Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mateusz582

Rury

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Rury
mateusz582    16

Witam dzisiaj będąc u znajomego pomagałem mu odetkać rury i studzienki na dworze bo były całe zamarznięte. A wiadomo roztopy są to mu woda w kopiec wysłodków wchodziła i w stóg słomy. Przetykaliśmy rury za pomocą węża ogrodowego w którym płynęła gorąca woda po ok 2 godzinach udało nam się przetkać wszystkie rury. Lecz było to bardzo męczące i trudne zadanie ale cóż lepiej się pomęczyć niż wywalić z 15 balotów na gnój a o wysłodkach już nie wspomnę. Rury są zalane w betonie na głębokości ok. 40cm. Ale jest to dziwne na polach pod warstwą 15cm śniegu jest miękko że wjechać nie idzie ciągnikiem a rury położone na głębokości ok. 40cm zamarzły całe. I tu się nakłada pytanie. Czy zdarzyło się wam już takie coś? I drugie pytanie. Czy jest jakiś łatwiejszy sposób na przetykanie zamarzniętych rur?

Proszę o odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

A miał śnieg tam gdzie biegły te rury?? Bo jak nie było to mogło zamarznąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NHCS    6

Silne mrozy przebiły się i przez śnieg i przez 40cm ziemi... A teraz po krótkiej odwilży ziemia głębiej jeszcze nie zdążyła odmarznąć; nie doszła do nie z góry ciepła temperatura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Myjka wysokociśnieniowa na gorąco wodę i wąż do przetykania rur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    4

Chlorek wapnia albo ewentualnie sól kuchenna.


Case 5140, NH T5060+MX T8, Zetor 7011, C330, Kramer 412

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz582    16

Ale te rury są zabetonowane na głębokości 30 cm pod nimi jeszcze też jest beton.

Duzy1 właśnie się śmiałem że myjkę na gorącą wodę tylko nie ma tam nigdzie gniazdka a za daleko ciągnąć kabel ok50m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez menos
      zastanawiam sie czy niekupic takiego gniotownika zeby robic pasze dla swin sipma robi takie gniotowniki co powiecie o tym a moze inny
    • Przez DanielKocima
      witam, znajomy ma na sprzedaż cuklopa nujn 100, maszyna posiada liczne przecieki, chce ja odsprzedac za symboliczne 5 stówek, i tu moje pytanie miał ktoś z tym doczynienia warto to brać? Nie posiadam cyklopa a przydał by sie ale mam nadzieje że tutaj dowiem sie czegoś o tej maszynie z góry dzieki
    • Przez Masterek
      Witam, posiada ktoś z Was może wagę samochodowa? waga na pewno ma być najazdowa. zastanawiam się bardziej nad tym czy wybrać wagę betonową czy może stalowo-betonową. i jakbyście mogli mi doradzić jakiej firmy wziąć. W wagach są czujniki różnych firm na których kompletnie się nie znam.
      z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez deer
      Szukam informacji na teamat wag podkładkowych http://www.miary-wagi.com.pl/wagi-podkladkowe/ .
       
      Interesuje mnie jak one sprawdzają sie w praktyce. Moze ktos miał z nimi do czynienia ?
       
      Ogólnie za wszelkie info na ten temat będę wdzięczny .
    • Przez SuperCebulaKurw
      Witam,
       
      ktoś z wam posiada może taką maszyne? Gdzie sprzedać taką obraną cebule przez maszyne? Jest lekko pokaleczona, więc raczej cebularz raczej nie przyjmie, lecz zobaczymy. Dostaje cebule i oddaje obraną 40 gr za kilo mi daje, więc sporo. 
×