Zaloguj się, aby obserwować  
szymek

problem ze wspomaganiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szymek    75

witam

mam problem z zetorem 16145 a dokładnie ze wspomaganiem jest ono na serwie i czy cieply olej czy zimny przerywa jak chce przekrecic kierownicą w prawo czy lewo dodam ze olej wymieniony filtry poradzcie cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebau1212    21

U mnie w ursusie był podobny przypadek też przerywało i to było że było za mało oleju a jaki masz olej?? bo ja mam hydrauliczny jest rzadki i lekko się skręca Morze coś tobie tam wpadło lub coś albo coś z serwem jest nie tak.;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

jak przerywa to może jakieś syfy są i przytyka albo powietrze w przewodach, może mało oleju...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    75

tez jest hydrauliczny oleju jest max własnie nie wiem co jest jak gadałem z mechanikiem to mi powiedział ze pompa ale jesli by była pompa to raczej na zimnym oleju by sie kreciło (takie moje rozumowanie;)) własnie sprawdzałem jaki olej jest to lhv 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    75

własnie jutro sprawdze ten zawór bo mam zamiar rozebrac

a orientuje sie ktos jaki był by koszt przerobienie na orbitrol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

tak o pompa do wymiany miałem tak przy 8011 wymieniłem pompę i działa a czy zimny czy ciepły nie było różnicy !! :D


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

to była nówka ale nie pamiętam :D


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

nie nie wiem mi to mechanik zakładał i robił i kupował sam i nie wiem :D


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Odkręć rurkę za zaworem i załóż manometr.Powinno być min 80 bar.Jeśli nie ma to raczej zawór.Manometr możesz założyć jakiś z butli tlenu lub coś podobnego.

Orbitrol to jakieś 1000 zł a siłownik na oś następne 1000 zł.Pytanie czy masz mocowanie siłownika na osi.Chyba że serwo wymienisz na serwo bez orbitrola to zapłacisz z 450zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Orbitrol o pojemności geometrycznej 160 kosztuje 600 bez firmowy lub 900 danfosa

Siłownik 280 zł

Wąs do siłownika 120 zł

Przewody plus inne drobiazgi 350 zł

Jak na osi niema miejsca na uchwyt to trzeba go po prostu przyspawać i po problemie.

Od kiedy mam przerobione na orbitrol skończył się problem bolących rąk i cieknącego oleju. Serwo może jest dobre do ciągnika bez napędu ale przy przedniej osi pędnej i turze Serwo odpada

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

U mnie ruski 160 orbitrol siadł po 8 miesiącach.Dali inny ale 100 to się musiałem nakręcić kierownicą a wieczorem zaczął cieć jak wściekły.Kupiłem Bułgarski i spokój.Ale Bułgar miał inne gwinty na redukcjach,calowe,musiałem prze gwintować.

3 lata temu siłownik do napędu kosztował 500 zł,uchwyt ponad 200 komplet,was chyba 120,połączenie siłownika z wąsem nie pamiętam ale koło 80 zł.węże z redukcjami ponad 200zł.Orbitrol 600zł.Pytanie gdzie założy się orbitrol,bo jeśli zamiast serwa to przystawka 350 zł.Ja zakładałem pod sprężarkę,to tylko kupiłem wałek za 35 zł i przetoczyłem.Blachę sam dorobiłem, tylko przetoczyłem otwór.

Na pewno warto.Całkiem inna jazda,ręce nie bolą a ciągnik nie ucieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    75

sprawdzałem wczoraj to cisnienie było 76bar rozebrałem zawór i przeczysciłem i nadal to samo;(

jak przyjda $$ z uni to raczej z ojcem pobawimy sie z założeniem orbitrolu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, mam pytanie ile oleju wchodzi do orbitrola w zetorze 8145? nie mam żadnego bagnetu w zbiorniku. 
    • Przez daron64
      Witam
      Jakoś w tamtym roku wziąłem serwo na wymianę, bo moje miało na wąsie duży luz już. Nowe ciężej się kręciło, a już po gwarancji zaczęło podciekac, ale małe ilosci, także sobie

      dolewalem po prostu co jakiś czas. Ostatnimi czasy coraz więcej i więcej, aż ostatnio jak siałem zaczęło się z niego lać. Zjechałem do domu. Dziś patrzę a tam jeden wężyk pęknięty. Wyciągnąłem go,  założyłem na wierzch przewód gumowy i myślałem, że jakos zmęczę siew, a na jesieni i tak miałem orbitrol zakładać. No ale po założeniu przewodu i jeździe próbnej matula mówi, że coś te serwo tak lata jak skręcam. Ja patrzę a ono całe się podnosi. Aż na chłodnice ciśnie i na koło pasowe na wale.  Zdjalem chłodnice, a tu kuźwa śruby mocujące urwane. Chyba będę od razu ten orbitrol zakladal. W ogóle jeszcze teraz problem, bo weź to jakoś wykręć ze wspornika. Ale mam pytanie - co mogło się stać, żeby urwać takie śruby? Bo nawet jak jakoś wykrece te urwane śruby i założę nowe, to może być tylko leczenie skutków. Ktoś ma jakiś pomysł? 
      Po zakupie zmieniłem też zawór w zbiorniku, olej. Teraz już by trzeba było końcówki wymienić. Złożone było wszystko raczej dobrze.

    • Przez cradi
      Witam.
      Szukam informacji na temat usterki jaka trapi mojego zetora 8011. Otóż nabyłem go z niesprawnym do końca wspomaganiem na orbitrolu. Podczas jazdy drogą jest luz na kierownicy i tak nim rzuca raz do prawej, raz do lewej i ciagle trzeba korygować, a nie raz się zatnie i to na amen. Dodatkowo, zeby utrzymać tor jazdy powiedzmy na dlugosci kilometra wykonuje dodatkowe obroty kierownicą. Odnalazłem wypowiedź w podobnym wątku: 
      Seweryn20 pisze tam, że winny jest orbitrol i odległość między płytkami może być nieodpowiednia przez co występują takie objawy i są one w sumie takie jak u mnie. Chyba nigdzie nie znalazłem na forach podobnej usterki. Myślicie, że w moim przypadku może być to samo?
    • Przez slawek1981
      witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez KrzysztofKrojniak
      Witajcie mam taki problem otóż zakładam przedni naped do Ursusa 1222. Nowy przodek jest na orbitrolu wszystko podłączone skręca w lewo w prawo tylko żeby skręcić np w lewo to trzeba 4razy kierownica obrócić i w prawo tak samo. Wydaje mi się że na skręt powinno wystarczyć że 2 pełne obroty a nie cztery. Kręci się palcem bardzo lekko. Czy to pompa? Dodam że jak poprzednio było serwo to chodziło tak se jak się rozgorzał to trzeba było gazu dawać żeby skręcić. Inaczej ciężko było ale szło. Teraz żeby skręcić na podwórku to ręką trzeba kręcić jak by sernik robił 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj