnym 3m. W T6 jest fajniejsza skrzynia z 4 biegami pod obciążeniem masa ok 4700kg i w standardzie 18x45kg na przodzie. I najważniesze, silnik 4400 ccm z SCR a nie jak zrobili w T5 3400 ccm z filtrem cząstek. Byłem w tym tygodniu u dealera i T6 120 zaproponowali mi za 180 tys. netto. Dla porównania za T5 trzeba zapłacić ok 155tys. netto. ale za skrzynie biegów taką jak wT6 trzeba dołożyć ok 25tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonybrawo8    0

ta skrzynia z tymi 4 biegami pod obiciązeniem czyli electro comand to sie zastanów grubo nad tym tematem!

jak masz możliwość to popracuj sobie w polu  tym ciągnikiem z ta skrzynia i nie wiem czy bedziesz zadowolny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Collios    0

Witam

mam problem z ciągnikiem t6070 a nie jest juz na gwarancji i nie mam instrukcji obsługi ponieważ został sprzedany bez...

a więc problem polega na tym że nie świeci mi cała lewa strona świateł ... pozycyjne postojowka i jeden halogen 

patrzyłem po bezpiecznikiach i wydają się dobre . 

Gdzieś słyszałem że to może być bezpiecznik zmieniony od klaksonu ale nie wiem który to.
Być możę to nie wina bezpiecznika 


Pozdrawiam i czekam na odp 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj