Skocz do zawartości
doman57

Case MX 120

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

doman57    10

Prosze o wypowiedz znawcow tematu, szczegolnie uztykownikow Case MX 120 Mianowicie ciagnik jest z 2000 roku, ma przebieg 4300mth, ogolnie w dobrym stanie, wyglada na zadbany Facet chce za niego 85 000 PLN Jak myslicie warto kupic? Bylbym zadowolony z Case? Dodam tylko ze bylaby to przesiadka z Pronara 82A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi ci o ten sprzęt

http://allegro.pl/case-mx-120-2000-rok-i1373904752.html

Sprawdź czy silnik nie dymi, biegi wchodzą lekko, brak żadnych przecieków. Przesiadka z Pronara to będzie niebo a ziemia. Ogólnie polecam ten ciągnik podobno jedna z najlepszych wersji case.

Edytowano przez farmersNHtd95d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doman57    10

Tak chodzi mi o ta oferta Nie wiedzialem czy moge tak po prostu podac link Ciagnik wydaje sie byc spoko(jeszcze go nie ogladalem) zastanawiam sie tylko czy ten stan licznika 4300mth jest prawdziwy A wie ktos moze jak ze spalaniem w tych ciagnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Linki z allegro możesz wklejać bez problemu . Nie możesz wklejać innych serwisów o podobnej tematyce. Stan licznika może być prawdziwy. Co do spalania to się nie orientuje był chyba kiedyś temat na agrofoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doman57    10

Nie mialem w planach kupna ciagnika ale bardzo mi sie ten Case spodobal jeszcze za takie pieniadze Wiadomo to juz 120 KM przyda sie a poza tym Pronar to w kazdej chwili moze sie rozleciec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Axial    7

Sprawdź ten temat: Zakup Case MX 135.

Ciągnik z takim przebiegiem powinien mieć oryginalne opony /lub świeżo zmieniane/, niepowycierane oryginalne siedzenie, na dźwigni zmiany biegów powinien być dobrze widoczny schemat.

Spalanie w transporcie ~ 10 l/h.

Traktor jak na 120 KM jest duży i ciągnie jak głupi!

Zdecydowanie polecam.

Edytowano przez Axial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doman57    10

A jak jest z zywotnoscia ciagnikow w Case? Chyba jak na ta marke rzeczywisty przebieg 4300mth nie mozna powiedziec ze jest duzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Axial    7

A jak jest z zywotnoscia ciagnikow w Case? Chyba jak na ta marke rzeczywisty przebieg 4300mth nie mozna powiedziec ze jest duzy

Na jakiej podstawie sądzisz, że jest to rzeczywisty przebieg? Ze zdjęcia, czy szanowny pan handlarz tak powiedział? Firma handlująca zazwyczaj nie pisze o przebiegu a o stanie licznika - trudno się dziwić/sam tak piszę/, bo za granicą też się z tymi przebiegami cuda dzieją. Proponuję wziąść kogoś kto ma taki traktorek /lub podobny/ na oględziny i jeżeli się Wam spodoba to wziąść i tyle. Nie sugeruj się stanem licznika, bo ten jest /jak na taki ciągnik/ bardzo niski - aczkolwiek nie mówię, że nieprawdziwy.

Co do żywotnośći, to znam egzemplarze które mają po kilkanaście tysięcy godz. i normalnie pracują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doman57    10

Axial ja bardzo dobrze wiem ze handlarze kreca liczniki aczkolwiek zastanawiam sie moze akurat ten egzemplarz byl w mniejszym gospodarstwie i ma 4300mth Zapewne nawet jakbym kupil to sie nie dowiem czy byl krecony Jednak mimo wszystko stan wizulany(osobiscie jeszcze ciagnika nie widzialem) moze wskazywac na to ze traktor ciezkiego zycia nie mial (oczywiscie licze sie z tym ze mogl byc porzadnie odpicowany) Zapytalem o ten ciagnik bo na nowy nie mam kasy a chetnie zmienilbym Pronara na cos silniejszego i w lepszej jakosci bo mam serdecznie dosc juz mojego 82A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yarecki12    0

2000 rok i 4300 godzin.

Dodaj z przodu jedynke i będzie prawidłowy przebieg. Ciągniki na zachodzie robią po 1000 godizn minimum, a 1500 nie jest rzadkością, zdarza się nawet 2000 godzin.

My u siebie robimy 1200-1500 godzin rocznie a co dopiero jakieś bauery zza granicy tam to dopiero idą godizny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doman57    10

yarecki12 oczywiscie mozesz miec racje ale niekoniecznie Nie kazdy ma areal liczony w setkach ha i ciagnik musi krecic rocznie tysiace mth Po wygladzie ciagnik nie jest zarobiony aczkolwiek tak jak mowilem mogl byc odpicowany To nie wiem w jaki sposob mozna kupic dobry uzywany ciagnik Na nowy nie zamierzam wydawac takiej kasy a potrzebny mi ciagnik 100-130KM Jak pojade ogladac to postaram sie zwrocic uwage na stan dzwigni, przyciskow w kabinie, "wytarcie" otworow w zaczepach i na belkach od podnosnika

Edytowano przez doman57

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yarecki12    0

Tu nie chodzi o setki hektarów. Ciągniki są używane również usługowo, w transporcie, w odśnieżaniu. Ponadto nieważna ilość hektarów ale głównie profil produkcji. Inne wykorzystanie ciągnika jest przy produkcji zbożowej a inne przy hodowli czy warzywach.

 

Ten case to odpicowany koła chyba ma malowane paska wypastowana wypolerowana. Opony powinny mieć większy bieżnik przy tym przebiegu. Felgi po 10 latach tak ładnie nie wyglądają. Z tyłu farba nie powinna tak mocno schodzić - chociaż może nie dbali rzadko myli i dlatego trochę zeszła w sumie 10 lat to trochę czasu.

 

Ja bym na Twoim miejscu chcąc kupić pewny używany ciągnik szukał raczej ciągnika z polski od rolnika 1 właściciela. Jest na allegro kilka NH TM ( podobny model do case mx) od 1 właścicieli - trochę drożej niż od handlarza ale myślę ze się opłaca bo bardziej pewne maszyny. Remonty takich ciągników są dosyć drogie jak na kieszeń typowego polskiego rolnika niestety.

Nie jest sztuką tanio kupić ciągnik a potem 20-30 tyś w remont włożyć.

Edytowano przez yarecki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doman57    10

rozumiem Ciezka decyzja z tym ciagnikiem Tak jak mowisz latwo kupic bubel a potem problemy A tego czy byl krecony sie nie dowiem i tak i tak

Edytowano przez doman57

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yarecki12    0

no słuchaj trochę mało 400 godzin rocznie. Ale na allegro wszystkie mają 4-6 tyś nieważne jaki rok:D

Tak jak z autami każde ma 160-180 tys nieważne czy 4 letnie czy 14.

Trzeba ciągnik obejrzeć najlepiej z kimś kto takie ciągniki naprawie lub kto ma taki lub podobny ciągnik i wie co je boli i na co zwracać uwagę przy zakupie.

Lepiej może poszukać czegoś z serii case 5120-5150 udane maszyny - rewers maja juz elektrohydrauliczny, 4 biegi pod obciążeniem. Lepiej kupić ostatni wypust starej serii, w dobrym stanie, zadbany niż zajechanego MX.

 

PS.

Czegoś takiego bym szukał, ciagnik z polski i to diler sprzedaje.

http://otomoto.pl/new-holland-tm150-A28925.html

Edytowano przez yarecki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doman57    10

taki tm chyba troche dla Dduzy a poza tym wolalabym Case niz Nh Mam pozytywne doswiadczenie z handlarzem (kupno samochodu) ostatnio moze dlatego tak sie napalilem na tego Case Nie wiem moze rzeczywiscie poszukam jakiegos mechanika ktory zna sprawe i pojedzie ze mna obejrzec bo nikt z moich znajomych takiego ciagnika nie posiada

 

A co myslicie o tym? http://moto.allegro.pl/case-mx-135-wydajny-i-oszczedny-zamiana-i1389053513.html

Facet mowi ze ciagnik ma 4000mth ale czy w to wierzyc

 

Nie pisz posta pod postem - używaj opcji EDIT

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZUCH1234    72

Witam intersuje sie tym ciagnikiem i prosił bym znawców o wypowiedz na temat tego oto case mx 120 ponieważ jade go zobaczyc i byc moze kupic tylko ze ta maszyna znajduje sie 450 km odemnie niby nie daleko ale tata nie lubi daleko jezdic http://allegro.pl/ciagnik-case-mx-120-2001-r-nie-john-deutz-fendt-i2071329694.html temat stary ale po co nowy zakładać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotr63a    2

Witam intersuje sie tym ciagnikiem i prosił bym znawców o wypowiedz na temat tego oto case mx 120 ponieważ jade go zobaczyc i byc moze kupic tylko ze ta maszyna znajduje sie 450 km odemnie niby nie daleko ale tata nie lubi daleko jezdic http://allegro.pl/ci...2071329694.html temat stary ale po co nowy zakładać

 

 

 

 

 

fajny nawet, szerokie ogumienie tylko jak na ten rok to tani jakis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kiju221    14

On ma spory przebieg i wcale nie jest taki tani. To napisz kolego jak go oglądniesz. Też zwróciłem na niego uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dorian    0

Witam kupiłem case mx 120 i mam problem ciagnik do tylu jezdzi dobrze pod góre gdy dam szybszy bieg i bede ruszal to ciagnik sie lekko dusi ale ruszy,a gdy jade do przodu o ciagnik rusza bardzo pomalu tak jak by niemial sily jaka moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WojciechGil    0

witam mam takie pytanko jaka jest róznica miedzy seriom case mx 110 120 a 135 no bo cena uzywanego jest spora mozna trafić na jakiegos 110 ale czy mozna w łatwy sposób podnieść moc pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


grego    218

Trzeba by zrobić kalibracje podnośnika. Co do przedniego napędu, nie może go załączyć czy jest załączony cały czas? Jeśli poszedł elektrozawór to napęd będzie cały czas włączony, jeśli nie możesz go załączyć to sprawdź czy dochodzi napięcie do cewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez matingus
      Witam.
      Mam taki problem,nie chce się włączyć wom case mx 120 co może być za przyczyna.
      dodam że lampka też się nie świeci.
       
      Co może być ?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez luka582
      Witam.Mam problem z słabnącą hydrauliąi po rozgrzaniu w case 785XL.Problem ujawnia się po kilku godzinach przy intensywnej pracy ciągnika,po czym jest kłopot z uniesieniem na podnośniku jakiejkolwiek maszyny ,wspomaganie działa bez problemu.Gdy traktor ostygnie wszystko jest OK. Stan oleju jest w normie .Olej jaki jest zalany to Agrol U hydrauliczno przekładniowy.Proszę o rady czy przyczyną może być filtr hydrauliki czy już pompa do wymiany?
×