Zaloguj się, aby obserwować  
Rolnik360

Rak 7a c-330

Polecane posty

Rolnik360    0

Witam.Posiadam wózek widłowy RAK7A z silnikiem c-330.Ostatnio zauważyłem,że po odpaleniu (odpala świetnie)osłabia,(muli)silnik,muli go przy dodaniu gazu nawet gdy jest rozgrzany,jest słaby.Moim zdaniem pompa oleju która zasila wspomaganie i maszt nie osłabia silnika. :P Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maskin    7

u mnie w skrzyni i w moście była woda i przy ruszaniu silnik tez sie mulił.. az w koncu uszkodzil sie chyba walek sprzeglowy, ale nie ma problemu:drugi most ze skrzynią czeka na wymianę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

mulenie silnika przy dodawaniu gazu w pojezdzie najczęściej jest;gęste paliwo(parafina),zabrudzone filtry,odstojnik zapchany.nic o tym nie pisałeś i może nie sprawdzałeś.czasami przyczyna może być banalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmkam    0

U mnie jak jest zimny to tez jest slaby ale jak sie rozgrzeje troche to juz normalnie,sadze ze (w moim przypadku )winna jest papa,a wlasciwie gesty olej bo jak chwile pochodzi to wszystko ok. A jak u was z paleniem RAKow bo mi cos slabo kreci.czekam az mi sie jakis rozrusznik rozleci zeby kupic tez z przekladnia,zobaczymy czy cos pomoze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

palić pali ok tylko jak tera w zimie robi sie kapuste i ściagne skrzynie to żeby nie nawalić dymu to od razu gaszę i alternator nie daje rady dobić to od czasu do czasu ładuje go prostownikiem , co do mulenia pompa chodzi od razu i troche silnik trzyma ale jak olej się rozrzedzi to ok, co wyżej do tematu to może być już wybite łożyska, i wałek sie zakleszczć u mn ie tak było i koniec jazdy zrobiłem całą skrzynie i jazda powiem że sprzęt oszczędny 10 litrów ropy i ułoże spokojnie koło 100 palet, u mnie juz do wymiany są gałki na pochyle i oponki, bo już siatka zaczyna wychodzić. powiem tyle do 400 skrzyń sprzęt jest wystarczający, a i wąski, także do przechowalni super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj