Polecane posty

michal1111    2

Witam posiadam dwie przyczepy d-47 w jednej przyczepie założyłem opony od stara z tylnego mostu o rozmiarze 900 a oryginalne były 800 chciałbym założyć na tylną oś przyczepy 4 koła 800 bo te 900 wadzą o ramę a na przednią oś bym założył po jednej oponie 800 ale takiej szerokiej czy można by tak zrobić mam do dyspozycji felgi od stara bo po prostu chodzi mi o to żeby zwiększyć jej ładowność i założyć drugie burty czy ten pomysł wypali proszę o pomoc i doradzenie co i jak zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u549    0

My mamy d-46(chyab to d-46 była) i przerobiliśmy ją na wywrotkę. Założyliśmy 2 burty i spokojnie wytrzymuje jak jest zasypana cała z czubkiem pszenicą, czy burakami. Tylko z przodu jak siadnie to trochę o ramę wadzi, ale to przy dużym skręcie. Więc jeśli masz dobre opony to nic nie powinno się stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja na D47 mam z tylu opony z Kamaza 1000X20.a z przodu 825X20.Ładuję do 7 ton i nic się nie dzieję.Raz wiozłem z 50 km 9 ton wapna.

Tutaj nie chodzi o to czy wytrzyma ładunek bo wytrzyma.Problem może się pojawić z kiprowaniem a zwłaszcza do tyły,bo może zgiąć ramę.

Co do felg.Ja mam dwa rodzaje felg,jedna są szersze o 2 może 3 cm.Ale jedną oponę miałem na feldze wąskiej i też dobrze.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kolego musialbys wzmocnic rame bo te przyczepy latwo polamac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Ja mam dwie przyczepy D-47 (opony raczej standardowe , niepamietam rozmiarów) burty normalne z zakładkami tak z 30cm do zboza...

 

Jedna mam od nowowsci to dwa razy była wywrócona z ładunkiem ,tak to jest jak sie porzycza to teraz jak naladuje wiecej jak 5 ton to niemoze kiprowac bo jest rama skszywiona i musze recznie zrzucic tak z 300kg i podnosi a głównie zboze bo mam w tylniej borcie szufladke na zboze... a druga przyczepe mam okolo 3 lata prosciutka z nowym silownikiem to podnosi bez problemow radził bym ci zebys nieprzekraczał ladownosci 6 ton jeslimasz cos wykiprowac...

 

A odnosnie opon oczywiscie jak niesa sparciane i porozcinane bez problemu wytrzymaja ciezar tylko musisz nabic wiecej powietrza zebys na kapciach niejezdzil (ja nabijam około 4 atm)

 

ps:ta zgieta przyczepe to wywrócił stryjek razem z c360 i jeszcze druga przyczepa ale niemoją , jak miała dwa lata ,a jest z 79r. była zgieta prawa piasta i rama tez ucierpiała ,a c360 polamana kabina i caly przód rozwalony chłodnica przednia os pompa paliwowa itp ,stryjek zjezdzał z gury z jakims grózem to jak by niewyskoczył to by go niebyło (ale był w tedy dym w rodzinie) :o a traktor ojca i przyczepa też , a i jeszcze ten sam stryjek pojechal c360 bez wody orac to tłoki do wymiany byly i pierscienie normalnie asz szkoda gadac , a jak mój ojiec mu chciał wpier*** za przegrany silnik to babka go bronila i gadała ze nic sie niestalo ,ze wystygnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Co do problemu z kiprowaniem powyżej 5 ton na boki to jest inny problem.Też to przerabiałem.W siłowniku jest zawór który odcina ciśnienie.Trzeba dół odbezpieczyć i odkręcić i przewiercić zaraz za otworem co wchodzi olej do siłownika.Otwór z 8-10mm.Wtedy nie ma że boli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Tylk ,że ja mam rame niestety skszywiona bo jak składam przyczepe albo opuszczam w połozenie transport to mi sie niezgrywa a potem dlatego niemoge podniesc duzych ciezarów bo jest wieksze obciazenie a jak juz troszke ruszy z 15 cm to juz jest ok , jak wyzej pislalem przyczepa była wywrócona z ładunkiem przy duzej predkosci razem z c360...

 

A odnosnie tego zaworu to nic nieda poprostu ominiesz zawór , a zawór jest potrzebny szczególnie jak ktos chce pozyczyc (bo sam raczej wie ile ma podniesc) przyczepe i potem ,zeby niebylo ze ,,ja niewiedzialem ze trzeba z umiarem kiprowac na boki.....''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1111    2

mi chodzi o kapcie mam mocne 900 i jak jechałem z pełna przyczepa ziemi guma walnęła a co by można było zrobić żeby ulepszyć to przyczepkę mam jeszcze trzecia d - 47 ale złamaną co można y nią zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

to jakieś marne te oponki masz ja mam w swoich 900 i i jakoś nic sie nie dzieje nie raz po 7 ton woziłem żwiry czy piachu po kilkadziesiąt kilometrów i nic sie nie działo. odboje mam od D-50.jeśli chodzi o wywrot do tyłu to fakt mało stabilnma jest ta rama musi być równo naładowane bo inaczej sie wygina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1111    2

opony są ze stara 200 są w dobrym stanie tylko jedna niebyła dobrze napompowana i pękła ale i tak jestem nie pewny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

mi chodzi o kapcie mam mocne 900 i jak jechałem z pełna przyczepa ziemi guma walnęła a co by można było zrobić żeby ulepszyć to przyczepkę mam jeszcze trzecia d - 47 ale złamaną co można y nią zrobić

można wstawić nową ramę z ceownika hutniczego jakies 160mm nowe, mocne uszy, wstawić i wtedy do tyłu możesz kipować

albo takie kule zamiast uszu

http://moto.allegro.pl/kule-wywrotu-d60-2000kg-i1428529678.html

albo takie http://moto.allegro.pl/kule-wywrotu-poziome-4000kg-i1428528400.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

na kolach 20" z nadstawka drewniana ok. 15cm nasza wazy ok. 1800 +/- 50kg juz dokladnie nie pamietam ale sam sie zdziewilem bo na tabliczce wybite 1900 :blink:, a to jeszcze jest 47b

Edytowano przez izydor6280
  • Like 1

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matias89    2

Wg mnie wymiana opon to tylko jeden z kroków do wziększenia nośności tej przyczepy. Jeżli posiadasz jeszcze resory z tego Stara to również podokładaj je do tego kompletu (w mojej okolicy praktykowane), tak jak wcześniej forumowicze pisali polecam wzmocnić rame


Moje filmy na YouTube: http://pl.youtube.com/user/Godziu89 <----- zapraszam do oglądania i komentowania!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

moja z oponami 900 i dostawkami drewnianymi ok.25 cm waży 1900-1950 kg oczywiscie z kołem zapasowym.najwiecej pszenicy na niej miałem (odmiana zyta)6,5 tony.acha pod resorami bycze jaja od D50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo14    17

Witam panów mam pytani mam do kupna przyczepę d47 i nie wiem czy nie jest za duża do 30-tki chodzi mi się o kiprowanie czy da radę wykiprować zboże i kukurydzę na kiszonkę czy trzeba będzie trochę widłami pozrzucać

Edytowano przez pablo14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

w ilu wątkach jeszcze o to zapytasz?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj