Polecane posty

Witam,

Po wczorajszej rozmowie z kolegami na PolskiejMaszynie o waszych postach na temat Ursusa (jakich to nie będę pisał <_< ) postanowiłem założyć temat o prototypie Ursusa 1684.

Chciałem rozwiać wasze wątpliwości co do Ursusa który według Was nic nie robi i powinni go już dawno zamknąć, nie wspomnę już o tym gdy Ursus był na skraju bankructwa i wstrzymał na pewien czas produkcję i miał już nie produkować traktorów pod swoim logo to tak rozpaczaliście że sam się wtedy wzruszyłem że tak kochacie nasz Polski produkt, jednak gdy wznowili produkcję okazało się co innego.

Przejdźmy do sedna sprawy, chciałem Wam tu zaprezentować Ursusa 1684 (zdjęcia poniżej).

Jeszcze dużo na jego temat nie wiemy, jednak z głosów jakie dochodzą z fabryki Ursusa co Was na pewno zaciekawi to to że ma mieć bezstopniową przekładnie CVT i ma już być zaprezentowany na targach AgroTech w Kielcach. Jak widzimy to idzie Ursusowi bardzo prężnie budowanie prototypów i wprowadzanie ich do seryjnej produkcji przykładem są ciągniki 6834 i 8034 których prototypy były pokazane na AgroShow a już na przełomie lutego-marca mają być produkowane jeszcze w starej fabryce.

Więcej informacji na temat tego prototypu nie posiadam, liczę na to że koledzy z PolskiejMaszyny wiedzą coś więcej i również będą odpowiadać na wasze pytania. Ciągnik z wierzchu zapowiada się bardzo ciekawie, sam byłem pod ogromnym wrażeniem tego co zobaczyłem, jest to zupełnie inna koncepcja niż ta która była obecnie prezentowana. Maska zainteresowała mnie najbardziej, widać w niej bardzo duże podobieństwo tego projektu który wygrał konkurs na design Ursusa. Przechodzą do kabiny chciał bym zwrócić waszą uwagę na te ogromne szyby w szczególności przód, gdzie jest ona bardzo wysoko pociągnięta co będzie dawało wręcz rewelacyjną widoczność. Najbardziej podoba mi się to że Ursus już prawie w każdym modelu stosuje światła ledowe które naprawdę dają bardzo dobre światło.

W tle można zauważyć rysunki techniczne Ursusa 1674, więc wychodzi na to że będzie on podobny gabarytowo.

Czekam teraz na wasze opinie, co sądzicie o tym modelu.

Daję wam link do strony gdzie możecie zobaczyć jeszcze kabinę http://polskamaszyna.pl/photogallery.php?album_id=74. Doszliśmy do wniosku że będzie to kabina do Ursusa 3704 gdyż jest dość wąska, nie ma płaskiej podłogi i różni się trochę od tej z 1684. Nawet jeden użytkownik PolskiejMaszyny widział ją na żywo zamontowaną na Ursusie 3702.

Zdjęcia:

1.jpg

2.jpg

*Zdjęcia użytkownika P@WeL.

Pozdrawiam NewHolland15/Kaz151 :)

Edytowano przez Newholland15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlolxd    0

to będzie piękny ciągnik wiedziałem o nim już od dawna widziałem te zdjęcia i ta skrzynia bez stopniowa po prostu bajka bardzo podoba mi się maska i kabina są bardzo nowoczesne bardzo dobrze przeszklona kabina bardzo dobra widoczność jak ten ciągnik wejdzie do produkcji to na pewno znajdzie się dużo nabywców mam nadzieję że Pedro Cabeza zacznie spowrotem siciągac te ciągniki do Hiszpani :) bo teraz co mam to te co zostały wyprowadzone z produkcji :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

CVT w Ursusie, bajka :rolleyes: z pewnoscia taki ciagnik wyprzedzil by znacznie na rynku takie marki jak Zetor, Pronar, Belarus itp. moze wtedy skonczy sie narzekanie ze Ursus ma przestarzale konstrukcje. zapewne w tym temacie pojawi sie sporo przeciwnikow Ursusa, ktory z gory stwierdza ze te ciagniki nie beda sie sprzedawac itd. taki ciagnik bedzie alternatywa dla DF TTV, Case CVX, NH T7000 AC, moze nie bedzie az tak dopracowany jak te ciagniki, ale napewno bedzie tanszy, a wiec znajdzie duzo nabywcow. pewnie zacznie sie znowu narzekanie, ze to wszystko jest kupione, ze Ursus nie zrobi tu nic swojego, ale juz duzo razy bylo to walkowane, ze nawet najlepsze marki jak np. Fendt mialy podzespoly kupione od innych firm, np. Fendt mial i nadal ma silniki Deutza a kiedys o ile sie nie myle montowali skrzynie ZF.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

A ja może troche sceptycznie podejdę do sprawy ponieważ znając życie i ekonomię to cena tego wypasionego ursusa nie będzie odstawała od ciągników zachodnich no może oprócz Fendta B) a być królikiem doświadczalnym za pareśascie tysięcy to nie wiem czy warto ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skofo    29

Ursus będzie montował seryjnie skrzynie CVT do 130km modelu 1384 więc bardzo wielki postęp będzie w Kielcach :)

Mam nadzieje że zdrowie pozwoli na wyjazd


Ursus 1893 - 26.04.2011 Rest in Peace :( [*]


U mojego teścia hektarów dwadzieścia cztery konie w pługu do cholery długu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

moim zdaniem model ten model jak wejdzie do produkcji zrobi zamęt na rynku,oczywiście jak cena nie będzie za wysoka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

"krolik doswiadczalny" na skrzyni znanej z ciagnikow z koncernu CNH?? :huh: jesli to by byla nowa konstrukcja Ursusa to mozna by bylo sie bac, ale jest to juz sprawdzona skrzynia. to jaka skrzynie do 1684 zamontuja??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to będzie piękny ciągnik wiedziałem o nim już od dawna widziałem te zdjęcia i ta skrzynia bez stopniowa po prostu bajka bardzo podoba mi się maska i kabina są bardzo nowoczesne bardzo dobrze przeszklona kabina bardzo dobra widoczność jak ten ciągnik wejdzie do produkcji to na pewno znajdzie się dużo nabywców mam nadzieję że Pedro Cabeza zacznie spowrotem siciągac te ciągniki do Hiszpani :) bo teraz co mam to te co zostały wyprowadzone z produkcji :(

 

Siedziałeś już w nim?? Wypowiadasz się na temat widoczności z kabiny, a ciągnik widziałeś tylko na obrazku ha ha :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlolxd    0

Siedziałeś już w nim?? Wypowiadasz się na temat widoczności z kabiny, a ciągnik widziałeś tylko na obrazku ha ha :lol:

 

 

 

 

po zdjęciach dożo widać bardzo przeszklona kabina i na pewno będzie dobra widoczność Hahha\ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

To będzie hit sezono 2011, coś tak czuje!

 

Ale by było fajnie jagby ursus wykopał taką firmę jak CHN lub Fendt


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaWeL1995    1

Ogólnie prezentuje się ładnie :) Kabina bardzo przeszklona, ładnie ''wyprofilowana'' a maska tż niczego sobie :P Tylko nie podoba mi się te takie wgłębienie na jej środku ;[ Ale i tak wszystko pozmienia się kilka razy zanim zostanie wyprodukowany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

No ciekawe posunięcie, ursus jak by sam zrobił bezstopniówkę to by miała małe powodzenie, ale jak włożył już sprawdzona to może może :o Oczywiście cena musi być niższa od ciągników koncernu cnh :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cena powinna być niska co widzimy na przykładzie ciągników które są obecnie w produkcji i tych które będą w produkcji mowa tutaj o 6834 i 8034. Jak na swoje wyposażenie to cena jest bardzo niska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

To będzie hit sezono 2011, coś tak czuje!

 

Ale by było fajnie jagby ursus wykopał taką firmę jak CHN lub Fendt

 

Prędzej wszystkie fabryki ciągników na świecie upadną zanim upadnie fendt, to obecnie najlepsza firma na świecie. W Ursusie dzieje się dość dobrze(tzn pomysły są dobre i oby teraz to wykonali).


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie! No może troche przesadziłem z tym wykopaniem.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

Z wykopaniem to byś nie przesadził jak ursus by wprowadził bezstopniówke wtedy kiedy fendt :o A na renomę pracuje się latami :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

no niestety ursus wtedy próbował wraz ze steyrem skonstruować ciągnik 1414s ale nie starczyło mu kasy a fendta sama przekładnia vario wprowadziła w niemałe zakłopotanie a firma ta miała sporo większe fundusze i gdyby nie pomoc inżynierów z firmy zf to możemy tylko pomyśleć co by mogło się stać


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

Z wykopaniem to byś nie przesadził jak ursus by wprowadził bezstopniówke wtedy kiedy fendt :o A na renomę pracuje się latami :lol:

 

Ursus posiadal juz ta renome, ale stracil ja kilkanascie lat temu, niestety. teraz juz raczej takiej nie bedzie mial.

 

 

jesli Ursus mialby wyprodukowac samemu bezstopniowke musialby posiadac odlewnie, a wiadomo ze ta zostala zamknieta chyba jako pierwsza z wszystkich likwidowanych zakladow ZM Ursus (1999 rok). z drugiej strony CVT to dobry wybor, bo jest to skrzynia bardzo popularna. silnik perkinsa i skrzynia CVT, to moze byc dobra alternatywa dla tych dla ktorych NH lub Case sa za drogie, o ile oczywiscie te czesci beda dobrze poskladana <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

haha na nie przesadzaj :lol: "wykopac" to moze Pronara, Farmtraca, Zetora itp. ale nie CNH, a juz w ogole Fendta.

 

 

Co jak co, ale Zetor póki co trzyma się na równi z zachodnimi markami, a jak wejdzie Maxterra do produkcji, to Ursusy w tym przedziale mocy będą miał ostrego konkurenta. A jak Zetor dowali sobie bezstopniówki jako opcję, to i zachód może się bać.


Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj