iroo10

Czy warto

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomi382    99

Fajny powiat. A mówimy o zestawieniu typowych 1,9 i 2,5 D lub TDI z 5,0 i może więcej ;)

Jeżeli nie to przepraszam. Zmyliły mnie posty z pojemnością 1.4 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Napisałeś że nikt do 5.0 nie podskoczy, więc rozumiem że chodziło o wszystkie auta o mniejszej pojemności. Ja się tylko zastanawiam co mają osiągi samochodu do pojemności silnika, bo z Waszych wypowiedzi odczytuje to jako liniową zależność :D

 

A te 5000rpm boli nadal...

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

znam pare aut 1.4 nawet w serii, ktore spokojnie objada 5.0.

 

poza tym wydaje mnie sie, ze nie skumales kontekstu mojej poprzedniej wypowiedzi.

 

 

jakby policzyc jeepy, dodge itp. to w mojej miejscowosci jest z 5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

u mnie jest tylko parę amerykańców caddilac kuzyn ma jakiegoś też tylko nie powiem jaki bo widziałem go kilka razy ale fajny widok hehe Kiedy stał koło mnie to mówię żeby trochę zakręcił kołami na sfalcie to ten jak gdyby nigdy nic na wolnych obrotach smalił laczka :blink: Wiodok cudowny gdzie pseudo golfy i bmw kręcą na obrotach żeby coś zakręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pseudogolf to chyba Tawria, bo jeśli chodzi o nie-pseudo Golfa ,są takie którym 5,0 nie straszne i to w wykonaniu fabrycznym B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

VW Toureq z Dakaru to 2,5l tdi 310kM ,BMW to 3l benzyna z 280 km pod maską. :lol:

Cywilny VW Toureg ma TDI 5.0 , podobnie jak VW Phaeteon i są to niezłe bestie ;)

Edytowano przez xemit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

znam pare aut 1.4 nawet w serii, ktore spokojnie objada 5.0.

 

Amerykańskie czy europejskie 5.0? ;)

Ciężko będzie chyba objechać m5 albo RS6, chyba, że na jakimś strasznie krętym torze wystawimy Radicala albo inny pojazd, nie będący jednak samochodem ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

ten VW to marny przykład bo kto jeżdzi takim z tuningiem?? ;)

A co do BMW to benzyna odpada bo miałobyć na ropkę ale dzięki za zobrazowanie ;)

Czyli w dieslu kapcia nie da się spalić??:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie pomawiaj!!! http://www.motofakty.pl/artykul/volkswagen_phaeton_v10_tdi.html

Co do tuningu VW to nie jest wcale taki straszny zważywszy że cywilny BMW w najmniejszym modelu 1 ulokował 2l turbodiesla z mocą ponad 200 kM,a to wynik niezły nawet dla benzyny w tej poj.

Edytowano przez xemit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Nie wiem czy będzie stać karka pod remizą na tego VW ;) Ale ciekawe czy na 4 kołach spali kapcia ale najpier będzie się musiał chyba zaprzeć o JD z serii 7 hehe ale spalanie przyznaje imponujące. Czyli w realiach nie przekroczy chyba 18L/100 bo te parametry są przekłamane jak zapotrzebowanie pras na moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Uszkodzony rozrząd kolego :D Czyli stado krów trzeba sprzedać handlarzowi. 2zł/kg płacą więc po gospodarce taki kark skąd ma wziąć czy chocby przeciętny zjadacz chleba. Z 50 tys zł będzie kosztować w stanie bdb takie auto. Ale to nie jest chyba tak drogo B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

No fakt ten Phaeton w takiej cenie to fajny tylko szkoda, że rozrząd ma walnięty. Dzięki temu + 40k do wydatków jeśli w tylu obleci (wątpie) :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Czyli strach zwijać asfalt żeby coś nie jeb.nęło. Im bardziej unikatowe auto tym bardziej kosztuje eksploatacja.

Jeżeli ma na stałe 4x4 i blokadę dyfra to nie ma szans na zabawy pod remizą

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No fakt ten Phaeton w takiej cenie to fajny tylko szkoda, że rozrząd ma walnięty. Dzięki temu + 40k do wydatków jeśli w tylu obleci (wątpie) :D .

Ten VW został przytargany z Niemiec i więcej jak 6k EUR nie kosztował.Za 10 tyś EUR jest jeżdżący, a za 10 tyś zł silnik lub taniej(juma).

Niestety mając 8 letnie auto,kupione za 40-50 tys,należy pamiętać że nowe kosztuje ponad 300 tyś,a koszt serwisu jest adekwatny do ceny nie używki lecz nówki B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Dlatego wolę pozostać przy golfie 2 i stąd na polskiej wsi szybko takiej fury nie ujrzysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

W tej konfiguracji raczej nie miałbyś szans powodzenia, choć zależy kto co rozumie przez katowanie ;) Mi osobiście przeszkadza tylko jedna technika jazdy, która skutkuje przejazdem czterech, w porywach do pięciu aut na zielonym. Spowodowana jest ekodrajwingiem czy innym cholerstwem uprzykrzającym życie ludzkie. Ja wyznaje teorię że do prędkości podróżnej należy rozpędzić się jak najszybciej, przez co silnik będzie obciążony krótko, więc spali mniej paliwa :D

A wiesz że bardzo chętnie bym się założył co do tego 2.8? Tyle że nie z 1.4 ale 1.5, i ja będę jechał tymże 1.5, co Ty na to? ;)

Ale chodzi Tobie o to że spalisz mniej paliwa czy też ze zechcesz mnie "objechać" ?-co do paliwa zgoda-co do objechania przy dzisiejszej pogodzie to jednak mierzyłbym siły na zamiary :D .Co do pojemności to podoba mi się ( i jest tu podobnie jak w ciągnikach ) elastyczność tych z większą pojemnością-no chyba że ktoś nie potrafi wytrzymać paru sekund bez dotykania gałki zmiany biegów-fetyszysta jeden :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Ja pisze o zużyciu paliwa, do tego się odnoszę (vide cytat), moje 1.5 nie służy do objeżdżania :) Jeśli chcesz się objeżdżać to możesz próbować z tym 1.5 które pali 10l/100km, wspominałem o nim jakoś wcześniej. Co do tej elastyczności to moim małolitrażowym autem zwykle poruszam się na jednym biegu po całym mieście, za wyjątkiem ruszania oczywiście, i szczerze powiedziawszy to ruch uliczny mnie spowalnia a nie ja jego, więc chyba nie jest tak źle ;)

 

Warunki ciekawe dziś mamy na drogach, drifterzy z przymusu :D do miasteczka nie dojechałem bo tiry zablokowały drogę, i wcale nie jest to strajk :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Pewnie tymi TIR-ami jechali weterynarze :D -ale spoko-ja całkiem nie chcę się licytować na zużycie-chociaż faktem jest że mój Poldożer z silnikiem 1.6 palił więcej.

PS.Zamontuj tego małolitrażowca w dużogabarytowcu :D i delektuj się elastycznością .

Edytowano przez jaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Przy takim odniesieniu rozumiem Twój punkt widzenia ;)

 

Nie potrzebuję dużogabarytowca, do wożenia kartofli mam inny samochód :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Pudło-ziemniaków mam całe 10 arów :D -a i Żuka też mam-ja po prostu lubię trochę większe auta,większe domy i większe butelki wódki :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Chyba że tak, ja nie mam aż takiej potrzeby wozić ze sobą zbyt dużo karoserii, choć też określiłem sobie pewne minimum, np. rozstaw osi przynajmniej 2,6m bo nie lubię jeździć kicadełkami po naszych wschodnich drogach :D Dom i wódka to już swoją drogą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Może nieprecyzyjnie się wyraziłem-wolę wozić więcej karoserii raczej przed sobą niż z sobą :D -jakoś tak bardziej ufam sporawej masce etc. niż najlepszym wynikom jakiegoś Smarta w NCAP (czy jak to tam zwał)-w czasach szkoły średniej napatrzyłem się na PF 126p o sporo większej wysokości niż długości (kol.zorzyk pewnie potwierdzi :D ) i chyba został mi uraz do maski wielkości przerośniętej miedniczki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj