wzdowian

przedni napęd z 1224 do 914

Polecane posty

wzdowian    1

witam

 

Chciałem się zapytać czy istnieje możliwość założenia przedniego napedu z ursusa 1224 do 914 chodzi mi głównie o to czy nie będzie przeszkadzało wyprowadzenie na wał od strony przedniego mostu bo w 1224 jest ono dłuższe niż w 914 i czy można skrócić wał przekazujący napęd. Czy ktoś w ogóle takie coś przeprowadzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja widziałem taką 914 oryginalną z fabryki z takim napędem.Miał krótki wał.Możesz go dać do firmy która zajmuję się regeneracją wałów kardana i ci tak zrobię bo nowy to chyba z 1000 zł.Sam tego nie rób bo bo rozwali ci go.Musi być wyważony.Ja przedłużałem i mi się urwał w czasie jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Jeśli chodzi o skrócenie tego wału to fakt,lepiej zeby to zrobił fachowiec,czyt.dobry ślusarz,ale jeśli chodzi o wyważanie to raczej nie ma takiej potrzeby bo jakież tam mamy obroty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tryby trzeba do opon dobrać.

Lepiej wyważyć bo ja jechałem z górki dałem na luz i urwało.Może jechałem z 35.Przedłużałem go w zakładzie.Całą rurę wstawiali nową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

914 to ma na przodzie 12,4-24 a 1224 14,9-24 Więc kwestia czy przystawka jest ta co była czy swap.

Lepiej zrobić kompletny swap od 1224 i założyć 14.9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wzdowian    1

naped jest kompletny z 1224 tylko jeszcze mam takie pytanko czy taki skrócony wał nie bedzie wadził za filtry od skrzyni biegów w czasie wychyłu przedniego mostu do góry od strony wału.

 

kól zebatych raczej nie trzeba wymieniac bo ta 1224 miała 14,9 z przodu a tył 18,4-34 a do tego co chce załozyc tez z tyłu sa 18,4 - 34

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaibuk75    0

Wszystko pasuje po skóceniu wału bez problemów.

Tylko, że po zamontowaniu do 914 opon przednich 14,9 i zostawieniu tylnych 18,4/34 ciągnik

"dziwnie" wygląda - ciagle ma "pod góre"

Jeżeli już przednie opony mają być 14,9*24 to zdecydowanie lepsze na tył byłyby 18,4/38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

@kaibuk nie przesadzaj. Mocno pod górę nie ma. Widziałeś na tyle 16.9-34 a przód 12.4-24? To dopiero skos. @wzdowian mieści się w normie więc tylko zakładać a nawet 914tka nabierze bardzie agresywny image :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
...Tylko, że po zamontowaniu do 914 opon przednich 14,9 i zostawieniu tylnych 18,4/34 ciągnik

"dziwnie" wygląda - ciagle ma "pod góre" ...

Bajki opowiadasz. Mam w Z10145 14,9x24 i 18,4x34 i wygląda super.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

koledzy jakie opony powinny być na przodzie jeśli na tyle są 16.9/ 34 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj