Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

rozrusznik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

zauważyłem dzisiaj że w ciągniku w zetorze mam załorzony rozrusznik planetarny mógłby ktoś powiedzieć jak taki chodzi dodam że jest mniejszy niż w r11 z c330 a i jak taki ma się do tego z reduktorem,i jeszcze na którym silnik lepiej i szybciej odpala. ile taki dobry rozrusznik może kosztować ten z reduktorem. A i przeglądałem wujka google i tak co wpisuje planetarny to wyskakuje mi taki te nowe małe co bendiks jest poniżej a gdzie indziej że jest to typ rozrusznika któy bendiks ma na równo z wirnikiem, także o co chodzi. B)

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Jeśli to nie jest Magneton to długiej żywotności mu nie wróżę. Takie cuda po 280-350zł wytrzymują po dwa lata.

 

Powiem Ci tak... jeżeli będziesz miał sprawny oryginalny rozrusznik to dużej różnicy nie zauważysz...ale jednak na plus tego z przekładnią. Tylko jeśli porównać żywotność to w takim przypadku oryginał jest najlepszy.

W wysokie mrozy żaden nie będzie dobry bo niestety ale silniki zetora ciężko palą na wysokim mrozie.

Nie ma sensu inwestować w rozrusznik z przekładnią... lepiej wymienić tulejki i szczotki w oryginalnym a na zimę zamontować grzałkę cieczy do bloku. Powinna być w każdym jednym fabrycznie montowana bo jedynie to rozwiązanie eliminuje problem rozpalania w niskich temperaturach. Po godzinie grzania w tem - 10 odpala od tzw "strzału"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ten co mam załorzony to magneton orginalny chodzi od nowości. chpodzi mi oto na jakiej zasadzie taki planetarny chodzi czy bezpośrednio z wirnika czy ma jakieś coś po drodze, dodam że zaskoczyła mnie zima w tym roku i koło 10 grudnia było -20 nad ranem i stał w garażu nieogrzewanym a chciałem przejechać do przechowalni i tak wsiadłem myślałem że wrzyciu nie zaskoczy ale obróciłem silnik pare razy bez gazu później gaz i dwa razy i i odpalił na wszystkie gary także byłem zaskoczony, i włąśnie ciekawi mnie bo kończy mi się w ciapku r11 już słychać jak się tucze i nie wiem czy remont czy jednak kupić nowy i teraz czy planetarny czy z przekładnią oczywiście w gre wchodzi czeski magneton ewentualnie jubana litewski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

W magnetonie jest przekładnia,na wirniku mały tryb współpracuje z dużym połączonym z zębnikiem.Dzięki temu wirnik kręci się szybko i pobiera mniej prądu.Już to naprawiałem ,wysiadł elektromagnes,poza tym rozrusznik potrafi omykać przy uruchamianiu w niskich temperaturach.Wg mnie jest to nie trwała konstrukcja .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Te rozruszniczki szybkoobrotowe są idealne do ciągników które palą od strzału, a taki zetorek który musi troszke pokręcić to lepiej włożyc normalnego. A w sprawie c-330 to jak ci pali dobrze czy tak jak zetor?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ciapek pali od strzała kupiłem tulejki i nowy wirnik wyczyściłem obudowę poskładałem i jest ok. ciapek bestia bez problemu na - 20 łąpie z odprężnikiem świece żarowe gitara, założony alternator i wreszcie mam doładowane akulumatory na ful, dodam że zalany płynem, tata mi mówił że raz w zimie ale to już ze 25 lat temu było - 30 a mieli cegłe wozić 360 za żadne skarby a ciapek kopyto i wio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

No to gitara jak chodzi

 

kolego nie pisz postów które nic nie wnoszą. Następnym razem będzie warn.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj