Zaloguj się, aby obserwować  
kemotke

Dodatki MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kemotke    1

Mam do was pytanie odnośnie dodatków dodawanych do MTZ 82 w 1990r. Chodzi mi o dodatki typu klucze belki itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

A czego kolego ci brakuje po 20 latach ????? :lol: A na poważnie to chyba dawali belkę dolną z zaczepem chyba siłownik podnośnika i pewnie troche kluczy nie jak teraz kupujesz ciagnik za 300 tys. i nawet śrubokęta nie ma ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Do tych za 300 tys. podobno mają nie być potrzebne klucze. Jak tam to padnie to i serwisy mają problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Ale do wielu innych nie. Sacunek VALTRA :)

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

jak ja kupowałem t25 to było:

Lewarek, smarownice 2 rodzaje, oliwiarka, kom0let kluczy, klucz specjalny do wtryskiwaczy, klucz do kół, 3 łyżki to zwalania opon, i estetyczne etui do tego aaa i taka pompka do oleju ale ktoś ją przesiał :blink: 5 litrowa ręczna fajny bajerek gdzieś gdzie trzeba nalać olej a dojścia nie ma sprawdza się taka pompka. Do MTZ zapewne podobne wyposażenie dawali


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Właśnie myślę że do mtz też były takie dodatki. Jak wujek kupił T_25 to były 2 skrzynie rurznych rzeczy do niego. dzięki za odp. :)

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

Jak ojciec kupywał w 1989r mtz-82 to dostał belkę z zaczepem siłowniki montowane z przodu komplet kluczy do dociągania kół i jakieś jeszcze inne klucze... Tyle odkopałem jakiś czas temu w magazynie...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

jak ja kupowałem t25 to było:

Lewarek, smarownice 2 rodzaje, oliwiarka, kom0let kluczy, klucz specjalny do wtryskiwaczy, klucz do kół, 3 łyżki to zwalania opon, i estetyczne etui do tego aaa i taka pompka do oleju ale ktoś ją przesiał :blink: 5 litrowa ręczna fajny bajerek gdzieś gdzie trzeba nalać olej a dojścia nie ma sprawdza się taka pompka. Do MTZ zapewne podobne wyposażenie dawali

 

I jeszcze młotek, którym znakomicie się gwoździe gnie :D


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

ale młotek też odpryskuje!!! tata miał w palcu i udzie :(

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

I jeszcze młotek, którym znakomicie się gwoździe gnie :D

ja miałem dwa jeden normalny a drugi był z jednej strony normalny jak każdy płaski a z drugiej taki szpikulec


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj