BukeR

Ciągnik do 105KM do wszystkiego.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stolarczyk    1

Byłem właśnie oglądać tą N92 z ojcem. Dosyć przyjemny ciągnik, pojeździłem po placu troszkę. Jedyne co mi się nie podobało to wygląd zewnętrzny, w kabinie strasznie ubogo i biegi troszkę ciężko wskakiwały.

Ojciec odezwał się, że ja mu radziłem JD, to koleś co nam tą Valtrę pokazywał powiedział, że nowe JD to "chińszczyzna", mają silniki wysoko obrotowe, tzn. trzeba im deptać i palą jak smoki.

Dodał, że ta N92 jest prosta jak budowa cepa, 1600 obrotów jej się da i można śmiało działać w polu, a spali dużo mniej od JD. No i dodał, że serwis mamy blisko (17km), więc dodatkowy plus. Gościu co nam to mówił to niby jakiś tam mechanik.

Ile w tym prawdy?

Muszę jakoś przekonać ojca do tego JD, bo będą dużo nowym ciągnikiem pracował, a jakoś przekonania do Valtry nie mam. Zna ktoś jakieś mocne argumenty?

 

Generalnie co daje w JD konstrukcja ramowa, jak to jest z tym spalanie i obrotami?

Dziwny zbieg okoliczności bo taką samą regułke "bzdury" od dilera waltry usłyszałem na drugim końcu Polsli.Jd premium spali tyle samo co waltra i napewno niepochodzi z Chin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Napewno nie jest z chin.Co do obrotów to jest odwrotnie to Valtre trzeba kręcić wysoko a JD idzie na 1600 leciutko.Ja też będę kupował 105km ciągnik i bez zastanawiania pojade od razu do dealera JD i on wcale tak dużo nie pali.A na pewno jest postawniejszy od Valtry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

Oj kolego Johny66 Sisu to silnik niskoobrotowy max 1600 powyżej spalanie idzie ostro w górę ;)

A co do CR i zwykłej pompy to ja jestem za zwykłą bo CR jest bardzo ale to bardzo wrażliwy na paliwo ;)


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Skąd taki wniosek że Comann Rail jest wrażliwszy?Podaj przykład lub uzasadnij tylko nie taki mój kolego to to i to....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

pewnie ze jest bardziej wrazliwe!!! porownaj ilosci filtrow w CR i zwyklej pompie oraz cisnienie wtrysku, sterowanie

 

co do JD, to pali wiecej i to nie od jednego uzytkownika slyszalem, i nie piszcie tu ze swoja robote zrobi bo to brak argumentu

 

co do cen to chca Cie wydymac i tyle, za duza chca, znam tanszych dilerow

Edytowano przez statek

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    10

No więc tak, sąsiad stał się posiadaczem Jaśka 5090, jak dla mnie troszkę za mały, ale wrażenia z jazdy ok, silnik elastyczny, komfortowa kabina, skrzynie niestety ma Power Quad Plus 16/16, rewers chodzi topornie, nie ma mowy o płynnej zmianie kierunku jazdy powyżej 5 km/h, to samo z biegami załączanymi pod obciążenie na dźwigni, główne 4 zakresy wchodzą ciężko i trzeba się przyłożyć żeby wbić bieg i najważniejsze - skrzynia za szybka jak dla mnie co było widać w pracy z sieczkarnią. Co do spalania to w owej sieczkarni 1 rzędowej na podobnych poletkach kukurydzy spalił ok. 10l ON na ha mniej od MF 3065. Może dlatego, że JD pracował na WOM 540eco, a MF na zwykłym 540. Dodatkowo JD z racji za szybkiej skrzyni jeździł ciut szybciej od MF'a.

 

 

 

Jestem zdecydowany na Deutz'a, tylko teraz waham się pomiędzy:

Agrotron K410

Agrotron K420 ProfiLine

Agrotron TTV K420

I teraz moje pytanie dotyczące tych 3 modeli - jak wyglądają różnice w wyposażeniu i cenie poszczególnych ciągniczków?

Strona koncernu Same Deutz-Fahr daje garść suchych info, zero konkretów.

Pozdrawiam.


Evolving agriculture - Dutz Fahr




Pomogłem? Kliknij na zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      Jaki nowy tani ciągnik polecacie w mocy około 35km?
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s
    • Przez Krzyszt0f
      Witam planuje podnieś moc w moim massey ferguson 5445 dyna 4 i teraz pytanie co sądzicie o tym podnoszeniu mocy i czy jest to bezpieczne czy nie za bardzo?
      ciągnik ma niby 90km a chce podnieś tak do 110/115km 
      a i jaka firmę polecacie do podniesienia mocy? 
      -agrotronic
      v-tuning
      -Agroecopower
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj