Skocz do zawartości
MtzPOWER

Brak ładowania w Mtz 82.

Polecane posty

MtzPOWER    0

Witam jestem nowym użytkownikiem na tym forum i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu w moim Mtz82..

Ciągnikiem pracuje w lesie, musi być cały czas sprawny więc proszę o szybkie odpowiedzi..

 

Alternator daje napięcie na wolnych obrotach 13V a na wysokich 13,5V max na wzbudzeniu jest max 9,7V.

wymieniłem regulator ten w alternatorze i ten co jest pod maską. nie dało to zbyt wiele ponieważ amperomierz wychyla się leciutko na zielone i to tylko przez chwile po odpaleniu jakieś 30sek.

 

Do alternatora idzie taki cieńki fioletowy kabelek nie jest on podłączony. a wychodzi z regulatora zewnętrznego. z górnej blaszki (tej pojedyncziej)bo na dole są 3 wyjscia.

 

a i bardzo bym prosił o prowizoryczny schemat podłaczenia alternatora z regulatorem tym pod maską..

 

Czy ktoś wie co może być nie tak? bardzo proszę o jakieś pomysły:)

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaml61    0

jeżeli daje 13.5 to tyle ma byc ,powinno być maksymalnie 2.25 na cele czyli 6 x2,25 .przy właczonych odbiornikach jeśli będzie mniej to może być uszkodzony prostownik w środku alternatora

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

z tego co piszesz to zachowuje si

e normalnie. mozesz troszke podkręcić ta regulacja w regulatorze w alternatorze.

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MtzPOWER    0

w książce jest napisane: wartość ładowania latem powinna wynosić 14,4 a zimą do 15,2.. więc prosze mi nie mówcie ze dobre jest 13,5.. pytałem czy wie ktoś czym może być to spowodowana a nie czy tyle może być..

Więc jeszcze raz prosze o odpowiedź na moje pytanie..:)

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Gdzie mierzyłeś napięcie na alternatorze czy akumulatorze?

A próbowałeś podkręcić napięcie regulacją sezonową? Zmieniło się coś?

Masa Alternatora i regulatora sprawdzona?

Alternator po pracy jest dość ciepły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MtzPOWER    0

Problem już rozwiązany..

padła dioda w alternatorze. po wymianie alternatora jest 14,4V..

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam..

Temat można zamknąć..

 

Cytowanie poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaml61    0

widzisz mówiłem prostownik wewnątrz

 

Cytowanie poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×