Skocz do zawartości
BukeR

Ciągnik do 105KM do wszystkiego.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BukeR    9

Witam.

Szykuję się do kupienia ciągnika na dofinansowanie z ARiMR. W planach jest Valtra N92 z turem. Dealer za ciągnik + tur + osprzęt do tura liczy sobie 270 tysięcy brutto.

 

Czy do dobry wybór w tej cenie? Ciągnik ma być do wszystkiego począwszy od orki skończywszy na pracy z prasą i turem.

 

Liczę na pomoc.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

25ha + użytki zielone. Cena z turem i osprzętem musiała by się mieścić w tych 270tys, ale mogła by trochę przekroczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Slomek    184

Lepiej weź n101 różnica w cenie wynosi 4 tyś euro a jest różnica w wyposażeniu i mocy ciągnika spora. My jak się uda z PROW to też bierzemy n101 ale bez tura do pomocy. Teraz mamy Valtrę T140 jako traktor główny i chodzi bez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek4011    1

Wszystko oprócz mf. U mnie w wiosce jest i nie mogę nawet śruby dopasować i klucza dobrać...

Ale nie wiem czasem czy te nowe na imbusy nie maja...proponuje valtre jelonka fendt'a i Nw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Przemek4011 a co masz konkretnie do zarzucenia ferdkom,zdaje się że twoja wiedza opiera się na zasadzie"a znajomy kolegi powiedział..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

A jak wypada owa Valtra z jakmis JD?

Z jakim modelem ją porównywać i co będzie lepiej spisywać się w turze i orce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek4011    1

Przemek4011 a co masz konkretnie do zarzucenia ferdkom,zdaje się że twoja wiedza opiera się na zasadzie"a znajomy kolegi powiedział..."

Siemanko

pisze to dlatego bo wraz z tatem robiłem kapitalke mf 690

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Siemanko

pisze to dlatego bo wraz z tatem robiłem kapitalke mf 690

to co było kiedyś... teraz MF jest metryczny

Ja bym się zastanowił nad JD 6230, tak jak koledzy powyżej pisali, jakoś bardziej przemawia do mnie ta marka, niż Valtra

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

Co do wyposażenia to napisze potem, a w jakiej cenie jest ten JD 6230 z turem? I czym się różni 6230 od 6030?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

6030 to seria tych ciągników, zaczynają się od 6130(83km) a kończą na 6930(ponad 150km), 6230 ma 95km mocy znaminowej a 105maksymalnej :o 2tyg temu sąsiad kupił 6230 z ładowaczem warfamy Tur6(1600kg udźwigu), fajny ciągnik, gabarytowo jest duży :o Koszt to około 260tys brutto :rolleyes: Nie wiem dokładnie, ale na allegro ostatnio był 6230 comfort za 217tys brutto :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    24

Mam podobny areał i również będę kupował ciągnik o mocy ok.100 z turem. Również będzie to ciągnik do wszystkiego, wiec: orka, uprawowo-siewny, prasa, zwożenie bel, ścierniskowy, kosiarka itd. Jak dla mnie tylko jedna marka wchodzi w grę, a jest nią John Deere. Model to raczej 6330, a marka ta dlatego, że ma pełną ramę, rzadko się słyszy o jakiejś awarii silnika lub skrzyni. O ceny nie pytaj, jeszcze nie negocjowałem. Tutaj jest ciekawa oferta http://allegro.pl/john-deere-typ-6330-comfort-fabrycznie-nowy-i1346636889.html To możliwe, że tak tanio? Znajomy za 10 tys mniej, kupił ostatnio Landini 105 w podstawie(nawet rewers mechaniczny) :blink:

Trochę lepiej wyposażony 6330 - http://allegro.pl/john-deere-6330-comfort-nowy-i1340950775.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

Ten z 1linku 208tys, moc maksymalna 110km, znaminowa 100km, nie ma klimy, 2prędkości wałka, bez amortyzacji przedniej osi.

Z drugiego linku 257tys, znaminowa 110km, klima, 3 prędkości wałka, przednia oś amortyzowana, zaczep hitch, siedzenie pasażera :o

W pierwszym nie ma podanych opon, jest różnica w wyposażeniu, sama amortyzacja przedniej osi to koszt ponad 10tysi, klima około 10tysi B)

Wyposażenie robi swoje, ale jednak ten tańszy wcale nie ma złego wyposażenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

A jak wygląda spalanie N92 z 6230?

 

//edit:

Dzwoniłem do dealera JD z Radomska.

6230 Comfort 187tysi netto, ładowacz 30tysi netto, osprzęt 10tysi netto.

JD 6430 w Comforcie 209tysi netto.

 

I teraz pytanie, a właściwie pytania:

Co zawiera wersja Comfort, gdzie można znaleźć wyposażenie dodatkowe do modeli z serii 6030?

Edytowano przez BukeR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro11    0

Witam.

Szykuję się do kupienia ciągnika na dofinansowanie z ARiMR. W planach jest Valtra N92 z turem. Dealer za ciągnik + tur + osprzęt do tura liczy sobie 270 tysięcy brutto.

 

Czy do dobry wybór w tej cenie? Ciągnik ma być do wszystkiego począwszy od orki skończywszy na pracy z prasą i turem.

 

Liczę na pomoc.

Pozdrawiam

Proponuje df agrotron k 420 lub lamborghini r6 100 lambo r4 vrt df profilne ttv .same iron 100 kone z turem quicke do 270 brut smiało sie wyrobisz odradzam valtre kilku rolnków kupiło valtre i w ciagu roku dołozyli 50 tys B) wali sie niesamowicie :blink:

 

Wszystko oprócz mf. U mnie w wiosce jest i nie mogę nawet śruby dopasować i klucza dobrać...

Ale nie wiem czasem czy te nowe na imbusy nie maja...proponuje valtre jelonka fendt'a i Nw

LAMBORGHINI .DEUTZ F . SAME :D NH KUPA ZŁOMU :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

Jak dzwoniłeś to i mogłeś sie spytać o wyposażenie dodatkowe, albo pojechać i sprawdzieć? w końcu na ciągnik wydajesz ponad 200tysi to chyba stać cię w takiej chwili wydać 100 czy 200zł na paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

Byłem właśnie oglądać tą N92 z ojcem. Dosyć przyjemny ciągnik, pojeździłem po placu troszkę. Jedyne co mi się nie podobało to wygląd zewnętrzny, w kabinie strasznie ubogo i biegi troszkę ciężko wskakiwały.

Ojciec odezwał się, że ja mu radziłem JD, to koleś co nam tą Valtrę pokazywał powiedział, że nowe JD to "chińszczyzna", mają silniki wysoko obrotowe, tzn. trzeba im deptać i palą jak smoki.

Dodał, że ta N92 jest prosta jak budowa cepa, 1600 obrotów jej się da i można śmiało działać w polu, a spali dużo mniej od JD. No i dodał, że serwis mamy blisko (17km), więc dodatkowy plus. Gościu co nam to mówił to niby jakiś tam mechanik.

Ile w tym prawdy?

Muszę jakoś przekonać ojca do tego JD, bo będą dużo nowym ciągnikiem pracował, a jakoś przekonania do Valtry nie mam. Zna ktoś jakieś mocne argumenty?

 

Generalnie co daje w JD konstrukcja ramowa, jak to jest z tym spalanie i obrotami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Jaro11" Dlaczego twierdzisz że wszystko oprócz MF uważasz że klucza nie można dopasować chyba że mówisz o tych z lat 70 produkowanych w Anglii. Teraz te ciągniki są produkowane w Europie we Francji i jest w nich Europejski układ metryczny :blink:

Edytowano przez masseyferguson6140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

Do pytań z poprzedniego postu chciałbym dodać 2:

- N92 czy N101? Zysk na silniku z Common Rail? Generalnie czytałem o zasadzie działania silników z tym rodzajem wtrysków, ale jakoś nie wiem jakie są korzyści wynikające z tego i jak to wypada w tych 2 modelach?

 

- O co chodzi z prędkością WOM 540Eco? Co daje w pracy z prasą?

Edytowano przez BukeR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

O co chodzi z prędkością WOM 540Eco? Co daje w pracy z prasą?[/i]

Spalanie będzie mniejsze bo nie musisz piłować silnika na np. 2200 obr/min tylko na 1600.

Edytowano przez farmersNHtd95d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

JD odpadł. Cena i spalanie.

 

Teraz wertuje ojca na Deutz Fahr Agrotron K410. Dealer powiedział mi 175tysi netto w wyposażeniu:

-klima,

-skrzynia 24x24, 3biegi pod obciążeniem, sprzęgło w dźwigni zmiany biegów, rewers hydrauliczny,

-4 prędkości wom,

-szyberdach,

 

I teraz pytanko. Co bardziej się opłaca. Valtra N92 czy Deutz?

Za Valtre powiedział dealer 190tysi netto. (

 

Jakie są róznice w tych ciągnikach. Co lepiej się spisuje? Silnik Deutz z CR czy SISU na zwykłej pompie? Przydały by się opinie właścicieli DF i Valtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×